Bulletstorm - poradnik do gry
Poradnik do gry Bulletstorm zawiera szczegółowy opis przejścia gry, wzbogacony licznymi zdjęciami oraz komentarzami na temat efektownego eksterminowania napotkanych oponentów.
Bulletstorm - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Superstrzały (1)
Akt VII - Rozdział 1 (2) (Opis przejścia)
Akt VII - Rozdział 2 (2) (Opis przejścia)
Akt I - Rozdział 1 (Opis przejścia)
Akt VI - Rozdział 1 (Opis przejścia)
Inforoboty (1) (Sekrety)
Prolog (1) (Opis przejścia)
Akt III - Rozdział 2 (Opis przejścia)
Akt IV - Rozdział 2 (2) (Opis przejścia)
Akt IV - Rozdział 3 (1) (Opis przejścia)
Informacja o grze
Zwariowana strzelanka pierwszoosobowa stworzona przez polskie studio People Can Fly. Bohater gry, kosmiczny pirat i były członek elitarnej jednostki militarnej, trafia na planetę rekreacyjną, opanowaną przez hordy dzikich plemion i mięsożerną roślinność. Głównym elementem rozgrywki są „skillshoty”, czyli szczególnie widowiskowe sposoby na eliminowanie wrogów, za które otrzymujemy punkty.
Gra Bulletstorm, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8055-100-8
- EAN: 5035225101725,50352
- Liczba stron: 165
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wprowadzenie
-Bulletstorm - poradnik do gry
-Opis przejścia
-Prolog (1) | Opis przejścia
-Prolog (2) | Opis przejścia
-Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia
-Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia
-Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia
-Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia
-Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia
-Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia
-Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia
-Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia
-Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia
-Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia
-Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia
-Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia
-Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia
-Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia
-Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia
-Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia
-Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia
-Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia
-Sekrety
-Inforoboty (1) | Sekrety
-Inforoboty (2) | Sekrety
-Elektromuchy | Sekrety
-Butelki (1) | Sekrety
-Butelki (2) | Sekrety
-Superstrzały
-Superstrzały (1) | Superstrzały
-Superstrzały (2) | Superstrzały