MENU

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2016

  • Autor: Anna Wronka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B

Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce gospodarczej zarówno produktowe, jak i systemowe certyfikaty w sposób wiarygodny stanowią o jakości oferty, a także coraz częściej są integralnym elementem strategii rozwoju współczesnych podmiotów przemysłowych. Prezentowana monografia jest ciekawym i kompleksowym studium literaturowo-badawczym, w którym na podstawie pogłębionej analizy światowej literatury przedmiotu oraz wyników badań empirycznych wykazano istotną rolę certyfikatów w kontekście zachodzących dwustronnych procesów przepływu szeroko rozumianej informacji i w ramach budowania relacji w łańcuchach dostaw. Ponadto w książce poddano analizie aktualne dane z zakresu globalnej certyfikacji oraz wyznaczono kierunki jej dalszego rozwoju.
Ze względu na wysokie walory merytoryczne, poznawcze i aplikacyjne publikacja stanowi cenną pozycję, która może zainteresować pracowników naukowych, doktorantów, studentów kierunków ekonomicznych i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką jakości, a w szczególności certyfikacji, na rynku B2B.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 	9

Rozdział 1. Jakość produktów i jej znaczenie na rynku	13
1.1.	Ewolucja pojęcia jakości i próby jej definicji	13
1.1.1.	Geneza problematyki jakości	13
1.1.2.	Istota współczesnego rozumienia pojęcia jakości	18
1.2.	Czynniki wpływające na jakość produktów	22
1.2.1.	Cechy jakościowe produktu	22
1.2.2.	Koncepcja struktury produktu – próba umiejscowienia cech jakościowych	24
1.2.3.	Jakość usług i czynniki ją tworzące	27
1.2.4.	Proces postrzegania jakości wyrobów i usług	30
1.3.	Jakość jako wyróżnik konkurencyjności	36
1.3.1.	Pojęcie konkurencyjności	36
1.3.2.	Strategie konkurowania	37
1.3.3.	Konkurowanie jakością	45

Rozdział 2. Wyróżniki komunikacji rynkowej	53
2.1.	Istota komunikacji	53
2.1.1.	Pojęcie komunikacji	53
2.1.2.	Modele komunikacji	55
2.1.3.	Procesowo-znaczeniowy wymiar komunikacji 	61
2.2.	Komunikacja rynkowa	65
2.2.1.	Proces komunikacji rynkowej 	65
2.2.2.	Etapy budowania strategii komunikacji rynkowej	67
2.3.	Źródła informacji o jakości w procesie komunikacji na rynku B2B	74
2.3.1.	Charakterystyka rynku B2B	74
2.3.2.	Proces zakupu dóbr przemysłowych	75
2.3.3.	Nośniki komunikacji na rynku B2B	80

Rozdział 3. Certyfikaty systemowe i produktowe jako szczególny rodzaj znaków w komunikacji rynkowej	89
3.1.	Uwarunkowania normatywne jakości i certyfikacji w Polsce 	89
3.1.1.	Ocena zgodności – dyrektywy nowego podejścia	90
3.1.2.	Ustawodawstwo krajowe z zakresu zarządzania jakością	93
3.2.	Certyfikaty produktowe jako nośniki informacji o jakości wyrobu na rynku B2B	102
3.2.1.	Założenia certyfikacji produktów	104
3.2.2.	Modele certyfikacji produktów	105
3.2.3.	Oznaczenie CE jako przykład obligatoryjnego certyfikatu produktowego	109
3.2.4.	Dobrowolne certyfikaty produktowe i ich znaczenie w procesie komunikacji na rynku B2B	114
3.2.5.	Marka jako nośnik informacji o jakości	129
3.3.	Certyfikaty systemów zarządzania jako nośniki informacji o jakości na rynku B2B	134
3.3.1.	Normatywne założenia systemów zarządzania jakością, środowiskowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy 	134
3.3.2.	Procedura certyfikacji systemowej	142
3.3.3.	Kierunki rozwoju certyfikacji systemów w Polsce i na świecie	147
3.4.	Znaczenie certyfikatów w relacjach z dostawcami	182
3.4.1.	Założenia marketingu relacyjnego	182
3.4.2.	Relacje z dostawcami w ramach łańcucha dostaw	184
3.4.3.	Znaczenie jakości w procesie zakupu dobra przemysłowego	193

Rozdział 4. Studia przypadków 	201
4.1.	Studium przypadku A	201
4.2.	Studium przypadku B	204
4.3.	Studium przypadku C	207
4.4.	Studium przypadku D	209
4.5.	Studium przypadku E	213
4.6.	Studium przypadku F	216
4.7.	Studium przypadku G	218
4.8.	Studium przypadku H	221
4.9.	Podsumowanie wyników przeprowadzonych badań – studia przypadków	223

Rozdział 5. Modelowa propozycja komunikacji jakości oferty na rynku B2B	229

Zakończenie	235
Bibliografia	239
Spis tabel	259
Spis rysunków	261
Spis wykresów	263
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

38,25 zł
51,00 zł

Business Angels na rynku kapitałowym. Motywacje – Inwestowanie – Efekty

Aniołowie biznesu, jako dostawcy kapitału, a także mentorzy i współzarządzający przedsięwzięciami, są w centrum zainteresowania książki K. Brzo­zowskiej „Business Angels na rynku kapitałowym: motywacje, inwestowanie, efekty".
83,16 zł
99,00 zł

Świadczenie pocztowej usługi powszechnej w warunkach liberalizacji rynku

Książka stanowi pierwsze kompleksowe omówienie nowych regulacji prawnych polskiego rynku pocztowego, po przeprowadzeniu jego liberalizacji. Celem pracy jest wskazanie dopuszczalnych rozwiązań modelowych zagwarantowania świadczenia pocztowej usłu...
24,94 zł
29,00 zł

Rynek usług zagospodarowujących czas wolny – diagnoza i perspektywy rozwoju

Przeprowadzone na potrzeby pracy badania z wykorzystaniem wtórnych i pierwotnych źródeł informacji poszerzają wiedzę dotyczącą rynku usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce oraz wskazują perspektywy jego rozwoju do roku 2025.
43,50 zł
58,00 zł

Rynki finansowe i gospodarka w warunkach zmiennej koniunktury. Tom 32

Powiązania pomiędzy rynkami finansowymi i gospodarką stają się z biegiem lat coraz silniejsze. Pierwotnie rynki finansowe cechowała służebna rola względem gospodarki realnej. Ich głównym zadaniem była sprawniejsza obsługa procesów płatnic...
141,96 zł
169,00 zł

Prawa społeczne pracowników a prawa pracodawców-przedsiębiorców na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej

Celem monografii jest ukazanie relacji jakie zachodzą pomiędzy ochroną praw społecznych pracowników a realizacją swobody przedsiębiorczości i swobody świadczenia usług przez ich pracodawców. Relacje te niejednokrotnie, aczkolwiek nie zaws...
30,96 zł
36,00 zł

Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ogr...
63,20 zł
79,00 zł

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.Autork...
40,50 zł
54,00 zł

Funkcjonowanie współczesnego rynku pieniężnego i kapitałowego

Tematyka poruszona w niniejszej książce podejmuje wybrane, aktualne problemy rynku pieniężnego i kapitałowego. Są wśród nich kwestie związane ze strategią bezpośredniego celu inflacyjnego i miarami inflacji oraz z jakościowymi wymiarami polityki...
45,00 zł
50,00 zł

Całościowe zarządzanie ryzykiem systemowym. Pandemia COVID-19

Trwają poszukiwania analogii dla COVID-19. W języku zarządzania ryzykiem używa się analogii do Białego Łabędzia, rozkładu normalnego, Czarnego Łabędzia epidemii, która pojawia się raz na sto lat, Zielonego Łabędzia wydarzenia, które pocią...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!