Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Challenges for Companies and Consumers on International Market(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2018

  • Redakcja naukowa: Justyna Matysiewicz, Kim Fam, Sławomir Smyczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 32,00 zł
28,80
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,20 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to Economics in Katowice in 2017. This Conference, organized each year by the MAG Scholar, provided wonderful opportunity for academics and professionals from all over the world to share their knowledge, skills, and experience in the field of internationalization and all new phenomena on market. The entire publication is divided into five parts and contains selected papers presented at the 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference on “European Marketing from Global Perspective” in Katowice. First part provides inside to international environment element which influence on performance of companies and consumers. Second one presents selected aspects of marketing activities and instruments used on international market. Part three is focus on different business models undertaken by companies on international market. In part four there are papers which describe selected aspects of consumer behavior. Part five, which conclude this book, discusses range of papers dedicated to new trends in consumer behaviors on international market. The book does not cover all the important problems and issues of internationalization. It allows, however, prepare them as identification, presenting the importance and role of internationalization for companies and consumers on contemporary market.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Foreword	7
Acknowledgement	9
Part I
International environment for companies and consumers 
Marzena Czarnecka, Grzegorz Lot
Consumer protection standards on electricity markets	13
Urszula Grzega 
Selected elements of living conditions of the population of the European Union	25
Agata Małysa-Kaleta
Cultural determinants of consumer behavior in marketing practice – selected aspects	36
Part II
Marketing instruments and companies performance on international market
Jean Pfiffelmann
Talent attraction in global business through employer brand image	57
Jakub Wolny, Marta Grybś-Kabocik
Methods of low-budget promotion of startups	78
György Jóna, Levente Varga
Case study on marketing of a focal firm – a network approach	87
Part III
Business models of companies on international market 
Patryk Mączko 
International business activities on moto-vehicles market	101
Agnieszka Tetla 
Logistic consumer service in preventing consumer misbehavior on insurance market	116
Tomasz Silwanowicz
Origin and development of collaborative finance	124
Part IV
Consumers and their behavior on international market
Aleksandra Burgiel
Consumers’ attitudes towards non-ownership consumption and their managerial implications 	139
Gabriela Hanus
Children and adolescents as consumers on food market and their food choices – literature and research review	159
Izabela Sowa
Rationality of consumers’ behaviors as the basis of their typology	171
Sławomir Smyczek
Differences and similarities in consumer behavior on international market	186
Part V
New trends in consumer behavior on international market
Krzysztof Hojeński, Agnieszka Put 
Benefits and threats for consumers of free-to-play games	205
Marta Grybś-Kabocik
Misbehavior of e-shops’ consumers – empirical analysis	227
Agnieszka Hat 
Consumer ethnocentrism in service markets – the identification of typological groups	233
List of authors	251
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

31,99 zł

Nosem psa

Alexandra Horowitz, autorka głośnego bestsellera „Oczami psa”, w swojej nowej książce objaśnia nam, w jaki sposób psy postrzegają świat za pomocą swojego najlepiej rozwiniętego organu zmysłów, czyli nosa, i w jaki sposó...
19,70 zł

Instynkt sukcesu

Ostrzeżenie! Prawdopodobnie będzie to ostatnia publikacja o motywacji, jaką przeczytasz. Bez względu na to, czy masz już za sobą kilka, czy będzie to pierwsza Twoja taka lektura. Okazuje się bowiem, że motywacja wcale nie jest stanem nabytym. Motywacja...
15,00 zł

Terapia żałoby

Światowy bestseller, który odmienił życie milionów ludzi! Strata ukochanej osoby ma ogromny wpływ na nasze życie. Terapia żałoby ukazuje drogę wyjścia ze smutku. Tylko wtedy, gdy pozwolimy sobie przeżyć żałobę, możemy ruszyć naprzó...
39,90 zł

Negocjacje

Czy istnieje niezawodna metoda negocjowania? Jakie są teoretyczne podstawy negocjacji? Jakie negocjacyjne mity utrudniają nam rozstrzyganie sporów? Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny, czy ekonomicznie efektywny? W Negocjacjach Jer...
39,90 zł

Ultramaratończyk

Dean Karnazes biegi maratońskie traktuje jak rozgrzewkę. Potrafi przebiec ponad 560 km w trzy dni bez przerwy, bez snu. Od gór Sierra Nevada, przez Dolinę Śmierci w środku lata, aż do bieguna południowego w temperaturze -40°C, dystanse pokon...

Samo Sedno - Skuteczne CV i list motywacyjny

Podczas rekrutacji masz tylko chwilę, aby zainteresować swoją kandydaturą przyszłego szefa. Ten poradnik pokaże, jak sprawić, by Twoje CV znalazło się wśród tych przeczytanych i by to właśnie Ciebie zaproszono na rozmowę. Poznasz 11 podstawowych...
19,90 zł

Mowa zależna jest prosta!

Już za chwilę będziesz wiedzieć, czym jest mowa zależna, jak poprawnie stosować następstwo czasów, oraz między innymi... * Czemu słowa "I am going to the opera tonight" mogą być przytoczone jako: "She says she is going to the oper...
27,00 zł

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie. Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już s...
14,00 zł

Non-natives writing for Anglo-American journals: Challenges and urgent needs

The author presents the problem of writing research articles in English as a foreign language by Polish scholars – specialists in linguistics and applied linguistics – for publication in Anglo-American journals. In her book she explores whi...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!