Colors
Understanding
Colors not only allows us to build effective relationships in both business and private life, but also makes it possible for us to achieve a better understanding of ourselves and thus make use of our talents and enhance our strengths.
As we go through this user’s guide to people, we will draw on the advice of psychoanalyst Carl Gustav Jung and we will categorize people on the basis of how they approach life. Combining these methods, we arrive at four types of behavioral styles, to which we will assign the following colors: Red, Blue, Green and Yellow.
- Kategorie:
- Język wydania: angielski
- ISBN: 978-83-951408-0-8
- Liczba stron: 168
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
PART ONE: UNDERSTANDING THE COLORS
1. Colors by Person, or Colors by Country?
2. A Chapter for the Green-and-Blues, i.e., The Theoretical Foundations of the Model
3. Meet the Colors
4. Self-Assessment Made Easy
5. Identifying Other People’s Colors
6. Colors and Clothing
7. Colors by Communication Style
8. Developing the Colors’ Talents
PART TWO: LEARNING & DEVELOPING BY COLOR
9. What’s the Point of All This, Anyway?
10. Too Many Talents
11. Colorful Reptiles
12. Different Strokes for Different Folks – How We Learn
13. Lighter Sides and Darker Sides
14. The Color Map
15. Fundamental Values: Core Motivators
16. Color Combinations
17. Creative Types
18. Friendships and Frictions
19. The Colors under Stress
20. Communication Toxins
21. The User’s Guide to People
22. Building a Colorful Team
PART THREE: THE COLORS AT WORK
23. Colorful Leaders
24. Being a Versatile Leader
25. How to Speak to Make Employees Listen … and How to Listen to Make Employees Speak
26. Innovation
27. The Colors in Sales
28. Color the World!
Quiz