Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Repetytoria do egzaminów szkolnych »
MENU

Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2012

  • Autor: Wioletta Krawiec

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 15,60 zł
10,92
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,68 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej

Niniejsza publikacja stanowi próbę skonfrontowania założeń teoretycznych w zakresie cyklu życia produktu bankowego z realiami polskiego sektora bankowego oraz doświadczeniami banków detalicznych. Przeprowadzone badania nad przebiegiem cyklu życia produktu bankowego przyczyniły się do wzbogacenia pracy w opisy i wnioski związane z wykorzystaniem tej koncepcji do skutecznych działań w obszarze kreowania produktu bankowego oraz wyodrębnienia różnic i podobieństw w przebiegu krzywych cyklu życia dla wybranych „klas” i „typów” produktów bankowych z uwzględnieniem kwestii długości (czasu) życia danego produktu na rynku. Badania empiryczne pozwoliły również na zdiagnozowanie stanu wiedzy o cyklu życia produktu wśród kadry menedżerskiej i wykorzystaniu jej w polityce produktu banku. Książka ta może posłużyć jako źródło poszerzenia wiedzy na temat koncepcji cyklu życia produktu oraz jej zakresu zastosowania do działań w obrębie polityki produktu finansowego, w szczególności bankowego. Przeznaczona ona jest przede wszystkim dla studentów zarządzania i marketingu, menedżerów produktu oraz pracowników działu badań nad produktami finansowymi.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp     7
Rozdział I. Cykl życia produktu w literaturze przedmiotu    9
1. Cykl życia produktu w literaturze z zakresu marketingu   12
1.1. Fazy cyklu życia produktu 16
1.1.1. Przebieg klasycznego cyklu życia produktu  18
1.2. Rodzaje i długość krzywych cyklu życia produktu  21
1.3. Czynniki wpływające na kształt krzywych cyklu życia produktu  23
2. Strategie marketingowe w cyklu życia produktu 25
2.1. Metody analizy strategicznej wykorzystywane do zarządzania produktem 29
3. Metody i modele określania cyklu życia produktu  33
3.1. Metody określania faz cyklu życia produktu 33
3.1.1. Programy działań w poszczególnych fazach cyklu życia produktu 37
3.2. Modele matematyczne wykorzystywane do określania cyklu życia produktu  39
Rozdział II. Polityka produktu w polskiej bankowości detalicznej     47
1. Produkt bankowy na rynku bankowości detalicznej  47
1.1. Produkt w ujęciu marketingu dóbr konsumpcyjnych i marketingu bankowego  47
1.2. Produkt bankowy a segment klienta bankowości detalicznej  50
2. Cechy specyficzne produktów bankowych i ich klasyfikacja 53
2.1. Charakterystyka produktów bankowych 53
2.2. Struktura produktu bankowego 54
2.3. Klasyfikacja produktów bankowych 58
3. Kreowanie produktu bankowego   60
3.1. Nowy produkt na rynku usług bankowych  60
3.2. Kreowanie asortymentu produktu bankowego  63
4. Sytuacja produktów bankowych na rynku polskim   69
5. Cykl życia produktu bankowego  72
6. Działania banku zgodnie z cyklem życia produktu 75
7. Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego 90
8. Model cyklu życia produktu bankowego – zakres analiz i decyzji marketingowych   94
Rozdział III. Cykl życia produktu bankowego w Polsce – wyniki badań   99
1. Zakres prowadzonych badań empirycznych nad cyklem życia produktu bankowego 99
2. Krzywe cyklu życia wybranych rodzajów produktów bankowych  101
2.1. Cykl życia „klasy” produktu bankowego na rynku 101
2.2. Cykl życia „typu” produktu bankowego na rynku  109
3. Analiza porównawcza krzywych cyklu życia klasy i typu produktów bankowych 118
4. Postrzeganie koncepcji cyklu życia produktu przez menedżerów banków detalicznych w Polsce  123
4.1. Użyteczność koncepcji cyklu życia w obrębie polityki produktu bankowego   124
4.2. Czynniki wspomagające działania w obszarze polityki produktu bankowego 125
4.3. Opinie menedżerów banków na temat koncepcji cyklu życia produktu oraz zakres prowadzonych badań nad produktem w polskiej bankowości detalicznej  126
Podsumowanie   129
Bibliografia  131
Załącznik 139
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Między poezją a polityką - 07 Rozdz. 7, cz. 1. Olaf Haraldsson królem Norwegii: Olaf Haraldsson w tradycji sag; Prawo do władzy; Konflikt z jarlem Erlingiem Skjalgsonem

Prezentowana książka dotyczy wydarzeń politycznych, jakie rozegrały się w XI-wiecznej Skandynawii, widzianych przez pryzmat poezji ówczesnych skaldów. Okres ten stanowił kulminację wielu istotnych procesów gospodarczych, kulturowyc...
58,00 zł

Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości

W Banku 3.0 Brett King wskazuje nowe trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o ogólnoświatowej walce o dominację portfela mobilnego, nadziejach i obawach związanych z pojawieniem się tabletów, wykorzystaniem chmury...

Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna - 31 Instrukcja jako forma komunikacji (na przykładzie "Informacyi matematycznej" Wojciecha Bystrzonowskiego z 1749 roku)

Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorz...

ABC projektariatu. O nędzy życia projektowego

ABC Projektariatu jest raportem z życia projektariatu, czyli tych ludzi, którzy nie posiadają nic oprócz gotowości do włączenia się w projekt. Książka jest próbą uchwycenia pomruku projektowej maszynerii, która urządza nasze...
27,90 zł

Nie igraj ze mną

Simon Quinn może mieć każdą kobietę, jakiej zapragnie. Wybiera tylko te, które godzą się na jego zasady gry - żadnych zobowiązań. Ale Lysette Rousseau jest jedyną, której nie może rozgryźć. Piękna, zmysłowa - idealna zabawka w rękach uwod...

Literackie "silva rerum" - 04 Przestrzeń - miejsce. Konstytuowanie przestrzeni przez ludzką w niej obecność; Bibliografia

Celem publikacji jest przekazanie i upowszechnianie wiedzy o literaturze tworzonej na Śląsku międzywojennym, w perspektywie zderzenia procesów historyczno-literackich z dynamiką procesów historyczno-kulturowych. Podstawę materiałową stano...

Humoreski i obrazki z życia

"Pensjonarki zerknęły oczkami mimo opiekuńczych skrzydeł madamy i przeszły. Po nich nastąpiły dwójki lub trójki płci przekwitającej i najwięcej nabożnej. A na nieszczęście miasto nasze podówczas, mogło się taką kolekcją poszcz...
29,99 zł

Dziewczyny nie biją

A może by tak przestać zawracać sobie głowę stereotypami? Szesnastoletnia Fleur pochodzi z małego angielskiego miasteczka niedaleko Hastings. Jej rodzice są dobrze sytuowani, a życie Fleur toczy się bezproblemowo: szkoła, nauka, a w weekendy praca w &b...

Kubuś fatalista i jego pan

Jak się spotkali? Przypadkiem, jak wszyscy. Jak się zwali? Na co wam ta wiadomość? Skąd przybywali? Z najbliższego miejsca. Dokąd dążyli? Alboż kto wie, dokąd dąży? Co mówili? Pan nic, Kubuś zaś, iż jego kapitan mawiał, że wszystko, co nas spoty...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!