MENU

Determinanty oraz instrumenty podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw - Komunikacja marketingowa na rynku turystyki industrialnej w województwie śląskim – tradycyjne a innowacyjne narzędzia marketingowe

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2017

  • Redakcja naukowa: Marcin Lis, Vanda Marakova, Zdzisława Dacko-Pikiewicz

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Determinanty oraz instrumenty podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw - Komunikacja marketingowa na rynku turystyki industrialnej w województwie śląskim – tradycyjne a innowacyjne narzędzia marketingowe

W warunkach globalnej konkurencji, szybko zachodzących zmian i wyczerpujących się trwałych źródeł rozwoju, innowacje, a przede wszystkim ich komercjalizacja są tym, w czym upatrują przedsiębiorstwa, organizacje, instytucje, korporacje, spółki skutecznego rozwiązania dla budowy długoterminowej, globalnej przewagi konkurencyjnej. Należy wskazać, iż dynamiczne zmiany rynkowe, postępujące procesy globalizacyjne, rosnące wymagania klientów sprawiają, że nadrzędnym celem przedsiębiorstw staje się zapewnienie konkurencyjności swojej oferty. Istotnym czynnikiem mającym wpływ na podniesienie poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw i osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej jest poziom ich innowacyjności. Innowacyjność rozumiana jako zdolność do tworzenia i wdrażania, komercjalizacji innowacji pozwala na wprowadzanie na rynek nowych i znacząco ulepszonych wyro¬bów, nowych i zmodernizowanych procesów technologicznych oraz organizacyjno-technicznych. Zdolność przedsiębiorstw do pozyskiwania i wdrażania innowacji jest jednym z najistotniejszych przejawów ich nowoczesności, skuteczności i efektywności. Dlatego innowacje uznawane są obecnie za podstawowy czynnik rozwoju przedsiębiorstwa prowadzący do wzbogacania rynku o nowe wyroby i usługi wysokiej jakości. Wdrażanie, czy też komercjalizacja innowacji pozwala przedsiębiorstwom nie tylko na osiągnięcie konkurencyjnej pozycji na rynku, ale stanowi ona również istotny czynnik wzrostu i rozwoju gospodarczego. Innowacyjność przedsiębiorstwa wyraża zdolność i skłonność do wdrażania nowych rozwiązań zarówno o charakterze technologicznym – in¬nowacje produktowe i procesowe, jak i nietechnologicznym – innowacje organizacyjne i marketingowe. Przedmiotowa publikacja wskazuje na determinanty oraz instrumenty podnoszące innowacyjność przedsiębiorstw, podejmuje obszar produktywnej energii jako przykład istotnego instrumentu innowacyjności, wskazuje na stymulatory działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce, prezentuje rolę innowacji w działalności tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki, zarządzanie ryzykiem w projektach innowacyjnych, przedstawia proces poszukiwania perspektywicznych innowacji, jak również rolę innowacji ekologicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz ich wpływu na procesy decyzyjne organizacji.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
31,50 zł
35,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Papier

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Tom po...
36,00 zł
40,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Who is who

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Leksykon bio...
44,10 zł
49,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Dystrybucja

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Analiza rynk...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
50,40 zł
56,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Wydawnictwa

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Istotną częś...
31,50 zł
35,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Poligrafia

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Próba...
24,94 zł
29,00 zł

Współczesny rynek płatności detalicznych - specyfika, regulacje, innowacje

Celem monografii jest spojrzenie na współczesny rynek płatności detalicznych z innej perspektywy – jako na obszar podlegający prawom konkurencji. Rozdział pierwszy poświęcono analizie teoretycznej zjawisk występujących na rynku płatności. ...
35,98 zł
39,98 zł

Instrumenty finansowe i ich zastosowania

Niniejsza książka ma na celu przekazanie podstawowych informacji o współczesnych instrumentach finansowych, ich praktycznych zastosowaniach i zróżnicowaniu. Na tej podstawie możliwe będzie wyrobienie sobie poglądu na temat ich przydatnośc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!