Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Nagrody szkolne do - 38%
MENU
Sprawdź

Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2018

  • Autor: Anna Kwiecień

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

24,00
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa

Sformułowane cele warunkowały także układ monografii i konwencję przeprowadzanych w niej wywodów. W związku z tym treści zawarte w opracowaniu zostały ujęte w sześć zasadniczych rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Omówienie genezy zarządzania relacjami w rozdziale pierwszym pozwala na zakotwiczenie wzorca badania w naukach o zarządzaniu. W rozdziale drugim przedstawiono i usystematyzowano kategorię sukcesu. Omówiono różne sposoby postrzegania sukcesu i wynikające z tego różne typy i jego determinanty. W rozdziale trzecim skoncentrowano uwagę wokół relacji. Rozdział czwarty koncentruje się na kategorii zaufania. W kolejnych punktach zdefiniowano zaufanie, zwracając uwagę na wielość pojęć stosowanych w tym zakresie. Rozdział piąty ma charakter koncepcyjny. Przeprowadzone studia literaturowe i wyprowadzone na ich podstawie wnioski posłużyły jako podstawa do opracowania teoretyczno-opisowego modelu dynamicznego zarządzania relacjami, co stanowiło cel główny niniejszej dysertacji. Treści przedstawione w poprzednich rozdziałach zawierały już rozpoznanie istoty relacji i uwarunkowań występujących na współczesnych rynkach, dlatego w rozdziale piątym podjęto próbę stworzenia koncepcji systemu dynamicznego zarządzania relacjami. Rozdział szósty prezentuje wyniki przeprowadzonych badań empirycznych dotyczących identyfikacji roli relacji w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa i przejawów zarządzania relacjami.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7
Rozdział 1
WYŁANIANIE SIĘ TEORII ZARZĄDZANIA RELACJAMI	15
1.1. Ewolucja metod zarządzania	15
1.2. Relacje jako nowoczesny paradygmat zarządzania	18
1.3. Zarządzanie relacjami a teoria chaosu	20
Rozdział 2
DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE A SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA	22
2.1. Sukces współczesnych przedsiębiorstw	22
2.1.1. Interpretacja sukcesu przedsiębiorstwa	23
2.1.2. Czynniki sukcesu przedsiębiorstw	25
2.2. Uwarunkowania sukcesu współczesnych przedsiębiorstw	36
2.2.1. Dynamika otoczenia a przedsiębiorstwo	39
2.2.2. Elastyczność jako cecha współczesnych przedsiębiorstw	47
2.3. Podejście procesowe i dynamiczne zarządzanie procesami biznesowymi	51
2.4. Zarządzanie dynamiczne	58
2.5. Kultura elastycznej organizacji	67
Rozdział 3
RELACJE MIĘDZYORGANIZACYJNE W OTOCZENIU	77
3.1. Istota relacji	77
3.1.1. Relacje a współpraca międzyorganizacyjna	78
3.1.2. Intencje nawiązywania relacji	88
3.1.3. Zdolności relacyjne – kluczowe kompetencje	94
3.1.4. Relacje a wartość przedsiębiorstwa	99
3.2. Zarządzanie relacjami	105
3.2.1. Metody zarządzania relacjami	108
3.2.2. Mapowanie interesariuszy jako narzędzie zarządzania relacjami z interesariuszami	115
Rozdział 4
ZAUFANIE JAKO PODSTAWA TWORZENIA RELACJI	122
4.1. Istota zaufania	122
4.1.1. Determinanty zaufania	126
4.1.2. Znaczenie zaufania	128
4.2. Płaszczyzny kreowania zaufania	134
4.2.1. Zaufanie wewnątrz przedsiębiorstwa	134
4.2.2. Zaufanie pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem	137
4.2.3. Zaufanie pomiędzy organizacjami w otoczeniu	140
4.3. Zaufanie w kontekście ryzyka	144
4.4. Zarządzanie zaufaniem	146
4.5. Kultura zaufania i jej determinanty	152
Rozdział 5
KONCEPCJA DYNAMICZNEGO ZARZĄDZANIA RELACJAMI	157
5.1. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie przedsiębiorstwa	157
5.2. Przygotowanie do wdrożenia nowego modelu zarządzania	159
5.3. Koncepcja modelu dynamicznego zarządzania relacjami	162
Rozdział 6
DIAGNOZA ZARZĄDZANIA RELACJAMI W GRUPIE BADANYCH POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW	173
6.1. Metodyka badań empirycznych	173
6.2. Operacjonalizacja pojęć	174
6.3. Opracowanie narzędzia badawczego	175
6.4. Charakterystyka próby badawczej	178
6.5. Diagnoza stanu zarządzania relacjami w badanej grupie przedsiębiorstw – wyniki badań	180
6.6. Podsumowanie wyników badań	198
Zakończenie	201
Bibliografia	207
Spis rysunków	229
Spis tabel	231
Spis wykresów	233
Załącznik	235
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!