MENU

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2015

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Językoznawstwo Polonistyczne

  • Redakcja naukowa: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc, Iwona Loewe

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 21,00 zł
14,70
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych.

Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp (Iwona Loewe, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7

Autopromocja w przestrzeni publicznej

Irena Kamińska-Radomska
Zachowanie zgodne z etykietą jako wsparcie dla komunikatu w wystąpieniach publicznych / 11

Natalia Moćko
Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy / 19

Julia Ostapenko
Manipulacja w dyskursie politycznym / 29

Sebastian Musioł
Narzędzia narracyjne w autopromocji marketingowej / 39

Barbara Orzeł
Opowieści… wizerunkowej treści. Storytelling jako strategia autopromocji / 49

Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego. Autopromocja w przestrzeni human resources / 55

Język osobniczy a autopromocja

Emilia Kałuzińska
„Bo w szkole wspinam się najlepiej” — ekshibicjonizm czy autopromocja? Kilka uwag na temat dziecięcego mówienia o sobie / 67

Magdalena Ławecka
Styl osobniczy czy kreacja medialna? — o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego / 79

Kamila Kuros-Kowalska
Sposoby autoprezentacji kobiet i mężczyzn na przykładzie reportaży podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego oraz Beaty Pawlikowskiej / 95

Karolina Łapińska
Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki / 109
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

11,03 zł
14,70 zł

Literackie i nieliterackie obraz nie(pełno)sprawności. Konteksty-konwencje-refleksje

Niniejsza monografia składa się z kilkunastu artykułów. Przedmiotem zainteresowania poszczególnych autorów jest literatura polska i powszechna, jak również zjawiska kulturowe i społeczne z nią korespondujące, które zn...
15,89 zł
17,65 zł

Współczesne wyzwania rozwoju przedsiębiorstw i regionów

Monografia zawiera opracowania dotyczące wyzwań rozwojowych małych i średnich przedsiębiorstw oraz regionów, przed jakimi stoją w obecnych realiach gospodarczych, a także wskazania obszarów wiedzy, które można i należy wykorzystać ...
20,55 zł
23,90 zł

Jakość życia mieszkańców Łodzi i jej przestrzenne zróżnicowanie

Warunki i jakość życia pozwalają w sposób kompleksowy opisać sytuację, w jakiej znajdują się jednostki czy zbiorowości, oraz określić ich poziom zadowolenia i poczucie satysfakcji w relacji do istniejącej infrastruktury, sytuacji gospodarczej cz...
99,00 zł
110,00 zł

Rachunkowość podmiotów leczniczych i jej potencjał informacyjny

Książka omawia możliwości wykorzystania rachunkowości w zarządzaniu podmiotami leczniczymi w Polsce. W tej dziedzinie kluczową rolę odgrywają właściwie skategoryzowane i prawidłowo wykorzystywane informacje finansowe i niefinansowe. Publikacja prezentu...
62,91 zł
69,90 zł

Wysoko wrażliwe dziecko. Jak je zrozumieć i pomóc mu żyć w przytłaczającym świecie?

To głównie wychowanie decyduje o tym, czy wrażliwość będzie zaletą, czy też źródłem lęku. prof. Elaine Aron Wysoko wrażliwe dzieci stanowią od piętnastu do dwudziestu procent wszystkich dz...
8,09 zł
8,99 zł

Ich dziecko

„Ich dziecko„ to powieść autorstwa Tadeusza Dołęgi-Mostowicza. Polskiego pisarza i scenarzysty, znanego przede wszystkim jako twórca „Kariery Nikodema Dyzmy” oraz „Znachora”.Justyn i Marek to przyj...
58,50 zł
65,00 zł

Sektor małych i średnich przedsiębiorstw krajów Wschodniej Europy: wybrane problemy. T. 1. Prawno-ekonomiczne aspekty innowacyjności oraz możliwości jej poprawy

Badania innowacji i innowacyjności oraz dane na ten temat stanowią obecnie obszerną już dziedzinę wiedzy. Analizując piśmiennictwo z dziedziny ekonomii i zarządzania, można w tym obszarze zaobserwować wyraźne już przesunięcie akcentów w stronę w...
26,91 zł
29,90 zł

Mrówki nie mają skrzydeł

Urodzona na początku XX wieku Margherita doznaje przede wszystkim cierpień moralnych – jako ofiara konwenansów, społecznej opresji i oschłej matki. Urodzona pół wieku później Emma, bita i gwałcona przez chorego psychicznie oj...
37,83 zł
43,99 zł

Dzikie żądze. Bronisław Malinowski nie tylko w terenie

Pierwsza polska biografia Bronisława Malinowskiego.Niewielu Polaków miało tak istotny udział w naukowym dorobku Zachodu, jak Bronisław Malinowski. Jednak w Polsce był on i jest, poza środowiskiem naukowym, prawie nieznany. „Prawie&rd...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!