MENU

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - 02 Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2015

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Językoznawstwo Polonistyczne

  • Redakcja naukowa: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc, Iwona Loewe

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - 02 Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych.

Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp (Iwona Loewe, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7

Autopromocja w przestrzeni publicznej

Irena Kamińska-Radomska
Zachowanie zgodne z etykietą jako wsparcie dla komunikatu w wystąpieniach publicznych / 11

Natalia Moćko
Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy / 19

Julia Ostapenko
Manipulacja w dyskursie politycznym / 29

Sebastian Musioł
Narzędzia narracyjne w autopromocji marketingowej / 39

Barbara Orzeł
Opowieści… wizerunkowej treści. Storytelling jako strategia autopromocji / 49

Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego. Autopromocja w przestrzeni human resources / 55

Język osobniczy a autopromocja

Emilia Kałuzińska
„Bo w szkole wspinam się najlepiej” — ekshibicjonizm czy autopromocja? Kilka uwag na temat dziecięcego mówienia o sobie / 67

Magdalena Ławecka
Styl osobniczy czy kreacja medialna? — o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego / 79

Kamila Kuros-Kowalska
Sposoby autoprezentacji kobiet i mężczyzn na przykładzie reportaży podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego oraz Beaty Pawlikowskiej / 95

Karolina Łapińska
Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki / 109
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

9,89 zł
10,99 zł

(Nie)grzeczny seks

Czy kobieta może bez końca fantazjować o przystojnym, wysportowanym i bogatym szefie? A mężczyzna gapić się bezkarnie na opalone nogi atrakcyjnej zastępczyni? Ellie i Aidan nie chcą związku, ale odrobina seksu nie zaszkodzi. Spisują warunki swego roman...
11,69 zł
12,99 zł

The Cricket on the Hearth

The Cricket on the Hearth - a novella by Charles Dickens, an English writer who is regarded by many as the greatest novelist of the Victorian era. John Peerybingle, a carrier, lives with his young wife Dot, their baby boy and th...
10,32 zł
12,00 zł

Ołeksandr Koszyc i jego dziennik "Z pieśnią przez świat"

Pierwsze polskojęzyczne wydanie wybranych fragmentów dziennika Ołeksandra Koszyca – światowej sławy ukraińskiego muzyka, przez długi czas zakazanego w rodzinnym kraju, dokąd mu nie pozwolono wrócić od czasu, gdy wraz ze swoim zespoł...
141,96 zł
169,00 zł

Status prawny funkcjonariusza publicznego. Ochrona - obowiązki - odpowiedzialność

Pojęcie „funkcjonariusz publiczny" bywa różnorodnie interpretowane. Na gruncie prawa polskiego oznacza osobę, której działalność, rodzaj wykonywanych zadań albo forma organizacyjnoprawna, w ramach której podejmuje aktywn...
30,42 zł
39,00 zł

Kilogramy to nie wszystko, czyli jak schudnąć i wyrzeźbić ciało bez restrykcyjnej diety i efektu jo-jo

Chcesz schudnąć, ale nie masz pojęcia, jak się za to zabrać? Obawiasz się głodowej diety i ciężkich, wyczerpujących ćwiczeń? A może martwi Cię brak rezultatów, efekt jo-jo lub uważasz, że w pewnym wieku schudnąć jest po prostu bardzo trudno? Jeś...
15,75 zł
21,00 zł

Związki frazeologiczne i skrzydlate słowa powstałe pod wpływem języka polityki oraz ich modyfikacje

Tematyką publikacji są stałe związki frazeologiczne i skrzydlate słowa pochodzące z języka polityki oraz modyfikacje tych połączeń we współczesnej polszczyźnie. W monografii przedstawiono utrwalone połączenia słowne, które pojawiły się w ...
27,93 zł
39,90 zł

Stereotyp „czarownicy” i jego modyfikowanie

Monografia powstała jako rezultat badań nad dziecięcą konceptualizacją wiedzy, której dzieci nie poznają bezpośrednio, doświadczając rzeczywistości, ale za pomocą przekazu stereotypów lingwomentalnych w językowych interakcjach z dorosłymi...
21,81 zł
24,23 zł

Współczesne dziejopisarstwo chrześcijańskie i kronikarstwo

Sara Leon napisała, że „miłość to jest takie coś, czego nie ma. I że jest wtedy, kiedy nie zaśniesz, zanim jej nie dotkniesz. Miłość to jest słuchanie pod drzwiami, czy to od jej butów tak skrzypią schody. Wtedy, kiedy stoicie pod drzewem,...
5,45 zł
6,06 zł

Jak powiedzieć NIE!

Jest to mała broszura, a nie pełnoprawna książka pod względem wielkości, ale pod względem treści nie jest gorsza od dużej książki. Jest to streszczenie małej rozmowy wykładu (mowa na żywo), o tym, jak nauczyć się odmawiać. Algorytm krok po kroku, jak s...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!