Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Paczkomaty 0 zł »

E-commerce(Książka)

Strategia – Zarządzanie – Finanse

3.78  [ 23 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN
Słowa kluczowe: e-commerce

E-commerce

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.

Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.



Partner wydania:

Partner wydania

Patroni:

Patroni

Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce.
Jacek Kotarbiński,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Justyna Skorupska

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe z obszaru IT i zarządzania biznesowego. Wykładowca akademicki z zakresu e-commerce. Członek Rady ds. Cyfryzacji powołana przez Ministra Cyfryzacji w listopadzie 2016 r., przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej I i II kadencji, Head of Business Consulting w e-point SA. Aktywnie reprezentuje i wspiera interesy gospodarcze firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Zaangażowana jest również w prace zespołów międzynarodowych w ramach realizacji wspólnej polityki rozwoju Gospodarki Elektronicznej E-commerce Europe.

Seria E-MARKETING PWN

Seria prezentująca współczesne trendy w marketingu. Książki autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu, a w nich konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji.

Władza i przeciwwładza w epoce globalnej

Na początku trzeciego tysiąclecia maksymę narodowego realizmu politycznego: „Interesów narodowych trzeba bronić w sposób narodowy" - musi zastąpić maksyma kosmopolitycznego realizmu politycznego: „Nasza polityka jest tym ...

Kapitał społeczny w rozwoju regionu

Obecnie trudno jest o pojęcie tak często przywoływane, tak odmiennie interpretowane oraz jednocześnie tak jednomyślnie przez przedstawicieli różnych dziedzin nauki uznane za nowoczesny czynnik kreujący Smithowskie "bogactwo narodów" jak kapitał społ...

Podatki w branży FMCG i e-commerce

Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czy...

Digital Business i E-Commerce Management

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? Książka jest ...

E-commerce na platformach ofertowych

Wyższy poziom e-handlowaniaPoczątkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertow...

Strategia sukcesji władzy i własności w spółkach rodzinnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie

W ostatnich trzech dekadach problematyka przedsiębiorczości rodzinnej jest podejmowana przez coraz liczniejsze grono badaczy, także w Polsce, a jej znaczenie wyraźnie wzrosło. Mimo zidentyfikowania przez środowisko naukowe wielu zmiennych opisujących s...

Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku Tom 5

Koniec pierwszej dekady XXI w. mija pod znakiem głębokiego i niespodziewanego kryzysu finansowego oraz poważnego spowolnienia światowej gospodarki. Wydarzenia te dowiodły, że współczesna gospodarka posiada swoje niedoskonałości, a nowoczesne met...

Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie

Prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo funkcjonowania przedsiębiorstw zależy od poprawnego zarządzania kapitałem obrotowym. Zarządzanie nim stanowi więc podstawę do podejmowania decyzji krótkoterminowych, jak również kluczowy element w...

Rachunek ekonomiczny w energetyce

W gospodarce rynkowej aspekty ekonomiczne są ważnym elementem każdej działalności człowieka. Wszystkie decyzje podejmowane czy to w przedsiębiorstwach, czy w instytucjach państwowych muszą być poddane ocenie pod kątem efektywności ekonomicznej, szczeg&...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

To jest książka, na którą czekami czeka wiele osób zajmujących się marketingiem i sprzedażą.
Internet jest wielką szansą dla biznesu, ale czasy kiedy wystarczyło założyć sklep i wrzucić do niego towar i czekać na sukces dawno się skończyły. Konkurencja na rynku jest tak duża, że konieczne jest umiejętne tworzenie strategii i komunikacji z potencjalnymi klientami. Nie jest też tak, że każdy sprzedawca jest marketerem i zna podstawy marketingu. Ta książka to po pierwsze okazja do zdobyć dobrej rzeczowej wiedzy. Po drugie dużym atutem jest to, że została napisana przez Polkę. Dzięki temu łączy wiedzę z praktyką w realiach naszego rynku.
Moim zdaniem pozycja obowiązkowa dla właścicieli sklepów internetowych ale nie tylko, również dla tych którzy klientów chcą znajdywać przez internet. Nawet jeśli zlecamy do tych działań firmy trzecie to warto być na bieżąco z obecną wiedzą i standardami by móc kontrolować czy obsługiwani jesteśmy dobrze i czy są obszary do poprawy, a przede wszystkim by wyznaczać realne ale też ambitne cele. Planować działania.
Super pozycja - polecam serdecznie.

Ocena: