Economics and Management in Information Technology Context
This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of informatics, business communication and management. The general mission of this book is as follows: Assuming that business organizations as well as individuals are entirely linked together in internet, a new approach to business communication and management must be developed that cover the estimation of synergy effects, the compatibility and interoperability problems, data analytics development, business and social value creation, and the information overload reduction and information protection. This book aspires to shed light on the phenomenon of university learning from different perspectives, thus linking several matters that we tend to think as of belonging to different disciplines though there is a unifying element in all of them. The target audience of this book will be composed of professionals and researchers working in the field of informatics, business communication and management in various disciplines, e.g., library, information and communication sciences, administrative sciences and management, social science and marketing, logistics, education, computer science, and information technology.
- Kategorie:
- Redakcja: Małgorzata Pańkowska
- Język wydania: angielski
- ISBN: 978-83-7875-352-0
- ISBN druku: 978-83-7875-351-3
- Liczba stron: 185
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Foreword 13 Acknowledgements 15 Abdel-Badeeh M. Salem, INTELLIGENT E-LEARNING: METHODOLOGIES, APPLICATIONS AND CHALLENGES 19 Nuno Almeida, MARKETING AND TOURISM PROMOTION 35 Malte Beinhauer, Holger Buck, INDUSTRIE 4.0 – REVOLUTIONARY CHANGES SEEKING RELIABLE ENVIRONMENTS 48 Manuel J. García Rodríguez, Vicente Rodríguez Montequín, Joaquín Manuel Villanueva Balsera, Ramiro Concepción Suárez, COMPARING AGILE AND TRADITIONAL METHODOLOGIES OF PROJECT MANAGEMENT FOR SOFTWARE ENGINEERING 64 Héctor Erlendi Godoy Hernández, Valentina Herrera Rojas, EXPERIENCES OF SUCCESS THAT HELP INTERNATIONAL CULTURE TO STRENGTHEN: UNIVERSIDAD DE IBAGUÉ 76 Yiğit Anıl Güzelipek, CONSIDERING SOCIAL MEDIA AS AN INNOVATIVE TOOL FOR POLITICS: OPPORTUNITIES AND THREATS 95 Jose Rodolfo Hernandez-Carrion, David Rawlins-Loureiro, TOURISM 2.0: CONCEPTUAL ANALYSIS AND FUTURE CHALLENGES FOR MICE (MEETINGS, INCENTIVES, CONFERENCES AND EVENTS) 105 Konstantin B. Kostin, DIGITAL MARKETING DEVELOPMENT ON THE GLOBAL MARKETS 118 Athanasios Koutinas, Loulouda Bosnea, COMBINING ECONOMICS AND MANAGEMENT OF A MODERN TECHNOLOGICAL AREA IN A JOINT INTERDISCIPLINARY GRADUATE PROGRAM 141 Zlatko Nedelko, THE ROLE AND IMPORTANCE OF COMMUNICATION IN MANAGEMENT 151 Małgorzata Pańkowska, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz, Piotr Piorunkiewicz, VIABLE SYSTEM APPROACH FOR IT GOVERNANCE PROCESSES IN HEALTHCARE 162 Artur Strzelecki, IP ADDRESS AND AUTONOMOUS SYSTEM DIVERSIFICATION AS AN IMPORTANT FACTOR FOR BUILDING GOOGLE RANKING 176