MENU

Emocje Układam i poznaję Kapitan Nauka

(Gra planszowa)

2-4 lata

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2021

  • Seria / cykl: KAPITAN NAUKA

  • Producent: Edgard

  • Typ oprawy: pudełko kartonowe

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Emocje Układam i poznaję Kapitan Nauka

„Układam i poznaję Emocje” (2–4 lata) to układanki, które wspierają dzieci w rozpoznawaniu i nazywaniu emocji oraz poszukiwaniu strategii radzenia sobie z uczuciami, zarówno tymi przyjemnymi, jak i powodującymi dyskomfort. Proste scenki prezentujące sytuacje, z którymi często mierzą się przedszkolaki, pokazują, w jaki sposób można przeżywać emocje i zaopiekować się nimi, gdy uczucia biorą górę. Podczas zabawy układankami nie tylko dopasowujemy obrazki, tak aby tworzyły logiczną całość, lecz również rozmawiamy o sytuacjach i towarzyszących im emocjach. Z układankami można rozwijać wyobraźnię emocjonalną, a także ćwiczyć spostrzegawczość i motorykę małą. Rozwijanie umiejętności społeczno-emocjonalnych i komunikacyjnych Puzzle „Układam i poznaję Emocje” wspierają rozwój emocjonalny i intelektualny poprzez zabawę. Przedstawiają siedem scenek związanych m.in. z radością z wygranego biletu, dumy z własnego obrazka, strachu przed pająkiem czy smutku z powodu rozstania z bliską osobą, a także przykładowe sposoby radzenia sobie z uczuciami, np. dzielenie się smutkiem i radością z innymi czy mierzenie się ze strachem z pomocą opiekuna. Dziecko ma okazję przyjrzeć się emocjom, które malują się na twarzy osób i ujawniają w sposobie zachowania, a także obserwować reakcje innych osób. Przy okazji uczy się empatii oraz opowiadania o emocjach. Kolorowe, przykuwające wzrok ilustracje Justyny Karaszewskiej angażują uwagę dzieci i zachęcają do zabawy. Puzzle zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas wielokrotnego układania scenek. Rozwój rozwój mowy, wyobraźnia, spostrzegawczość, motoryka mała Ilustratorka Justyna Karaszewska – ilustratorka książek i gier planszowych dla dzieci i dorosłych, projektantka postaci oraz grafik do gier wideo. Miłośniczka kotów, żab i czekolady z miętą. W serii również Układam i poznaję Zawody (2–4 lata)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

21,88 zł
29,90 zł

Gra w zegar Która to godzina? (4+) Kapitan Nauka

Tik, tak, zegar do zabawy daje znak! Kiedy wychodzisz na plac zabaw? Godzina 08:00 jest rano czy wieczorem? Gra w zegar (4+) to świetna zabawa dla przedszkolaków, dzięki której szybko nauczą się odczytywać godziny, określać pory dnia oraz...
25,53 zł
34,90 zł

Kolory Domino Kapitan Nauka

„Domino. Kolory” (3+) to gra logiczna dla najmłodszych dzieci, z którą będą trenować rozpoznawanie kolorów. Celem zabawy jest dopasowywanie do siebie kafelków i jak najszybsze ułożenie ich tak, by wykorzystać wszystkie ...
25,53 zł
34,90 zł

Ocean Memory Kapitan Nauka

MEMORY OCEAN z serii Kapitan Nauka to świetny sposób na wspólną zabawęi doskonały trening pamięci. Składa się z 24 elementów i jest przeznaczone dla dzieci od trzech lat. Piękne ilustracje, narysowane przez Katarzynę Urbaniak...
30,77 zł
39,52 zł

Poznaję trójkąt Słonik Balonik

"POZNAJĘ TRÓJKĄT" to pierwsza układanka dla maluchów. Duże i proste elementy to doskonały trening zręczności małych rączek i rozwój kreatywnego myślenia. Zadaniem dziecka jest dopasowanie trójkątów do otwor&...
18,45 zł
24,90 zł

Małe i duże Układanki malucha Kapitan Nauka

Zestaw „Układanki malucha „Małe i duże” (1–3 lata) zawiera 10 barwnych, dwuelementowych puzzli przedstawiających zwierzęta, gdy są małe i gdy już dorosną. Ukazują zarówno gatunki, które przechodzą całkowitą przemia...
33,85 zł
39,95 zł

BrainBox Poznaję liczby

Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję liczby to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w e...
34,31 zł
46,90 zł

Czytam i układam słowa Układanka literowa Zestaw sowa

Układanka literowa „Czytam i układam słowa” to 17 pełnych humoru układanek, które stanowią idealną pomoc do nauki czytania dla przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym. W zabawie z układankami dzieci rozwijają umiejętno...
32,86 zł
44,90 zł

Kapitan Nauka Czytam i układam słowa Układanka literowa

Układanka literowa wspierająca naukę czytaniaUkładanka literowa „Czytam i układam słowa” to atrakcyjna graficznie propozycja wspierająca rozwój mowy oraz umiejętność czytania u przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszko...
43,83 zł
59,90 zł

Zakodowany zamek Gra na kodowanie Kapitan Nauka

Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” ( 4–8 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci ucz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!