Employer Branding
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy. Adresaci: E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-264-5867-5
- Liczba stron: 52
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Definicje 5 Część I Budowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą? 9 Wprowadzenie 9 Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding 10 Plusy bycia najlepszym 11 Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A. 13 Część II Employer branding w Polsce - początki i szanse 15 Employer branding w Polsce 15 Po co polskim firmom employer branding? 16 Czego nie wiemy? 17 Dla kogo employer branding? 18 Do każdego inaczej 19 Podsumowanie 21 Część III Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska 22 O firmie 22 Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji 23 Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy 23 Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników 24 Film jako nośnik wartości 25 Bogata oferta Volvo dla pracowników 25 Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika 27 Promocja zdrowego stylu życia 28 Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość 29 To po prostu skutkuje 30 Część IV Budowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska 32 Wprowadzenie 32 Spojrzenie w przyszłość 33 Różne metody zaspokajania potrzeb 34 Sprofilowane programy 36 Program stażowy Challenging Path 36 Program stażowy Imperial Way to Start 37 Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu 38 Proces rekrutacji 38 Od wdrożenia po informację zwrotną 40 Kluczowa rola opiekuna 40 Zakończenie programu 42 Otwartość na zmiany 42 Wyzwania 43 Sukcesy i dalsze plany 44 Część V Wzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa 46 Wykaz autorów 51