MENU
Darmowa dostawa

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2016

  • Seria / cykl: HR

  • Autor: Marek Kozłowski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 76,00 zł
68,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono:

ideę i kształtowanie się employer brandingu,
zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych,
kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy,
trendy w employer brandingu na polskim rynku,
główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu,
sposoby uwzględnienia koncepcji employer brandingu w strategii organizacji,
zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding,
analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów,
najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa,
problematykę employer brandingu zewnętrznego,
koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania,
najważniejsze działania w zakresie employer brandingu,
aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie HR.

Adresaci:
Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze | str. 7

Podziękowania | str. 9

Wstęp | str. 11

Rozdział 1. Wprowadzenie do idei employer brandingu | str. 13
1.1. Rys historyczny - employer branding dawniej i dziś. Zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych | str. 15
1.2. Kontekst socjologiczny - nowe generacje nowymi wyzwaniami dla pracodawców | str. 21
1.3. Trendy w Polsce oraz na świecie. Dokąd zmierzamy i dlaczego? | str. 30
1.4. Główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu | str. 34

Rozdział 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji | str. 39
2.1. Proces budowania strategii | str. 40
2.2. SWOT EB - uważnie przyjrzyj się swojej firmie | str. 43
2.3. Zwrot z inwestycji w employer branding. Jak zmierzyć, policzyć i sprawdzić skuteczność naszych działań? | str. 46
2.4. Analiza wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów | str. 48

Rozdział 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa | str. 51
3.1. Komunikacja wewnętrzna. Czy wiemy co z nią robić? | str. 53
3.2. Implementacja badań satysfakcji, zaangażowania i ocen pracowniczych i ich wpływ na zasoby ludzkie | str. 64
3.3. Programy rozwojowe, szkolenia, programy lojalnościowe | str. 69
3.4. Zbudowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i ich przestrzeganiu w codziennym życiu firmy. Czy to w ogóle możliwe? | str. 74
3.5. Mapowanie stanowisk i planowanie sukcesji - znajdź źródło swojej przewagi konkurencyjnej, opierając się na kluczowych zasobach ludzkich organizacji | str. 76
3.6. Waga motywowania podczas budowania dobrego wizerunku | str. 77
3.7. Jedziemy na teambuilding. Integracja i eventy jako element wizerunku | str. 84
3.8. Pożegnanie z pracownikiem | str. 86
3.9. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna - spójność w budowaniu dialogu z rynkiem pracy | str. 88

Rozdział 4. Employer branding zewnętrzny | str. 92
4.1. Nowe formy komunikacji na rynku. Employer branding w wyszukiwarkach | str. 94
4.2. Dobór mediów do grup docelowych | str. 108
4.3. Jak komunikować markę pracodawcy, by o niej pamiętano? | str. 111

Rozdział 5. CSR - wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu | str. 136

Rozdział 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych | str. 142

Rozdział 7. Nowoczesny HR w chmurze | str. 145

Rozdział 8. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku | str. 157
8.1. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris | str. 157
8.2. JTI Polska Sp. z o.o. | str. 169
8.3. Kompania Piwowarska SA | str. 182
8.4. BRE Bank SA | str. 188
8.5. Mars Polska Sp. z o.o. | str. 202

Zakończenie | str. 211

Literatura | str. 213

Indeks | str. 219
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

18,60 zł
24,48 zł

29 ważnych pytań o rozliczanie VAT

Rozliczanie VAT niezmiennie od lat sprawia nawet doświadczonym księgowym sporo kłopotów. A wszystko to w dużej mierze zarówno z powodu niejasności przepisów, jak również z powodu objęcia tym podatkiem w zasadzie całej aktywn...
60,65 zł
79,80 zł

Microsoft Project 2016 Krok po kroku

• Prosta nauka podstawowych zadań• Duże demonstracje• Pliki ćwiczeń do budowy umiejętnościSzybka nauka programu Project!Nauka nigdy nie była tak łatwa. Osiągnij produktywność przy pracy z Project 2016 i znajdź odp...
60,65 zł
79,80 zł

Microssoft Office 2016 Krok po kroku

Szybka metoda nauki Microsoft Office 2016Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Office 2016. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając ...
33,45 zł
38,90 zł

O krok za daleko

Sekrety nie umierają nigdySimon Greene żyje na krawędzi obłędu. Od miesięcy szuka swojej córki, Paige. Kiedy wreszcie trafia na jej ślad – namierza ją w Central Parku, gdzie ćpuni grają dla pieniędzy przy pomniku Lennona &ndash...
25,76 zł
29,95 zł

Islam, Arabowie i wizerunek kalifów w przekazach Chronografii Teofanesa Wyznawcy

Książka dotyka kwestii zrozumienia islamu i kultury pierwszych muzułmanów przez Teofanesa Wyznawcę, głównego autora Chronografii. W monografii podjęto tematykę stworzonego przez bizantyńskiego historyka wizerunku Muhammada, Proroka nowej ...
7,72 zł
9,90 zł

Dziedziczenie krok po kroku – postępowanie spadkowe po zmianach

Od 18 października 2015 r. zmieniły się zasady odpowiedzialności za długi spadkowe. Spadkobiercy są lepiej chronieni w sytuacji, gdy w spadku odziedziczą długi. Odpowiedzialność spadkobiercy za długi pozostawione przez spadkodawcę została ograniczona t...
21,50 zł
25,00 zł

Obszary badań wizerunku

Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w...
33,75 zł
45,00 zł

Budowanie świata. Wokół twórczości Tomasza Mańkowskiego

Michał Wiśniewski w książce „Budowanie świata. Wokół twórczości Tomasza Mańkowskiego” nakreślił niezwykłe dzieje bohatera na tle losów polskiej architektury, wyjątkowo skomplikowanych ze względu na polityczną historię n...
54,00 zł
60,00 zł

Cztery kroki do matury z języka polskiego. Matura 2023. Zakres podstawowy

Z tą książką przygotujesz się do matury na poziomie podstawowym."Cztery kroki do matury..." – to zestawy ćwiczeń przygotowujących do egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie podstawowym. Publikacja powstała z myśl...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!