Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU


Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2016

  • Autor: Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 26,00 zł
23,40
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,60 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

W strukturze rozprawy można wyróżnić trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na które składa się sześć rozdziałów, wstęp i zakończenie. Rozdział I precyzuje pojęcia związane z konsumentem, jego zachowaniami na rynku usług finansowych oraz specyfice procesu decyzyjnego na tym rynku. W rozdziale II podjęto dyskusję nad problematyką zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego. Rozdział III przedstawia specyfikę rynku usług finansowych, w tym kompleksową charakterystykę struktury podażowej i popytowej tego rynku w Polsce. Rozdział IV ma charakter metodyczny oraz prezentuje różne źródła i metody pozyskiwania informacji o postawach konsumentów na rynku usług. Kolejne dwa rozdziały o charakterze praktycznym prezentują wyniki badań bezpośrednich. W pierwszym z nich przedstawiono rezultaty badań w zakresie identyfikacji poziomu i charakteru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych. Podjęto także próbę określenia czynników różnicujących poziom etnocentryzmu na tym rynku. Ponadto omówiono rolę kraju pochodzenia w procesie wyboru usług finansowych oraz określono kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na badanym rynku. W rozdziale VI podjęto próbę przeprowadzenia typologii postaw konsumentów indywidualnych w aspekcie etnocentryzmu na rynku usług finansowych w Polsce, scharakteryzowano poszczególne typy konsumentów oraz omówiono potencjalne obszary zastosowania wiedzy na temat typologii postaw etnocentrycznych konsumentów w praktyce, w tym działalności krajowych i zagranicznych instytucji finansowych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7
Rozdział I
Konsument a rynek usług finansowych	15
1.1. Konsument i jego rola na rynku usług finansowych	15
1.2. Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku usług finansowych	21
1.3. Determinanty zachowań konsumentów na rynku usług finansowych	31
1.4. Proces decyzyjny konsumenta na rynku usług finansowych	36
Rozdział II
Zjawisko etnocentryzmu konsumenckiego w świetle teorii	49
2.1. Istota i charakterystyka zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego	49
2.2. Ewolucja badań nad etnocentryzmem konsumenckim	60
2.3. Czynniki determinujące zjawisko etnocentryzmu wśród konsumentów	77
2.4. Problematyka etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług	86
Rozdział III
Rynek usług finansowych w Polsce	92
3.1. Rynek usług finansowych – pojęcie, charakterystyka	92
3.2. Podmioty rynku usług finansowych – rodzaje, charakterystyka	103
3.3. Miejsce polskiego rynku usług finansowych w globalnym systemie finasowym	113
Rozdział IV
Metodyczne aspekty badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych	121
4.1. Źródła informacji i metody badań postaw etnocentrycznych konsumentów na rynku usług finansowych 	121
4.2. Cele i zakresy badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 	133
4.3. Organizacja i metodyka badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych	136
4.4. Charakterystyka populacji generalnej i prób badawczych	145
Rozdział V
Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych w Polsce – w świetle badań empirycznych	157
5.1. Rola kraju pochodzenia oraz kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na rynku usług finansowych	157
5.2. Poziom i zróżnicowanie etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych	172
5.3. Czynniki różnicujące poziom etnocentryzmu konsumentów na rynku usług finansowych	181
Rozdział VI
Typologia konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego	195
6.1. Istota i znaczenie typologii jako procedury badawczej	195
6.2. Metodyka i kryteria typologii konsumentów na rynku usług finansowych	200
6.3. Typy konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie etnocentryzmu	204
6.4. Wykorzystanie wiedzy o postawach etnocentrycznych konsumentów wobec krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w konstruowaniu strategii marketingowych	212
Zakończenie	219
Bibliografia	227
Spis rysunków	241
Spis tabel	243
Załącznik 	247
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł

Rozmowy o rynku książki 14

Czternasty tom rozmów, które pierwotnie drukowane były przez cały 2014 rok w dwutygodniku „Biblioteka Analiz”, przynosi wywiady z wydawcami, księgarzami, papiernikami, drukarzami, a także osobami kierującymi ważnymi instytucja...
55,00 zł

Rynek pracy w Polsce i w Unii Europejskiej

Celem książki jest służenie pomocą przede wszystkim studentom, interesującym się szeroko rozumianą problematyką rynku pracy. Może ona pozwolić im zrozumieć skomplikowanie współczesnych zasad rządzących rynkiem pracy nie tylko po to, by zdobyć wi...
49,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Dystrybucja

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku. Analiza rynku dystrybuc...

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła - 18.MŁODZIEŻ JAKO PRZEDMIOT DZIAŁAŃ MARETINGOWYCH FIRM DZIAŁAJĄCYCH W SEKTORZE USŁUG KOMUNALNYCH W POLSCE

Słowem redaktorów Monografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym cele...
39,99 zł

Bezpieczeństwo usług w międzynarodowym transporcie lotniczym przewozów pasażerskich

Słowem autorki Zwiększające się tempo życia powoduje wzrost zapotrzebowania na szybkie podróżowanie. Ekspresowe pokonywanie dużych odległości umożliwia transport lotniczy. Codziennie szybkie, wygodne i bezpieczne samoloty pokonują miliony km na ...
10,00 zł

Europeizacja prawa finansowego

Zebrane w tej publikacji teksty poświęcone są m.in. takim problemom, jak: fundusze celowe, agencje rządowe, Unia Bankowa, równowaga budżetowa, dług publiczny, dług celny oraz prawo podatkowe w kontekście budowy jednolitego rynku finansowego Unii...

Współczesny rynek płatności detalicznych - specyfika, regulacje, innowacje

Celem monografii jest spojrzenie na współczesny rynek płatności detalicznych z innej perspektywy – jako na obszar podlegający prawom konkurencji. Rozdział pierwszy poświęcono analizie teoretycznej zjawisk występujących na rynku płatności. ...

Praktyki HRM – Najlepsze studia przypadku z polskiego rynku

Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development (PSTD. Na 256 stronach znajdą Państwo najciekawsze studiów przypadku z dziedziny zarządzania firmą szczególnie...
29,00 zł

CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych

Głównym celem badań podjętych przez autorów było opracowanie przykładowej matrycy CAF, która pozwoli zidentyfikować konieczne do przeprowadzenia udoskonalenia w szpitalu, a tym samym poprawić jego efektywność. W książce podjęto zat...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!