Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Exploring the virtual world of learning across generations(eBook)

Information and communications technology for the educational support of immigrant youth

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2020

  • Autor: Marcin Rojek, Joanna Leek, Petr Svoboda

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 22,45 zł
15,72
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,73 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Exploring the virtual world of learning across generations

The book addresses the issue of intergenerational learning in a virtual world created by information and communication technology (ICT) and the role of ICT in an educational environment. In order to discuss how ICT can be used as a means to prevent early school leaving among immigrant youth, this book explores the literature on how learning can be understood in the intergenerational context, the challenges in preventing early school leaving, the prospects for ICT in education and presents the findings of an empirical study on intergenerational learning with the use of ICT. Authors findings highlight that ICT-supported intergenerational learning is a significant sociocultural platform for knowledge exchange, at the same time reducing intergenerational and cultural distance. It creates a sense of belonging and ensures mutual support, and encourages better understanding and harmonious coexistence between young immigrants and older citizens.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Introduction	7

Chapter I. Intergenerational learning in contemporary education – a theoretical justification of the ICT Guides project (Marcin Rojek) 	9
Introduction	11
1.1. Learning in preference to education  	11
1.1.1. The behaviourist approach to learning  	16
1.1.2. Cognitive learning 	18
1.1.3. Social learning	22
1.1.4. The transformative approach to learning	25
1.1.5. The three dimensions of learning by Knud Illeris	29
1.2. The potential of intergenerational learning in educational problem solving	38
1.2.1. The educational potential of generations	38
1.2.2. Intergenerational learning as empowerment	45
Summary 	50

Chapter II. Immigrant youth education and early school leaving – challenges to contemporary education (Joanna Leek)	51
Introduction	53
2.1. Education of immigrant youth – an overview	53
2.2. Youths – between early school leaving and social exclusion	55
2.3. Profile of the early school leaver	57
2.4. Supporting the educational attainment of youths – recommendations for policy and practice	60
Summary 	62

Chapter III. Information and communications technology – a prospective approach to education (Petr Svoboda)	63
Introduction	65
3.1.	Information and communications technology (ICT) in education	66
3.1.1.	New technologies and the current most frequently-used didactic tools	67
3.1.2.	New tools in distance education and blended learning	69
3.1.3.	Advantages and barriers in the use of new technologies in education  	71
3.1.4. Extension of new technologies in education	73
3.2. Digital literacy and its development	75
3.3. Digital technology in education	79
3.3.1.Digital technology in pedagogical activities	79
3.3.2. Application of digital technology in education	81
3.3.3. Digital competence	84
3.4. ICT in informal education	90
3.4.1. M-learning – new methods and forms of education	92
3.4.2. The goals and purpose of m-learning	93
3.4.3. Mobile technology in teaching	95
3.4.4. Innovations in education using cloud computing  	98
3.4.5. The benefits of online collaboration in education  	100
Summary 	101

Chapter IV. The findings of the ICT Guides(Joanna Leek, Marcin Rojek)	103
Introduction	105
4.1.	Cases studies – the intergenerational learning courses 	105
4.1.1.	The intergenerational courses held in Berlin	108
4.1.2.	The intergenerational courses held in Gothenburg	118
4.1.3.	Intergenerational learning courses conducted in Madrid	128
4.1.4.	The intergenerational courses held in Sheffield	134
4.2.	General conclusions from the project	143

Summary	148

Bibliography	149

Biograms	159
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przełom dwoistości w pedagogice polskiej

PRZEDMOWA Najpierw pozwolę sobie na wyznanie, spisane już po wielomiesięcznym wysiłku budowania tej książki. Przepraszam Czytelników, że między okładkami ukryte są tu, nie tylko z powodów objętościowych tekstu, ze cztery co najmniej książ...

Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej

Oficyna wydawnicza IMPULS prezentuje pierwszy tytuł z nowej serii: "Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki", pod red. Marii Dudzikowej i Henryki Kwiatkowskiej pt. "Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej". Publikac...
4,99 zł

Nauka wychowania

W 1879 Aleksander Bain wydał "Naukę wychowania", w której pojawiła się teoria wychowania jako część pedagogiki badająca umysły i uczucia; tzw. psychologiczna teoria wychowania.
7,95 zł

O naturze wojny

"Wojna jest tylko kontynuacją polityki innymi środkami" ? pisał Carl von Clausewitz. Jego traktat "O naturze wojny", opublikowany po raz pierwszy w 1832 roku, już po śmierci autora, do dziś pozostaje najważniejszą rozprawą poświęcon...
22,14 zł

Diagnoza dysleksji Najważniejsze problemy

Książka w usystematyzowany sposób przedstawia problemy związane z diagnozowaniem dysleksji. Adresowana jest przede wszystkim do praktyków – psychologów, pedagogów i logopedów, którzy profesjonalnie zajmuj...
4,99 zł

Regulament pensyi i szkól płci żeńskiey

Polski działacz oświatowy, pedagog, pisarz, krytyk teatralny. Wydawał klasycystyczne poezje, powieści sentymentalne, przekłady, prace pedagogiczne, jak np. "Regulament pensyi i szkól płci żeńskiey"

Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych

Prezentowana publikacja przeznaczona jest dla studentów pedagogiki. Ułatwi im ona przygotowanie prac dyplomowych i magisterskich. Stanowi też dobre wyjście do rozumienia i oceniania wartości poznawczej opracowań naukowo-badawczych, z któr...

Szkoła na wirażu zmian politycznych

Publikacja Bogusława Śliwerskiego pt. Szkoła na wirażu zmian politycznych. Bez cenzury, to kolejna po Ped@gog w blogosferze, Kraków 2009 i Klinika akademickiej pedagogiki, Kraków 2011, książka powstała z esejów Autora zamieszczanyc...
4,99 zł

Książka do czytania

Dzieło Józefa Lompy. Józef Piotr Lompa, polski górnośląski działacz, poeta, publicysta – współpracownik wielu ówczesnych pism, prozaik, autor polskich podręczników szkolnych.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!