MENU

Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdział 3. Praktyka wprowadzania spółek na giełdy zagraniczne

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2008

  • Autor: Wioletta Nawrot

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 3,40 zł
2,55
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdział 3. Praktyka wprowadzania spółek na giełdy zagraniczne

W książce w sposób kompleksowy przedstawiono zagadnienia związane z gromadzeniem kapitału na działalność firmy krajowej za pośrednictwem ryn­ków zagranicznych. Może być z powodzeniem polecana do nauki finansów na studiach wyższych uczelni ekonomicznych. Na wstępie przedstawiono w niej problematykę globalizacji współczesnych rynków finansowych w kontekście zagranicznej ekspansji przedsiębiorstwa. Na uwagę zasługują współczesne tendencje zmian w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych. Czytelnik szczegółowo jest zaznajamiany z różnorodnymi aspektami związanymi z emisją papierów wartościowych na zagranicznych rynkach kapitałowych i wprowadzaniem ich do obrotu giełdowego. Wskazywane są motywy, korzyści oraz negatywne aspekty związane z tym procesem. Omówione są w niej praktyczne aspekty wprowadzania spółek krajowych na za­graniczne giełdy papierów wartościowych - emisja akcji, kwitów depozytowych oraz obligacji na rynkach zagranicznych. Przedstawione są procedury, które towarzyszą emisji tych instrumentów finansowych. Przedstawiono w niej także cechy spółek notowanych na giełdach zagranicznych, motywy emisji ich walorów oraz kryteria wyboru danej giełdy.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie

Rozdział 1
GLOBALIZACJA RYNKÓW FINANSOWYCH A ZAGRANICZNA EKSPANSJA FIRM
1.1. Istota i struktura rynku finansowego
1.2. Podłoże globalizacji rynków finansowych
1.3. Giełdy papierów wartościowych w procesie globalizacji
1.3.1. Ewolucja giełd papierów wartościowych
1.3.2. Czynniki warunkujące rozwój giełd papierów wartościowych
1.3.3. Tendencje zmian w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych

Rozdział 2
MOTYWY, KORZYśCI I NEGATYWNE ASPEKTY ZWIĄZANE Z EMISJĄ WALORÓW FIRM NA ZAGRANICZNYCH RYNKACH KAPITAŁOWYCH ORAZ ICH WPROWADZANEM DO OBROTU GIEŁDOWEGO
2.1. Pozyskanie nowych źródeł finansowania na międzynarodowych rynkach kapitałowych
2.2. Optymalizacja kosztu kapitału
2.3. Pozyskiwanie nowych inwestorów
2.3.1. Przyczyny poszukiwania inwestorów na giełdach zagranicznych
2.3.2. Zmniejszenie barier dla zagranicznych inwestorów w dostępie do akcji spółek
2.4. Poprawa płynności papierów wartościowych
2.5. Realizacja strategii rozwoju spółki poprzez nabycie lub połączenie się z firmą zagraniczną
2.6. Zdobycie lub powiększenie rynku zbytu za granicą
2.7. Zmiany w sposobie zarządzania firmą
2.8. Negatywne aspekty związane z wprowadzaniem spółek na giełdy zagraniczne
2.8.1. Koszty związane z wprowadzeniem spółek na rynki zagraniczne
2.8.2. Rygorystyczne wymogi formalnoprawne
2.8.3. Inne negatywne aspekty emisji zagranicznych
2.9. Podsumowanie

Rozdział 3
PRAKTYKA WPROWADZANIA SPÓŁEK NA GIEŁDY ZAGRANICZNE
3.1. Główne formy obecności spółek na zagranicznych giełdach papierów wartościowych
3.1.1. Emisja akcji na giełdach zagranicznych
3.1.2. Emisja kwitów depozytowych
3.1.3. Emisja obligacji na rynkach zagranicznych
3.1.4. Procedura emisji papierów wartościowych za granicą
3.2. Finansowanie spółek na rynkach zagranicznych
3.2.1. Cechy spółek notowanych na giełdach zagranicznych oraz motywy emisji walorów
3.2.2. Kryteria wyboru rynku zagranicznego
3.3. Struktura geograficzna obrotu walorami firm pochodzących z różnych krajów świata

Rozdział 4
OBECNŚĆ POLSKICH SPÓŁEK NA ZAGRANICZNYCH RYNKACH UDZIAŁOWYCH PAPIERÓW WARTOśCIOWYCH
4.1. Programy emisji udziałowych papierów wartościowych polskich spółek za granicą
4.2. Przyczyny emisji walorów polskich spółek za granicą
4.3. Cechy polskich spółek notowanych na rynkach zagranicznych

Rozdział 5
WPŁYW NOTOWANIA SPÓŁEK NA GIEŁDACH ZAGRANICZNYCH NA GIEŁDĘ KRAJOWĄ
5.1. Teoretyczny aspekt zależności pomiędzy giełdą krajową a giełdami zagranicznymi
5.2. Wpływ emisji walorów polskich spółek na rynkach zagranicznych na GPW

BIBLIOGRAFIA

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

55,20 zł
69,00 zł

Zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację

Na całym świecie zmiany w przedsiębiorstwach zachodzą coraz szybciej. Nasilają się procesy deregulacji, prywatyzacji i globalizacji. Zaostrza się konkurencja, a liczne fuzje i przejęcia prowadzą do coraz większej koncentracji firm. Konieczność wprowadz...
25,28 zł
29,40 zł

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu...
81,00 zł
108,00 zł

Finansowanie jednostek samorządu terytorialnego. Problemy praktyczne

Wśród coraz liczniejszych publikacji dotyczących finansów i prawa finansowego samorządu terytorialnego, co niewątpliwie jest powodem do zadowolenia, niewiele jest takich, które przynajmniej starałyby się wskazać odpowiedzi na bieżą...
63,64 zł
74,00 zł

Modernizacja Unii Europejskiej

Struktura przedmiotowej publikacji opiera się na prezentacji: przyczyn modernizacji, podmiotów modernizacji, strategii modernizacji, płaszczyzn modernizacji oraz polskiej racji stanu w procesach modernizacji UE.Przyczyny modernizacji wynik...
21,50 zł
25,00 zł

Cyfrowa komunikacja organizacji

Niniejsza książka wychodzi naprzeciw potrzebom badaczy komunikacji cyfrowej oraz oczekiwaniom praktyków, wykorzystujących w zarządzaniu organizacjami najnowsze rozwiązania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. W oparciu o wyniki studió...
18,90 zł
27,00 zł

Kraje rozwijające się we współczesnej gospodarce światowej

Za największą czy najważniejszą zaletę tego opracowania uważam interdyscyplinarne podejście do analizy krajów rozwijających się, co w przypadku rozpraw ekonomicznych należy raczej do rzadkości, a w warunkach zglobalizowanego świata, a zwłaszcza ...
23,31 zł
25,90 zł

Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?

Na obecnym etapie badań nad CSR, prowadzonych od kilku lat w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, postawiliśmy sobie pytanie wychodzące znacząco poza tradycyjne rozważania o znaczeniu i roli społecznej odpowiedzialno...
6,39 zł
7,10 zł

Sukces w sprzedaży i efektywność firmy

Sukces firmy zależy od kilku czynników. Kluczowe jest umiejętne rozpoznanie potrzebnych kompetencji. Przyjrzenie się swoim pracownikom i priorytetom panującym w firmie pomoże w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży i efektywności. Zadanie sobie odpowi...
23,63 zł
26,25 zł

Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów

Głównym celem badań jest identyfikacja czynników i powiązań istotnych w procesie pozytywnego odziaływania komunikacji marketingowej online na angażowanie się młodych konsumentów w markę, a następnie ponawianie przez nich zakup&oacu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!