Firmy szybkiego wzrostu
Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces – na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie. Z tej książki dowiesz się: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosną oraz jak temu zaradzić, jak określić własną Niszę, jakie są uznane w świecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, Strzały), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespół sprzedażowy, dlaczego twoi podwładni nie pracują tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.
Książka pomoże ci przebić mur stagnacji i uniknąć wahań zmiennych przychodów. Bez względu na to, czy twoja firma warta jest 100 milionów czy miliard dolarów, zasady w 80% pozostają niezmienione. Zarabiaj więcej w bardziej przewidywalny sposób.
***
Aaron Ross – uznany mówca, przedsiębiorca, autor bestsellerowej książki Predictable Revenue, zwanej także „biblią sprzedaży dla Doliny Krzemowej”. Prezentuje w niej system sprzedaży oparty na modelu outboundowym, który stworzył pracując dla Salesforce.com. Ross jest jednym z liderów w PredictableRevenue.com.
Jason Lemkin – seryjny przedsiębiorca sektora technologicznego, inwestor VC, założyciel oraz CEO w SaaStr.com. Zgromadził wokół siebie największą społeczność przedsiębiorców SaaSowych. Lemkin pracował jako CEO w EchoSign (firmie przejętej przez Adobe). W trakcie jego kadencji przychody spółki wzrosły od 0 do 144 milionów dolarów.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8175-029-5
- Liczba stron: 422
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Wstęp do polskiego wydania Sukces uporządkowany Czego możemy nauczyć się na przykładzie firm rozwijających się najszybciej? Część 1. Określ własną Niszę Rozdział 1. „Nisza” nie musi być mała Czy na pewno twoja firma jest gotowa na przyspieszenie? Idź na podbój świata w obszarze jednej Niszy w danym momencie Krzywa uwagi Rozdział 2. Marsz pod górę Miły dodatek Rozdział 3. Jak oznaczyć Niszę W którym stawie możesz zostać dużą rybą? Matryca tworzenia Niszy Studium przypadku: Jak Twilio znalazło miliardową Niszę, stawiając się w pozycji klienta Zasada 20 wywiadów Rozdział 4. Błyskawiczna prezentacja Czy jako stacja radiowa cieszyłbyś się wśród słuchaczy powodzeniem? Błyskawiczna prezentacja jako źródło frustracji To nie ty jesteś w centrum zainteresowania: trzy proste pytania Część 2. Stwórz system, który zapewni stałe źródło zleceń Wprowadzenie Pozyskiwanie nowych kontaktów usprawiedliwia wiele grzechów Rozdział 5. Ziarna – zarządzanie Sukcesem Klienta Czy można przewidzieć plony? Studium przypadku: Jak to się stało, że wskaźnik odejścia w Gild w ciągu jednego miesiąca spadł z 4 do 1 Studium przypadku: Obsługa klienta na mistrzowskim poziomie w Topcon Rozdział 6. Sieci – marketing Trzy niekonwencjonalne podejścia menedżerów firm wysokiego wzrostu Źródło Presji na szefa marketingu – Przewidywany Próg Leadów Marketing korporacyjny kontra generowanie popytu Jak zmieniał się marketing przychodzący w ciągu 10 lat – od skalowania biznesu w Marketo do spółki założycielskiej Engagio o wartości ponad 100 mln dolarów Marketing heroiczny – gdy nie masz pieniędzy ani czasu Rozdział 7. Strzały – prospecting outboundowy Gdzie outbound sprawdza się najlepiej, a gdzie zawodzi Czego nauczyliśmy się po opublikowaniu Predictable Revenue Studium przypadku: Jak wartość Acquia poszybowała do 100 mln dolarów dzięki strategii outboundu Studium przypadku: Jak Sagemount w ciągu trzech lat potroił wartość spółki Studium przypadku: Outbound winduje wartość firmy Zuora o ponad 60% chociaż kontakty wymagają długiej pielęgnacji Pionierskie kroki na polu budowania programu prospectingu outboundowego Czy jesteś uzależniony od sukcesu marketingu inboundowego? Rozdział 8. Utracone szanse menedżerów Dynamika budowy procesu sprzedaży – twój najważniejszy parametr biznesowy Zasada 15/85 – Wcześni Naśladowcy i Klienci Mainstreamowi Dlaczego życiowa wartość klienta jest zwykle niedoszacowana? Część 3. Zbuduj skalowalny model sprzedaży Rozdział 9. Ucz się na naszych błędach Ekspansja generuje więcej problemów, niż rozwiązuje, ale są to problemy godne pozazdroszczenia 12 błędów najczęściej popełnianych przy budowaniu Zespołów Sprzedażowych Rada od Dyrektora Sprzedaży LinkedIn i EchoSign Rozdział 10. Specjalizacja jako najważniejszy impuls sprzedażowy Dlaczego handlowcy nie powinni zajmować się szukaniem nowych kontaktów Studium przypadku: Jak Clio w trzy miesiące dokonało restrukturyzacji Działu Sprzedaży Czy można być zbyt małym lub zbyt dużym na specjalizację? Specjalizacja – dwie podstawowe wątpliwości Rzut oka na proces specjalizacji w Acquia Rozdział 11. Liderzy sprzedaży Gdy dyrektor sprzedaży się nie sprawdza Odpowiedni dyrektor sprzedaży na twoim etapie 10 przydatnych pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej Rozdział 12. Korzystaj z najlepszych praktyk sprzedażowych Tylko dla startupów: 4 etapy rekrutacji pierwszego zespołu sprzedażowego Proste triki rekrutacyjne Na początku drogi potrzebujesz towarzystwa dwóch handlowców Maszyna sprzedażowa HubSpot o wartości 100 mln dolarów – rekrutacja i coaching Studium przypadku: Szkoda czasu na nieudane rozmowy kwalifikacyjne Rozdział 13. Skalowanie zespołu sprzedażowego To żaden problem, gdy odchodzi ponad 10% sprzedawców Trzy sposoby ograniczenia odpływu pracowników i podniesienia poziomu motywacji w okresie wzrostu Rada dla CEO: Zaproś do budowania systemu premiowego liderów innych działów Czy twoje rozmowy z firmami przeciągają się w nieskończoność? Pięć kluczowych parametrów sprzedażowych (z niespodzianką) Rozdział 14. Tylko dla startupów Każda firma technologiczna powinna oferować serwis produktu W co inwestuje Jason i czy skalowanie wymaga pozyskania kapitału? Struktura zatrudnienia w stuosobowej spółce SaaSowej Część 4. Zwiększ wartość transakcji o 100% Rozdział 15. Matematyka wartości transakcji Oprogramowanie freemium zaczyna zarabiać dopiero przy 50 milionach użytkowników Małe transakcje pozwolą ci ruszyć z miejsca, duże napędzają rozwój Rozdział 16. Nie za duża, nie za mała wartość twojej transakcji Gdy drobne transakcje na zawsze pozostają drobnymi Wszyscy twoi klienci – duzi i mali Rozdział 17. Czas na wyższy segment rynku Jeśli nie zamierzasz zatrudniać sprzedawców… Kolejny próg cenowy Wycena to zawsze „ból głowy” Wejdź na poziom Fortune 1000 Część 5. Rób swoje Rozdział 18. Zaprzyjaźnij się z frustracją Zastanów się, czy na pewno jesteś na to gotowy? Każdy przechodzi swój Rok Piekła Rozwój nie lubi komfortu Motywacja – tajemnica kosmicznej prędkości Aarona Rozdział 19. Kręta droga do sukcesu Ekonomia Lęku i depresja przedsiębiorcy Mark Suster zadaje pytanie – „Uczyć się czy bogacić?” Gdy do sukcesu wiedzie kręta droga Zmieniaj swój świat, nie cały świat Część 6. Daj pracownikowi prawo Własności Zadania Rozdział 20. Stan faktyczny Szanowni Menedżerowie (list od pracownika) Szanowny Pracowniku (list od menedżerów) PS „Szanowni Menedżerowie, za chwilę może być za późno” (list od CEO oraz od członków Zarządu) Czy twoi podwładni czują się jak najemnicy, czy jak właściciele zadań? Rozdział 21. Do menedżerów: Doceń wartość Własności Zadania Krótka ankieta „Bez niespodzianek” Własność Zadania Studium przypadku: Jak słaby zespół zyskał sławę samozarządzającego się fenomenu Nadchodzi zmiana Rozdział 22. Własność wyższej kategorii Własność Finansowa Utrzymuj pracowników w ciągłym ruchu Cztery typy pracowników Część 7. Weź los we własne ręce Rozdział 23. Tracisz kolejne szanse? Przed tobą większe szanse, niż ci się wydaje Jak szukać szans w miejscu pracy Pielęgnuj swoje „drętwe” pasje Firma nie zadba o ciebie, jak mama lub tata Źródła Presji – co zrobić, żeby mi się chciało, tak jak mi się nie chce? Sprzedaż to sztuka życia Sprzedaż to proces wieloetapowy Rozdział 24. Życie i praca – duet doskonały Co poszło nie tak? Dlaczego jesteś wyjątkowy? Ignorowanie rzeczywistości nie spowoduje, że ona zniknie Aaron, jak do licha udaje ci się pracować z dziesięciorgiem dzieci w domu? Żonglerka Podziękowania O autorach