Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU


First Steps in Marketing Language(Miękka ze skrzydełkami)

Słownictwo i praktyczne wskazówki

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

First Steps in Marketing Language

Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy - po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.

Książka zawiera:

  • zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
  • wzory korespondencji marketingowej,
  • angielsko-polski słownik terminów marketingowych.

Książka zawiera prezentację podstawowych zagadnień marketingowych. W kolejnych rozdziałach przedstawiane są terminy marketingowe po polsku i po angielsku. Jednocześnie dla utrwalenia terminów angielskich są one powtórzone po każdym rozdziale w postaci "kluczowych słów do zapamiętania" (key words to remember).

Książka zawiera też rozdział poświęcony korespondencji marketingowej, w którym czytelnik znajdzie wybrane wzory listów oraz e-maili dotyczących spraw związanych z marketingiem. Kolejne rozdziały omawiają żargon marketingowy oraz idiomy angielskie związane z tematyką Marketing Language. Obszerną część książki stanowi angielsko-polski słownik terminów marketingowych, który liczy blisko 2000 haseł. Ten zbiór haseł - zdaniem autora - pozwoli czytelnikowi w miarę swobodnie poruszać się po rozległej literaturze marketingowej w języku angielskim.

W całej książce przyjęta została amerykańska odmiana języka angielskiego (American English) jako najczęściej stosowana w świecie marketingu.

(Ze Wstępu)

Książka polecana dla:

  • marketingowców, handlowców, pracowników agencji reklamowych i osób rozpoczynających pracę w branży i/lub prowadzących korespondencję w języku angielskim,
  • kadry zarządzającej firm działających w branży marketingowej i reklamowej,
  • studentów na kierunkach: marketing, reklama, zarządzanie, komunikacja biznesowa, ekonomia, europeistyka,
  • tłumaczy.

Patroni medialni:

Marketing w praktyce Dlaczego.com

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Fragment książki - Czynniki wpływające na zachowanie nabywców - s. 79
431.8 KB
(PDF)
Fragment książki - Idiomy związane z marketingiem - s. 106
314.9 KB
(PDF)
Fragment książki - Slogany reklamowe - s. 69
464.6 KB
(PDF)
Wstęp
409.3 KB
(PDF)
Fragment książki - Plan marketingowy - s. 93
693.8 KB
(PDF)
Fragment książki - Marketing katalogowy - s. 49
368.8 KB
(PDF)
Fragment książki - Marka - s. 74
388.4 KB
(PDF)
Fragment książki - Marketing a etyka - s. 61
386.3 KB
(PDF)
Fragment książki - Marketing e-mailowy - s. 46
395.8 KB
(PDF)
Fragment książki - E-commerce - s. 141
346.0 KB
(PDF)
Fragment książki - Akronimy i skróty - s. 103
303.9 KB
(PDF)
Fragment książki - Strategie marketingowe - s. 88
394.9 KB
(PDF)
Fragment książki - Żargon marketingowy - s. 110
362.6 KB
(PDF)
Fragment książki - Słownik terminów marketingowych - s. 140
343.3 KB
(PDF)
Fragment książki - Marketing społeczny - s. 30
487.4 KB

Roman Kozierkiewicz

Ekonomista, absolwent SGH, stypendysta Delhi School of Economics, doradca w firmie International Development Group w Waszyngtonie. Tłumacz, autor i współautor słowników terminologii gospodarczej oraz artykułów z zakresu finansów i handlu zagranicznego.

Inni Klienci oglądali również

49,00 zł

Marketing smaku

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, kt&o...

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...

Compact First for Schools Workbook with Answers + Audio

A focused, 50–60 hour course for the revised Cambridge English: First (FCE) for Schools exam from 2015. This Workbook provides further practice of language and vocabulary introduced in the Compact First for Schools Second edition Student's Book....

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych

Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi k...

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zr...

Marketing doświadczeń

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może ...

Complete First for Schools Workbook without Answers + CD

Complete First for Schools is official preparation for the revised 2015 Cambridge English: First (FCE) for Schools exam. The course combines the very best in contemporary classroom practice with engaging topics aimed at younger students. The informatio...

Assessing Young Language Learners

In this book the author builds a comprehensive framework for the assessment of young language learners in both foreign language and second language learning situations. She begins by considering why we need a special book on young learner assessment, a...

Pomiar marketingu i sprzedaży

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i miernik&oacu...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
?ukasz
Dodano: 05.03.2011 07:47:17

na serię "First Steps in..." natrafiłem całkiem przypadkiem na stronie księgarni internetowej PWN. Kupiłem cały komplet zupełnie w ciemno i muszę przyznać, że się nie zawiodłem. Seria skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Mnie służy głównie w celach edukacyjnych jak również w przyszłości -zarobkowych. seria stanowi bowiem świetny materiał dla każdego tłumacza z języka ang na pol. Może też być pomocą podczas warsztatów tłumaczeniowych na uczelni, poszerza znajomość słownictwa w zakresie prawa, marketingu,języka biznesowego jak również giełdy i rynków kapitałowych. Szczerze polecam! Nie wahajcie się kupić :)

Ocena: