Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

First Steps in Marketing Language(Miękka ze skrzydełkami)

Słownictwo i praktyczne wskazówki

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

First Steps in Marketing Language

Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy - po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.

Książka zawiera:

  • zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
  • wzory korespondencji marketingowej,
  • angielsko-polski słownik terminów marketingowych.

Książka zawiera prezentację podstawowych zagadnień marketingowych. W kolejnych rozdziałach przedstawiane są terminy marketingowe po polsku i po angielsku. Jednocześnie dla utrwalenia terminów angielskich są one powtórzone po każdym rozdziale w postaci "kluczowych słów do zapamiętania" (key words to remember).

Książka zawiera też rozdział poświęcony korespondencji marketingowej, w którym czytelnik znajdzie wybrane wzory listów oraz e-maili dotyczących spraw związanych z marketingiem. Kolejne rozdziały omawiają żargon marketingowy oraz idiomy angielskie związane z tematyką Marketing Language. Obszerną część książki stanowi angielsko-polski słownik terminów marketingowych, który liczy blisko 2000 haseł. Ten zbiór haseł - zdaniem autora - pozwoli czytelnikowi w miarę swobodnie poruszać się po rozległej literaturze marketingowej w języku angielskim.

W całej książce przyjęta została amerykańska odmiana języka angielskiego (American English) jako najczęściej stosowana w świecie marketingu.

(Ze Wstępu)

Książka polecana dla:

  • marketingowców, handlowców, pracowników agencji reklamowych i osób rozpoczynających pracę w branży i/lub prowadzących korespondencję w języku angielskim,
  • kadry zarządzającej firm działających w branży marketingowej i reklamowej,
  • studentów na kierunkach: marketing, reklama, zarządzanie, komunikacja biznesowa, ekonomia, europeistyka,
  • tłumaczy.

Patroni medialni:

Marketing w praktyce Dlaczego.com

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Fragment książki - Plan marketingowy - s. 93
693.8 KB
(PDF)
Fragment książki - Marka - s. 74
388.4 KB
(PDF)
Fragment książki - Idiomy związane z marketingiem - s. 106
314.9 KB
(PDF)
Fragment książki - Marketing społeczny - s. 30
487.4 KB
(PDF)
Fragment książki - Marketing e-mailowy - s. 46
395.8 KB
(PDF)
Fragment książki - Marketing katalogowy - s. 49
368.8 KB
(PDF)
Wstęp
409.3 KB
(PDF)
Fragment książki - Czynniki wpływające na zachowanie nabywców - s. 79
431.8 KB
(PDF)
Fragment książki - Slogany reklamowe - s. 69
464.6 KB
(PDF)
Fragment książki - E-commerce - s. 141
346.0 KB
(PDF)
Fragment książki - Akronimy i skróty - s. 103
303.9 KB
(PDF)
Fragment książki - Słownik terminów marketingowych - s. 140
343.3 KB
(PDF)
Fragment książki - Żargon marketingowy - s. 110
362.6 KB
(PDF)
Fragment książki - Strategie marketingowe - s. 88
394.9 KB
(PDF)
Fragment książki - Marketing a etyka - s. 61
386.3 KB

Roman Kozierkiewicz

Ekonomista, absolwent SGH, stypendysta Delhi School of Economics, doradca w firmie International Development Group w Waszyngtonie. Tłumacz, autor i współautor słowników terminologii gospodarczej oraz artykułów z zakresu finansów i handlu zagranicznego.

Inni Klienci oglądali również

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampani...

First Trainer Six Practice Tests with Answers

Six full practice tests with tips and training for the 2015 revised Cambridge English: First (FCE). First Trainer Second edition offers six practice tests for the revised Cambridge English: First (FCE) exam combined with easy-to-follow guidance and exa...
49,00 zł

Marketing smaku

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, kt&o...

Jak zostać mistrzem marketingu

Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe zasady na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...
19,99 zł

My first words – Moje pierwsze słowa

Dwujęzyczny słowniczek obrazkowy, w którym maluch poznaje polskie i angielskie wyrazy zgrupowane w działach: rodzina, zwierzęta, jedzenie, ubrania, pojazdy, kolory, liczby. Polecana dla dzieci w wieku 2-4 lata.

Ready for First Książka ucznia z kluczem + eBook

Nowe wydanie popularnego podręcznika przygotowującego do egzaminu First Certificate, w pełni uaktualnione i dostosowane do nowej formy egzaminu.Ready for FCE to popularny kurs języka angielskiego, który systematycznie przygotowuje do egzam...
Produkt
niedostępny

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.Publikacja zawiera:- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komuni...
79,80 zł

Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Nale...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
?ukasz
Dodano: 05.03.2011 07:47:17

na serię "First Steps in..." natrafiłem całkiem przypadkiem na stronie księgarni internetowej PWN. Kupiłem cały komplet zupełnie w ciemno i muszę przyznać, że się nie zawiodłem. Seria skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Mnie służy głównie w celach edukacyjnych jak również w przyszłości -zarobkowych. seria stanowi bowiem świetny materiał dla każdego tłumacza z języka ang na pol. Może też być pomocą podczas warsztatów tłumaczeniowych na uczelni, poszerza znajomość słownictwa w zakresie prawa, marketingu,języka biznesowego jak również giełdy i rynków kapitałowych. Szczerze polecam! Nie wahajcie się kupić :)

Ocena: