MENU

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2016

  • Redakcja naukowa: Irena Bach-Dąbrowska

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 43,00 zł
32,25
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem najważniejszym z podstawowych czynników produkcji gospodarki? W jaki sposób mechanizmy marketingowe pozwalają wykreować oraz utrzymać potrzeby i pragnienia konsumentów zapewniając tym samym przetrwanie przedsiębiorcom w warunkach agresywnej konkurencji rynkowej?

Próba odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące problematyki funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw w otoczeniu nowoczesnych technologii, rozwoju innowacyjności oraz agresywnych mechanizmów marketingowych podjęta została w niniejszym zbiorze artykułów. Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców.

Oddaję Państwu do rąk niniejszą publikację, wierząc, że poruszone w niej zagadnienia stanowić będą ciekawą lekturę i przyczynią się do poszerzenia wiedzy na temat bieżących wyzwań funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw na rynku polskim, jak i na rynku globalnym.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie 7


Część I. Technologie i innowacje

1. Nowe wyzwania zarządzania - Internet rzeczy - Dariusz Kralewski 11
1.1. Przemysł 4.0 12
1.2. Rozwój Internetu rzeczy 13
1.3. Obszary zmian zarządzania wywołane Internetem rzeczy 15
1.4. Problemy związane z implementacją Internetu rzeczy 18
1.4.1. Bezpieczeństwo 18
1.4.2. Prywatność 19
Streszczenie/Summary 20
Bibliografia 21

2. Informacje wykorzystywane przez przedsiębiorstwa Pomorza i Kujaw w rozwijaniu proinnowacyjnych technologii - Mirosław Haffer 23
2.1. Dostępność informacji o nowych technologiach w opinii przedsiębiorstw 24
2.2. Źródła pozyskiwanych przez przedsiębiorstwa informacji o nowych technologiach 25
2.3. Skala i zakres korzystania przez przedsiębiorstwa z usług doradczych dotyczących nowych technologii 30
Streszczenie/Summary 35
Bibliografia 35

3. Innovations in SME Economics Development - Zoia Kaira 37
3.1. Current issues 38
3.1.1. The concept of entrepreneurship and innovations 38
3.1.2. SMEs' share in the total industrial output 39
3.1.3. The performance of EU national innovation system 39
3.2. Support tools to boost innovation among SMEs and entrepreneurs 40
3.2.1. The SME Performance Review 40
3.2.2. Instruments to direct support to SMEs 43
3.2.3. Institutions supporting the development of innovation in Poland 44
Summary/Streszczenie 47
Bibliography 48

4. The Scientific Capacity as an Innovation Determinant of the Polish Regions - Adrian Lis, Anna Maria Lis 49
4.1 The national and regional innovation capacity (innovation level) 50
4.2. The scientific capacity of the Polish regions as a determinant of innovation at the regional level 52
4.2.1. The number and characteristics of students 53
4.2.2. The number and characteristics of scientific units 54
4.2.3. The number and characteristics of the employees working in scientific units 56
4.2.4. The number of patent applications and granted patents 58
Summary/Streszczenie 64
Bibliography 65


Część II. Marketing

5. Rola służb marketingowych w redukcji kosztów transakcyjnych - Stanisław Rudolf 69
5.1 Specyficzne aktywa ludzkie 70
5.2. Analiza służb marketingowych w kontekście specyficznych aktywów ludzkich 73
5.2.1. Rekrutacja specjalistów ds. marketingu 74
5.2.2. Zawieranie kontraktów ze specjalistami ds. marketingu 75
Streszczenie/Summary 79
Bibliografia 79

6. Edukacja klienta w kontekście marketingu relacji - Edyta Tabaszewska-Zajbert 81
6.1. Edukacja klienta i marketing relacji - podstawowe definicje 81
6.2. Edukacja klienta a kształtowanie relacji z firmą 84
6.3. Edukacja klienta a granice organizacji 87
6.4. Korzyści i zagrożenia zastosowania edukacji klienta 91
Streszczenie/Summary 92
Bibliografia 93

7. Zwiększenie prawdopodobieństwa pozyskiwania klientów - Janusz Dworak 95
7.1. Prawdopodobieństwo pozyskania klientów - ß 96
7.2. Zjawisko emergencji 98
7.3. Emergencja w opracowaniu nowych koncepcji promocji 100
7.4. Model promocji wykorzystującej zjawisko emergencji 103
Streszczenie/Summary 104
Bibliografia 105

8. Korzyści dla rozwoju turystyki w regionie płynące ze współpracy podmiotów kreujących produkt turystyczny obszaru - Beata Wierzbicka 107
8.1. Produkt turystyczny jako nośnik wartości dla turysty 108
8.2. Oferta turystyczna jako nośnik korzyści dla podmiotów świadczących usługi turystyczne i całego obszaru recepcji turystycznej 110
8.3. Współpraca w zarządzaniu procesem świadczenia usług turystycznych jako źródło wartości dla turystów i partnerów 114
Streszczenie/Summary 120
Bibliografia 120

9. Nowa era product placement na portalach video - Natalia Cichoń 123
9.1. Defi nicja product placement 123
9.2. Product placement w Internecie 125
9.3. Wpływ vlogerów na zachowania konsumenckie 128
Streszczenie/Summary 132
Bibliografia 133

10. Komunikacja marketingowa jako instrument realizacji rynkowych wyzwań współczesnych przedsiębiorstw lotniczych - Danuta Rucińska 135
10.1. Strukturalne determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw lotniczych 135
10.2. Rynkowe determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw lotniczych 137
10.3. Podstawowe modele komunikacji marketingowej współczesnych przedsiębiorstw lotniczych 140
10.4. Komunikacja marketingowa a rynkowe wyzwania współczesnych przedsiębiorstw lotniczych 142
Streszczenie/Summary 148
Bibliografia 149

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

55,20 zł
69,00 zł

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...
7,72 zł
9,90 zł

Jakie zmiany w funkcjonowaniu związków zawodowych będą obowiązywać od 1 stycznia 2019 r.

Publikacja zawiera rewolucyjne zmiany, jakie zostaną wprowadzone w zakresie działalności związków zawodowych od 1 stycznia 2019 r. Możliwość tworzenia związków zawodowych i przystępowania do nich przez osoby świadczące pracę na podstawie ...
40,50 zł
54,00 zł

Funkcjonowanie współczesnego rynku pieniężnego i kapitałowego

Tematyka poruszona w niniejszej książce podejmuje wybrane, aktualne problemy rynku pieniężnego i kapitałowego. Są wśród nich kwestie związane ze strategią bezpośredniego celu inflacyjnego i miarami inflacji oraz z jakościowymi wymiarami polityki...
25,20 zł
30,00 zł

Tian Han. U źródeł nowego teatru chińskiego

Udając się dzisiaj do teatru w Chinach, mamy do wyboru różne style, gatunki i sztuki różnych autorów. Możemy poddać się urokowi opery pekińskiej, kantońskiej lub jeszcze innej tradycyjnej formie widowiska muzycznego. Możemy jednak ...
158,76 zł
189,00 zł

Ustrój polityczno-prawny Finlandii i jego funkcjonowanie w latach 1917–2000. Studium prawno-historyczno-porównawcze

Książka jest poświęcona charakterystyce i funkcjonowaniu ustroju Finlandii od czasów uzyskania niepodległości do 2000 r., kiedy weszła w życie uchwalona w 1999 r. i obecnie obowiązująca w tym państwie Konstytucja.Publikacja jest pier...
7,72 zł
9,90 zł

Od 1 lipca 2019 r. nowa struktura JPK_FA dla faktur wystawianych i przekazywanych w formie elektronicznej

"Od 1 lipca 2019 r. MF wprowadziło nową strukturę JPK_FA oznaczoną cyfrą (2). To wymaga od podatników aktualizacji oprogramowania i zapoznania się z nowymi zasadami przygotowywania faktur w strukturze JPK_FA. Według MF w nowej strukturze n...
19,80 zł
22,00 zł

Informacja - dobro publiczne czy prywatne? Nowe wyzwania

Książka jest uhonorowaniem dorobku naukowego Profesora Adama Czerwińskiego, a zarazem podziękowaniem za lata współpracy ze strony pracowników oraz władz Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego. Książka Informacja – dobro publ...
15,30 zł
17,00 zł

Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów

(…) Aby zrozumieć funkcjonowanie współczesnych mediów i logikę działania innych aktorów konstytuujących rynek środków masowego przekazu, trzeba sięgnąć do genezy zjawisk medialnych i prześledzić rozwój prasy w ...
18,92 zł
22,00 zł

Nowa Istota

Fatum, los, mityczna siła – co steruje naszymi wyborami?Kim jesteśmy na początku, długo przed narodzinami?Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Historia Ariego udowadnia jednak, że w każdym z nas drzemie niepokorn...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!