Get Even - poradnik do gry
Nieoficjalny poradnik do gry Get Even zawiera wszystkie informacje niezbędne do jej ukończenia oraz do odkrycia wszystkich jej sekretów.
Główną część poradnika stanowi bardzo rozbudowany opis przejścia, który dokładnie objaśnia sposoby zaliczania kolejnych etapów i wspomnień. W omówieniach poszczególnych misji znalazły się informacje na temat rozwiązywania zagadek, konfrontacji z przeciwnikami oraz ewentualnych wyborów i ich konsekwencji. Cenną informacją jest to, iż w opisie uwzględnione zostały miejsca odnajdywania sekretów (notatki, dokumenty, plakaty, nagrania) oraz śladów nadających się do zeskanowania. Oprócz tego w poradniku znalazły się zestawienia wszystkich ukrytych wspomnień, czyli tajnych pomieszczeń z unikalnymi skarbami.
Get Even to gra autorstwa polskiego studia The Farm 51, która łączy w sobie elementy produkcji koncentrującej się na eksploracji oraz gry akcji, w której możliwe jest angażowanie się w bezpośrednie konfrontacje z przeciwnikami. Jednym z atutów gry jest jej intrygująca fabuła. W Get Even wcielamy się w postać prywatnego detektywa Cole'a Blacka, który budzi się w szpitalu psychiatrycznym wraz z wyraźnymi ubytkami w pamięci. Główny bohater pod nadzorem tajemniczego Reda zaczyna korzystać ze specjalnych gogli VR pozwalających na odczytywanie i ponowne przeżywanie wspomnień. Black liczy, że w ten sposób uda mu się wydostać z psychiatryka oraz pozyskać brakujące elementy układanki potrzebne do zrekonstruowania całego przebiegu wydarzeń.
Nieoficjalny poradnik do gry Get Even zawiera wszystkie informacje niezbędne do jej ukończenia oraz do odkrycia wszystkich jej sekretów.
Get Even - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia (Aneks)
Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia (Aneks)
Konfrontacja z Redem | Black | Opis przejścia (Aneks)
Kradzież prototypu i zniszczenie danych | Black | Opis przejścia (Aneks)
Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia (Aneks)
Nienaganna robota | Osiągnięcia i trofea (Poradnik do gry)
Dalsza eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia (Aneks)
Pliki "Porwanie_Grace" | Red | Opis przejścia (Aneks)
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8112-423-2
- Liczba stron: 122
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Poradnik do gry
-Wprowadzenie do poradnika
-Opis przejścia
-Black
-Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia
-Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia
-Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia
-Kradzież prototypu i zniszczenie danych | Black | Opis przejścia
-Dalsza eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia
-Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia
-Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany | Black | Opis przejścia
-Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia
-Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy | Black | Opis przejścia
-Przesłuchanie Rose Atkins | Black | Opis przejścia
-Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia
-Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia
-Konfrontacja z Redem | Black | Opis przejścia
-Red
-Wstęp | Red | Opis przejścia
-Pliki "Porwanie_Grace" | Red | Opis przejścia
-Pliki "Ostatnie_chwile_J" | Red | Opis przejścia
-Pliki "Rose_Atkins" | Red | Opis przejścia
-Pliki "Spotkanie_z_Howardem" | Red | Opis przejścia
-Finał - Grace | Red | Opis przejścia
-Rozwiązania zagadek
-Jak rozwiązać zagadkę z bezpiecznikami w bloku B szpitala?
-Jak rozwiązać zagadkę z zaworami?
-Jak rozwiązać zagadkę z zamkiem elektronicznym w siedzibie ADS?
-Jak rozwiązać zagadkę z zamkiem elektronicznym w szpitalu psychiatrycznym (Black)?
-Jak rozwiązać zagadkę z przepływem wody w szpitalu psychiatrycznym?
-Jak rozwiązać zagadkę z kartą ID Rose?
-Jak rozwiązać zagadkę z zamkiem elektronicznym przed siedzibą FDG?
-Jak rozwiązać zagadkę z uruchomieniem windy?
-Jak rozwiązać zagadkę z zamkiem elektronicznym w szpitalu (Red)?
-Jak rozwiązać zagadkę ze świeczkami w szpitalu?
-Jak rozwiązać zagadkę z ustaleniem przebiegu morderstwa (Red)?
-Jak rozwiązać zagadki z trzema obrazami (Red)?
-Ukryte wspomnienia
-Ogólne informacje | Ukryte wspomnienia
-The Kidnapping | Ukryte wspomnienia
-Job for Robert Ramsey | Ukryte wspomnienia
-The Offer | Ukryte wspomnienia
-Rose and Jasper | Ukryte wspomnienia
-Meeting with Rose | Ukryte wspomnienia
-Jasper's Dying Minutes | Ukryte wspomnienia
-The Victim | Ukryte wspomnienia
-Szpital psychiatryczny - budynek B | Ukryte wspomnienia
-Szpital psychiatryczny - budynek C | Ukryte wspomnienia
-Aneks
-Sterowanie
-Wymagania sprzętowe