Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

HOW TO BE A SUCCESSFUL ORGANIZATION? THE CHALLENGES OF CONTEMPORARY NGO - Diversification of NGO’s financial revenues(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2020

  • Redakcja naukowa: Agnieszka Ziomek, Paweł Mikołajczak

  • Wydawca: FNCE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 7,00 zł
6,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,70 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

HOW TO BE A SUCCESSFUL ORGANIZATION? THE CHALLENGES OF CONTEMPORARY NGO - Diversification of NGO’s financial revenues

In the era of changes leading to a new dimension of socio-economic life, the importance of quality management of a non-governmental organization becomes more relevant. Currently, in many Non Profit Organizations (NPOs) called also Non-Profit Organizations (NPOs) entrepreneurship has entered its dimension, as well as the implementation of the mission based on higher social values. With its own potential of tangible and intangible resources as a third sector entity, the organization has to keep up with the competition every day and be ready to change. Therefore, the question arises how to change and effectively manage the organization to in the contemporary environment, to stay on course, so that sustainable development is not just a fad but the model for all of entities in the future.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Family Life and Crime. Contemporary Research and Essays

Pierwsza część pracy zawiera terminologiczne ustalenia dotyczące rodziny, małżeństwa, ról płciowych oraz opis konsekwencji przemian w tym zakresie. Najpoważniejszą, jak się wydaje, jest kryzys demograficzny w państwach kultury północnoatl...
22,00 zł

Challenges of New Technology Applications in Project Management and Evaluation

W monografii zaprezentowano efekty badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami dotyczącymi szybko rozwijającej się dziedziny zarządzania – zarządzania projektami i ewaluacji (Projekt Management and Evaluation).
25,00 zł

Boundless Scotland: Space in Contemporary Scottish Fiction

Publikacja porusza temat przestrzeni we współczesnej prozie szkockiej. Specyficzna polityczna sytuacja Szkocji – naród bez niepodległego kraju – determinuje kształt literacki wielu utworów, zaś położenie geograficzne na...
5,00 zł

Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective - Creativity in the strategy developed by a smart and sustainable organization

Revolutionary changes in economy, progressive globalization of the world of innovation, greater openness of societies, migration processes, large social mobility and unlimited relations by means of technological tools, developed for only a few years, f...
25,00 zł

Understanding contemporary terrorism and counterterrorism

The OSCE had taken substantial steps in recent years to address tran-snational threats (TNTs), including Permanent Council decisions on policing, counter-terrorism activities, counter-narcotics activities, and information and communication technologies...

Challenges of Foreign Language Instruction in the University Context - 03 Dagmara Gałajda: Developing speaking skills in conversation classes

Praca jest zbiorem tekstów opracowanych głównie przez pracowników naukowo-dydaktycznych Instytutu Języka Angielskiego Uniwersytetu Śląskiego. Zadaniem jej jest ukazanie ciekawych i nowatorskich metod dyaktycznych jakie można stosow...
7,00 zł

HOW TO BE A SUCCESSFUL ORGANIZATION? THE CHALLENGES OF CONTEMPORARY NGO - The relations of non‑government organisations to business (NGO2B)

In the era of changes leading to a new dimension of socio-economic life, the importance of quality management of a non-governmental organization becomes more relevant. Currently, in many Non Profit Organizations (NPOs) called also Non-Profit Organizati...
7,00 zł

HOW TO BE A SUCCESSFUL ORGANIZATION? THE CHALLENGES OF CONTEMPORARY NGO - The relations among non‑governmental organizations (NGO2NGO)

In the era of changes leading to a new dimension of socio-economic life, the importance of quality management of a non-governmental organization becomes more relevant. Currently, in many Non Profit Organizations (NPOs) called also Non-Profit Organizati...
35,00 zł

Challenges for marketing in 21st century

This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, new trends on global market, as well as contemporary cust...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!