MENU

Influencer marketing w dobie nowych mediów

(eBook)
5.00  [ 1 ocena ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2021

  • Autor: Kinga Stopczyńska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 	9

Rozdział 1. Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów	23
1.1.	Społeczeństwo informacyjne	23
1.1.1.	Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego	27
1.2.	Potencjał społeczeństwa informacyjnego	46
1.3.	Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego	49
1.3.1.	Milenialsi – Hashtag Generation	52
1.3.2.	Pokolenie XD	56
1.3.3.	Pokolenie Z	57

Rozdział 2. Nowe media	63
2.1.	Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0	63
2.2.	Social media – analiza pojęcia	67
2.3.	Social media – przegląd narzędzi	74
2.4.	Media społecznościowe w ujęciu statystycznym	80
2.5.	Media społecznościowe w Polsce	82
2.6.	Portale społecznościowe	85
2.7.	Analiza wybranych portali społecznościowych	87
2.7.1.	Facebook	87
2.7.2.	Instagram	92
2.7.3.	TikTok	99

Rozdział 3. Influencer marketing w dobie nowych mediów	105
3.1.	Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta	105
3.2.	Social media marketing	112
3.3.	Klient w dobie nowych mediów	113
3.4.	Zjawisko ślepoty bannerowej	115
3.5.	Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów	117
3.6.	Storytelling, czyli budowanie więzi historią	119
3.7.	Influencer marketing	126
3.7.1.	Historia influencer marketingu	128
3.8.	Istota influencer marketingu	135
3.9.	Charakterystyka pojęcia influencer	139
3.9.1.	Typologia influencerów	141
3.10.	Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji	149
3.10.1.	Case study – silver influencer marketing na polskim rynku	151
3.11.	Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu	163
3.12.	Fake influencers	167

Rozdział 4. Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych	173
4.1.	Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania	173
4.2.	Uzasadnienie wyboru metody badawczej	174
4.3.	Dobór do próby badawczej	176
4.4.	Analiza wyników badania	178
4.4.1.	Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów	179
4.4.2.	Analiza współpracy influencerów z markami	187
4.4.3.	Analiza działań marek w obrębie Instagrama	192
4.4.3.1.	Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu	192
4.4.3.2.	HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska	197
4.4.3.3.	Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie	202
4.5.	Rekomendacje	205

Zakończenie	209
Bibliografia	213
Spis tabel	227
Spis wykresów	229
Spis rysunków	231
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

54,00 zł
60,00 zł

w kierunku nowej polityki energetycznej

Zależność naszej cywilizacji od zaopatrzenia w energię jest całkowita. Żaden z jej elementów nie może bez niej istnieć. Doszliśmy do momentu, w którym szeroko pojęty standard tych dostaw determinuje jakość życia mieszkańców naszej ...
35,99 zł
39,99 zł

Armia Nowego Wzoru

Długo oczekiwany raport przygotowany przez think tank geopolityczny Strategy&Future Koniunktura geostrategiczna zmienia się wyraźnie na niekorzyść Polski. Rosja wzmocniła się w wyniku reformy sił zbrojnych i wraca do europejskiej p...
14,40 zł
16,00 zł

MediaEgo w MediaPolis. W stronę nowego paradygmatu komunikowania politycznego

Pierwsze w literaturze polskiej opracowanie poświęcone MediaPolis w kontekście komunikowania politycznego. Będzie to pozycja interesująca dla badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe mieszczące się w dziedzinie nauk społecznych i nauk h...
18,00 zł
20,00 zł

Miejski transport zbiorowy. Kształtowanie wartości usług dla pasażera w świetle wyzwań nowej kultury mobilności

Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartości...
45,90 zł
51,00 zł

Trendy cywilizacji informacyjnej. Nowy technototalitarny porządek świata

Wyróżnienie w konkursie Polskiego Towarzystwa Informatycznego na Najlepszą Polską Książkę Informatyczną 2019 rokuPublikacja przedstawia najważniejsze zjawiska związane z informatyzacją życia społecznego. Wskazuje na potencjalne zagrożenia ...
33,75 zł
37,50 zł

Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza

Książka "Fluktuacje gospodarcze" Bernarda Landais'go w przekładzie Krzysztofa Malagi ma na celu ukazanie ekonomistom nowego syntetycznego podejścia służącego do badania zjawisk fluktuacji i kryzysów gospodarczych. Autor jest emerytowan...
47,40 zł
79,00 zł

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zro...
49,56 zł
59,00 zł

WIELKA HISTORIA ŚWIATA tom III Stary i nowy świat w okresie cywilizacji klasycznych

Pod patronatem Polskiej Akademii UmiejętnościKOMITET REDAKCYJNY:prof. dr hab. Józef Gierowskiprof. dr hab. Stanisław Grodziskiprof. dr hab. Jerzy WyrozumskiTrzeci tom z 12 z serii Wielka Historia Świata Oficyn...
14,31 zł
15,90 zł

Nowy ład Stalina

Książka Nikity Pietrowa "Według scenariusza Stalina" dotyczy zmian ustrojowych i terytorialnych, które zachodziły w Europie środkowej w latach 1945-53, czyli w następstwie uzgodnień zawartych przed końcem II wojny światowej przez Stali...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!