Influencer marketing w dobie nowych mediów
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8220-293-9
- ISBN druku: 978-83-8220-292-2
- Liczba stron: 232
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 9 Rozdział 1. Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów 23 1.1. Społeczeństwo informacyjne 23 1.1.1. Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego 27 1.2. Potencjał społeczeństwa informacyjnego 46 1.3. Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego 49 1.3.1. Milenialsi – Hashtag Generation 52 1.3.2. Pokolenie XD 56 1.3.3. Pokolenie Z 57 Rozdział 2. Nowe media 63 2.1. Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0 63 2.2. Social media – analiza pojęcia 67 2.3. Social media – przegląd narzędzi 74 2.4. Media społecznościowe w ujęciu statystycznym 80 2.5. Media społecznościowe w Polsce 82 2.6. Portale społecznościowe 85 2.7. Analiza wybranych portali społecznościowych 87 2.7.1. Facebook 87 2.7.2. Instagram 92 2.7.3. TikTok 99 Rozdział 3. Influencer marketing w dobie nowych mediów 105 3.1. Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta 105 3.2. Social media marketing 112 3.3. Klient w dobie nowych mediów 113 3.4. Zjawisko ślepoty bannerowej 115 3.5. Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów 117 3.6. Storytelling, czyli budowanie więzi historią 119 3.7. Influencer marketing 126 3.7.1. Historia influencer marketingu 128 3.8. Istota influencer marketingu 135 3.9. Charakterystyka pojęcia influencer 139 3.9.1. Typologia influencerów 141 3.10. Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji 149 3.10.1. Case study – silver influencer marketing na polskim rynku 151 3.11. Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu 163 3.12. Fake influencers 167 Rozdział 4. Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych 173 4.1. Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania 173 4.2. Uzasadnienie wyboru metody badawczej 174 4.3. Dobór do próby badawczej 176 4.4. Analiza wyników badania 178 4.4.1. Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów 179 4.4.2. Analiza współpracy influencerów z markami 187 4.4.3. Analiza działań marek w obrębie Instagrama 192 4.4.3.1. Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu 192 4.4.3.2. HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska 197 4.4.3.3. Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie 202 4.5. Rekomendacje 205 Zakończenie 209 Bibliografia 213 Spis tabel 227 Spis wykresów 229 Spis rysunków 231