Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Tania dostawa i gratis

Infrastruktura transportu(Miękka)

Europa, Polska – teoria i praktyka

5.00  [ 8 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
53,13
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,87 zł
Stan magazynowy:Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 169 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Kurier
17,99 zł

Infrastruktura transportu

Infrastruktura transportu jest podstawą rozwoju społeczno-gospodarczego, wpływa bowiem między in. na:

  • atrakcyjność lokalizacyjną regionów
  • koszty transportu, a w efekcie koszty dostaw i dystrybucji towarów
  • korzyści skali produkcji, umożliwiając dostęp do coraz bardziej odległych rynków zaopatrzenia i zbytu
  • możliwości transferu nowoczesnych technologii produkcyjnych
  • koszty pozyskiwania przez przedsiębiorców zasobów pracy
  • standard życia ludności

Prezentowana książka w sposób kompleksowy i aktualny ujmuje najistotniejsze zagadnienia związane z tą tematyką.

Książkę tę charakteryzują:

  • uniwersalizm i kompleksowość (przedstawia złożone współzależności

    systemów transportowych i gospodarki państwa, regionów itd.),

  • aktualność i aplikacyjność (prezentuje najnowsze doświadczenia unijnej polityki transportowej i kierunki rozwoju infrastruktury transportu )
  • fachowość (autorzy są specjalistami o wielkim dorobku naukowo-badawczym i dydaktycznym w zakresie infrastruktury transportu).

Książka Infrastruktura transportu (…) jest w swojej formie i treści dostosowana do nowych wyzwań, takich jak:

  • globalizacja i regionalizacja
  • innowacyjność
  • zrównoważony rozwój

Jest to podręcznik akademicki, kierowany jednak nie tylko do studentów uczelni technicznych i ekonomicznych (kierunek Transport i pokrewne), ale również przez swoje walory aplikacyjne – do biznesu: firm consultingowych z branży TSL, biur projektowych itd.

Książka porusza zagadnienia naukowe kluczowe dla współczesnej ekonomiki transportu i bardzo aktualne z punktu widzenia polityki gospodarczej. Jest pozycją oczekiwaną na rynku wydawniczym, gdyż wpisuje się w nurt światowej dyskusji na temat siły i zakresu wpływu inwestycji infrastrukturalnych na wzrost i rozwój gospodarczy. Istotność i wartość tej publikacji wynika nie tylko z aktualności podejmowanej problematyki, ale przede wszystkim z autorskiego podejścia do jednego z najistotniejszych problemów współczesnego transportu. 

Autorami monografii są uczeni, uznani w Polsce za ekspertów w przedmiotowym zagadnieniu.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Elżbiety Załogi, profesora Uniwersytetu Szczecińskiego


Patroni medialni:

Książka porusza zagadnienia naukowe kluczowe dla współczesnej ekonomiki transportu i bardzo aktualne z punktu widzenia polityki gospodarczej. Jest pozycją oczekiwaną na rynku wydawniczym, gdyż wpisuje się w nurt światowej dyskusji na temat siły i zakresu wpływu inwestycji infrastrukturalnych na wzrost i rozwój gospodarczy. Istotność i wartość tej publikacji wynika nie tylko z aktualności podejmowanej problematyki, ale przede wszystkim z autorskiego podejścia do jednego z najistotniejszych problemów współczesnego transportu. Autorami monografii są uczeni uznani w Polsce za ekspertów w przedmiotowym zagadnieniu.
prof. zw. dr hab. Elżbieta Załoga, Uniwersytet Szczeciński
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Recenzja(pdf)
361 KB

Krystyna Wojewódzka-Król

Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Gdańskiego, Wydziału Ekonomicznego, Katedry Polityki Transportowej.

Zainteresowania naukowe: infrastruktura transportu, polityka rozwoju transportu, transport wodny śródlądowy.

Autor i współautor, licznych artykułów, prac badawczo-naukowych i ekspertyz przygotowywanych dla Ministerstwa Transportu, Urzędu Marszałkowskiego, Instytutu Morskiego w Gdańsku oraz książek, w tym m.in.:
Transport. Nowe wyzwania, WN PWN 2016 (autor i redaktor), Infrastruktura transportu, Wyd.UG, Gdańsk 2008, Polityka rozwoju transportu, Wyd.UG, Gdańsk 2013, Transport wodny śródlądowy, Wyd.UG, Gdańsk 2014. Społeczno-ekonomiczne skutki zagospodarowania dolnej Wisły, Acta Enetrgetica 2017, Współczesna polityka transportowa, Wyd. PWE, Warszawa 2017.

Członek Rad Naukowych instytutów naukowych, czasopism transportowych , komitetów i towarzystw transportowych, wieloletni członek Rady Promocji Żeglugi Śródlądowej oraz Ekspert ds. transportu wodnego śródlądowego w Zespole Logistyki i Procesów Transportowych Komitetu Transportu PAN.

Rolbiecki Ryszard

Pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Polityki Transportowej Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.

Zainteresowania naukowe: infrastruktura transportu, transport wodny śródlądowy, analiza ekonomiczna i monitoring wyników przedsiębiorstw transportowych. Autor i współautor, licznych artykułów, prac badawczo-naukowych i ekspertyz przygotowywanych dla Ministerstwa Transportu, Urzędu Marszałkowskiego, Instytutu Morskiego w Gdańsku oraz książek, w tym m.in.:
Transport nowe wyzwania, WN PWN 2016; Infrastruktura transportu, Wyd. UG, Gdańsk 2008; Polityka rozwoju transportu, Wyd. UG, Gdańsk 2013; Transport wodny śródlądowy, Wyd. UG, Gdańsk 2014; Współczesna polityka transportowa, Wyd. PWE, Warszawa 2017.

W latach 2011–2014 jeden z ekspertów ds. transportu wodnego śródlądowego w zespole Logistyki i Procesów Transportowych Komitetu Transportowego PAN.

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje (1):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    Kolejarka
    Dodano: 09.04.2018 21:10:48

    Książka z pasją...

    Ocena: