Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU


Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2012

  • Autor: Elżbieta Guzek, Emil Ślązak

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 59,00 zł
53,10
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,90 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej. Na podstawie obszernych źródeł bibliografi cznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0. Jestem przekonany, że książka spotka się z dużym zainteresowaniem Czytelników, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników banków . Prof. dr hab. Andrzej Gospodarowicz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu To ważna pozycja w polskiej literaturze ekonomicznej. Opisuje praktyczne możliwości wykorzystania potencjału bankowości internetowej i założeń CRM w nowym modelu biznesowym opartym na Web 2.0 . Prof. dr hab. Jacek Grzywacz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorach 	  7
Wprowadzenie 	  9
1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju 	  15
1. 1. Koncepcja bankowości internetowej 	  15
1. 2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych  	  23
1. 3. Proces ewolucji bankowości internetowej  	  31
1. 4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej  	  33
 2. Determinanty popytowe bankowości internetowej 	  37
2. 1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie  	  37
2. 2. Determinanty socjologiczne  	  40
2. 3. Determinanty behawioralne  	  47
2. 4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych 	  54
3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0  	  57
3. 1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu  	  57
3. 2. Megatrendy w rozwoju Internetu 	  64
3. 3. Uwarunkowania technologiczne Web 2. 0  	  67
3. 4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0  	  68
3. 5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0 	  69
3. 6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0  	  72
3. 6. 1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna 	  72
3. 6. 2. Profil prosumenta  	  73
3. 6. 3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej  	  75
4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej  	  82
4. 1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking) 	  82
4. 2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej 	   87
4. 2. 1. Istota aplikacji społecznościowych  	  87
4. 2. 2. Blog banking (bloggig)  	  90
4. 2. 3. Mikroblogi (mikroblogging) 	  95
4. 2. 4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum)  	  99
4. 2. 5. Strony internetowe wiki  	  102
4. 2. 6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing)  	  106
4. 2. 7. Syndykacja internetowa (Web syndication)  	  111
4. 2. 8. Podkasty (podcasting)  	  115
4. 2. 9. Widżety (Web widgets)  	  118
4. 2. 10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds)  	  119
4. 2. 11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking)  	  123
4. 2. 12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking)  	  126
4. 2. 13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0  	  140
4. 3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu  	  143
5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne  	  147
5. 1. Istota "architektury uczestnictwa"  	  147
5. 2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up)  	  150
5. 3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application)  	  154
5. 4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego 	  157
5. 4. 1. Personalizacja serwisu obsługi  	  157
5. 4. 2. Agregacja kont (account aggregation)  	  161
5. 4. 3. Formularze interaktywne (Web application)  	  164
5. 4. 4. Komunikatory internetowe typu Skype  	  166
5. 4. 5. Internetowe serwisy rekomendujące  	  168
5. 4. 6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management)  	  178
5. 5. Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z 	  182
5. 6. Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers  	  186
Zakończenie  	  195
Aneks. Wybrane definicje pojęcia bankowości elektronicznej  	  199
Bibliografia 	  203
Indeks 	  217
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

14,90 zł

Bank Nucingena

Francja, rok 1833. Świat paryskiej arystokracji i finansjery. Eugeniusz de Rastignak zrobił szybką i błyskotliwą karierę. Jeszcze kilka lat wcześniej jako młody student przybyły z Angouleme zamieszkiwał w nędznym pensjonacie w Dzielnicy Łacińskiej i w ...
34,30 zł

Głęboki masaż mobilizacyjno-powięziowy kręgosłupa. Jak pozbyć się przewlekłego bólu dzięki innowacyjnej terapii mięśniowo-powięziowej

Specjalista masażu chińskiego prezentuje innowacyjną terapię mieśniowo-powięziową zwaną także masażem tkanek głębokich. Metoda ta jest skuteczna przy wielu dolegliwościach. Niweluje bóle rożnego pochodzenia i napięcia tkanek. Opiera się na głębo...
99,00 zł

Kapitał zagraniczny a kulturowe uwarunkowania zarządzania bankami w Polsce

Zasadniczą tezą Autora jest stwierdzenie, że czynniki kulturowe zaliczają się do istotnych determinant działalności i rezultatów banków z udziałem kapitału zagranicznego, stanowiąc barierę ich rozwoju. Za cel monografii przyjęto zatem pok...
34,99 zł

Skok na Banki

Słynna seria „Resortowe dzieci” opisała transformację od PRL-u do III RP w sferze mediów, służb specjalnych i elit politycznych. Piotr Nisztor rozszerza tę listę o transformację bankowości. W książce znajdziemy autoryzowane wypowiedz...
28,00 zł

Napadałem na banki. Prawdziwa historia

Grek powraca! Już po opublikowaniu swojej pierwszej książki "Byłem gangsterem. Prawdziwa historia" wywołał małe trzęsienie ziemi, pokazując prawdę o polskiej przestępczości zorganizowanej. Tym razem opisuje, jak napadał na jubilerów, k...
21,90 zł

Jak samodzielnie założyć sklep internetowy

Jak założyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy? Dzięki tej książce: 1. Poznasz 5 sposobów na wybranie najlepszej dla siebie branży sklepu. 2. Poznasz wszystkie z 13 niezbędnych elementów biznesu, związanego z prowadzeniem sklepu inte...
6,00 zł

Rozwój zarządzania międzynarodowego w warunkach postępującej globalizacji - Zarządzanie działalnością innowacyjną w warunkach globalizacji. Porównanie innowacyjnych eksporterów i nie-eksporterów

Globalizacja jest procesem skomplikowanym, złożonym o charakterze obiektywnym. Termin „globalizacja” jest różnorodnie definiowany. Pomijając całe spektrum znaczeń, można zdecydowanie stwierdzić, że globalizacja jest jednym z najważni...
4,00 zł

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania - Od serwisów aukcyjnych do profesjonalnych platform handlu internetowego - zmiana modelu e-biznesowego i kreowanie wartości na przykładzie Allegro.pl

Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie modelu biznesu, lecz o umiejętne jego konfigurowanie w...
6,00 zł

Determinanty oraz instrumenty podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw - Komunikacja marketingowa na rynku turystyki industrialnej w województwie śląskim – tradycyjne a innowacyjne narzędzia marketingowe

W warunkach globalnej konkurencji, szybko zachodzących zmian i wyczerpujących się trwałych źródeł rozwoju, innowacje, a przede wszystkim ich komercjalizacja są tym, w czym upatrują przedsiębiorstwa, organizacje, instytucje, korporacje, spółki ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!