JAK WYGRAĆ WYBORY 2019 skutecznie wykorzystując Internet?
W książce Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet? autor prowadzi czytelnika za rękę i pokazuje w prosty, czytelny sposób, jak krok po kroku wykorzystać wielki potencjał narzędzi internetowych do zdobycia wymarzonego mandatu w najbliższych wyborach.
To opracowanie, mające swoją premierę we wrześniu 2018 roku i aktualizację na wiosnę 2019 to także duża pomoc i gotowe podpowiedzi dla tych, którzy nie podejmą się samodzielnie realizacji kampanii, a zlecą ją firmie zewnętrznej. Informacje i wskazówki, jakie tutaj znajdzie czytelnik, pozwolą skutecznie kontrolować działania doradców lub agencji, które będą dla pracowały dla kandydata. Z tą wiedzą, popartą w książce praktycznymi wskazówkami i przykładami, kandydujący i członkowie sztabów wyborczych zaoszczędzą wiele czasu i pieniędzy, których zawsze bardzo brakuje w kampanii.
Autorem książki jest Robert Duda, Certyfikowany Specjalista Google, od lat pomagający wygrać wybory w Internecie!
Od 15 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 20 000 000 zł. Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży oraz odnoszenia sukcesów w kampaniach wyborczych.
Doświadczenie w kampaniach wyborczych zdobywał na przestrzeni wielu lat, będąc kilkukrotnie szefem sztabów miejskich, powiatowych, wojewódzkich oraz pracując w sztabach krajowych. Przez ostatnie 20 lat doradzał i realizował z dużymi sukcesami kampanie dla kilkunastu kandydatów niezależnych, organizacji i partii politycznych.
Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Ma również przyjemność dzielić się wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
Bazując na swoim doświadczeniu w biznesie oraz współpracy podczas kampanii z lokalnymi samorządami i politykami, przygotował autorski program szkoleń stacjonarnych i szkoleń online oraz przygotował dla pragnących wygrać wybory samorządowe, europejskie i parlamentarne książkę oraz ebook.
Z książki dowiesz się też więcej o motywacjach autora oraz doświadczeniach, zdobytych w wielu kampaniach wyborczych za pomocą tradycyjnych kanałów i metod w latach 2001–2010, oraz o sukcesach wyborczych w kolejnych latach, naznaczonych rosnącą rolą narzędzi i kanałów internetowych.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-951938-0-4
- Liczba stron: 140
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie, czyli po co i dlaczego powstała ta książka Rozdział 1. Zacznij od analizy i zaplanowania swojej kampanii w Internecie Rozdział 2. Bez Internetu przegrasz wybory! 2.1. Jak dziś wyborcy korzystają z Internetu i jak podejmują decyzje? 2.2. Dlaczego tradycyjne formy reklamy przestały działać? 2.3. W co zainwestować, aby osiągnąć efekty bez dużych budżetów? Rozdział 3. Zbuduj solidne fundamenty Twojej kampanii 3.1. Od czego i kiedy zacząć kampanię wyborczą w Internecie? 3.2. Domena i hosting to adres Twojego wirtualnego biura wyborczego 3.3. Trzy rzeczy, które mogą zrujnować Cię finansowo w kampanii 3.4. Dlaczego media społecznościowe mogą być bardzo niebezpieczne? Rozdział 4. Skuteczna strona internetowa kandydata 4.1. Dlaczego strona na Wordpressie będzie najlepsza? 4.2. 7 najważniejszych cech Twojej strony www w drodze do sukcesu 4.3. Już dziś zostań blogerem – twórz treści, duuuużo treści! Rozdział 5. Jak tworzyć treści, grafiki i zdjęcia, aby były chętnie czytane i oglądane? 5.1. Dlaczego content marketing jest bardzo ważny? 5.2. Pisz, twórz grafiki i filmy jednocześnie dla wyborców i dla Google 5.3. Na kradzionych tematach, tekstach i grafikach nie wygrasz wyborów Rozdział 6. Wykorzystaj potęgę wyszukiwarki Google 6.1. A Ty od czego zaczynasz poszukiwanie informacji? 6.2. Dwa sposoby na wysokie pozycje w Google na Twoje hasła 6.3. Regularna praca popłaca, czyli najprostsza droga do sukcesu w Google 6.4. Wyniki w wyszukiwarce pracują dla Ciebie także w ciszy wyborczej Rozdział 7. Bądź tam, gdzie Twoi wyborcy – reklama i remarketing w sieci GDN 7.1. Co to jest i jak działa sieć reklamowa Google (GDN)? 7.2. Jak szybko i skutecznie zbudować sporą rozpoznawalność przez sieć reklamową 7.3. Za złotówkę dziennie na stronach największych portali Rozdział 8. Kontrola to podstawa zaufania. Płać i wymagaj 8.1. Jak sprawdzać efekty pracy agencji, ekspertów i doradców w kampanii 8.2. 3 proste internetowe narzędzia internetowe dla każdego Podsumowanie i podziękowania