MENU

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.

Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić  swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.

"Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci".

Dowiesz się z niej:

    dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
    czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
    kiedy komentowanie to już hejtowanie
    dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie
    jak opowiedzieć historię... snapując
    i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz"

- - - - - - - - - - -
To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.
Anna Miotk,
ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Poradniki
  • ISBN: 9788363566524
  • EAN: 9788363566524
  • Liczba stron: 187
  • Wymiary: 14.5x20.5cm
  • Waga: 0.27kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

24,25 zł
35,00 zł

Religia - media - popkultura

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów sk...
27,66 zł
36,75 zł

Dyskurs historyczny w mediach masowych

Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowe...
36,26 zł
54,00 zł

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.Walorem op...
28,50 zł
52,00 zł

The Medium is the Massage

In a dazzling fusion of Quentin Fiore's bold and inventive graphic design and Marshall McLuhan's unique insight into technology, advertising and mass-media, The Medium is the Massage is a unique study of human communication in the twentieth century, pu...
54,00 zł
76,00 zł

Prywatne i publiczne Architektura nowoczesna jako medium masowe

Książka Beatriz Colominy Prywatne i publiczne. Architektura nowoczesna jako medium masowe przetarła szlaki nowemu sposobowi pisania o architekturze, jej funkcjonowaniu w świecie nowoczesnych mediów i uwikłaniu w relacje społeczne. Interpretując ...
86,83 zł

How to Become a Medium

We are all Mediums, fully capable of learning to bridge the gap between this world and the next. Just like any other skill or ability, connecting with the other side can be taught, learned, and mastered. This extraordinary book is a unique guide th...
59,25 zł
79,00 zł

Media i komunikowanie masowe

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikow...
52,02 zł
64,00 zł

Cesarz Meiji (1852-1912) Wizerunek władcy w modernizowanej Japonii w setną rocznicę śmierci cesarza

Książka prezentuje postać Cesarza Meiji (1852-1912), władcy Japonii, który doprowadził do jej przekształcenia z zacofanego państwa feudalnego w nowoczesną monarchię konstytucyjną i mocarstwo w Azji Wschodniej. Cesarz, reprezentant tego, co trwał...
55,24 zł

Pleasantly Pressured | Sudoku Medium to Hard Puzzles

Sometimes, you want to experience a different kind of pressure. It's a type of pressure that does not really come with monetary sanctions. Rather, it promises happiness and a strong sense of accomplishment. You need this type of pressure as a means of ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!