Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Jak kształtować zachowania małych dzieci. Wskazówki dla nauczycieli(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2014

  • Autor: Lynn Cousins

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Jak kształtować zachowania małych dzieci. Wskazówki dla nauczycieli

Szukasz nowych sposobów modelowania zachowania małego dziecka? Lynn Cousins, doświadczona nauczycielka i dyrektorka szkoły specjalizująca się w pracy z małymi dziećmi, dzieli się świeżym spojrzeniem na modelowanie zachowań i kształtowanie społecznych i emocjonalnych kompetencji dziecka. Książka dostarcza cennych wskazówek i informacji, które pomogą Ci wspierać dzieci, by rozwijały się szczęśliwie i bezpiecznie. Dowiedz się: – jak zachęcać dzieci do pozytywnych zachowań a zniechęcać do negatywnych, – w jaki sposób dzieci budują więzi i relacje, – jak przebiega rozwój i uczenie się małych dzieci, – jak wspierać dziecko w rozwoju emocjonalnym, kształtować jego poczucie własnej wartości i zdrowej dumy, – jak wprowadzić najbardziej efektywne strategie pracy z dziećmi, – jak zachowanie dorosłych wpływa na zachowanie dzieci. Lynn Cousins zajmuje się nauczaniem dzieci w pierwszych latach życia. Pracując jako koordynatorka do spraw specjalnych potrzeb edukacyjnych, nauczycielka szkoły specjalnej, rodzic zastępczy (foster parent) i opiekun (relief parent) dzieci ze złożonymi potrzebami, zdobyła ogromne doświadczenie w kwestiach związanych z potrzebami edukacyjnymi i emocjonalnymi dzieci. Jest autorką kilku książek i licznych artykułów publikowanych w prasie specjalistycznej, zajmuje się też publikacją pomocy dydaktycznych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorce VI
Podziękowania VI
Wstęp VII

Rozdział 1. Nauczanie tego, co jest społecznie akceptowane 1
Rozdział 2. Nauczanie tego, co jest moralnie dobre 21
Rozdział 3. Nauczanie szacunku dla innych ludzi, ich kultury i własności 43
Rozdział 4. Rozwijanie umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji 67
Rozdział 5. Rozwijanie samokontroli 89
Rozdział 6. Rozwijanie poczucia własnej wartości i zdrowej dumy 113
Rozdział 7. Rozwijanie zachowań, które czynią nauczanie możliwym 135
Rozdział 8. Rozwijanie pozytywnego nastawienia do życia 159
Rozdział 9. Od teorii do praktyki 181

Wnioski 193
Dodatek 1. Formułowanie zasad dotyczących zachowania na potrzeby regulaminu 194
Dodatek 2. Kodeks etyki zawodowej 204
Bibliografia i zalecane lektury 207
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Lynn Cousins

Doświadczona nauczycielka i dyrektorka szkoły. Zajmuje się nauczaniem dzieci w pierwszych latach życia. Pracując jako koordynatorka ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych, nauczycielka szkoły specjalnej, rodzic zastępczy (foster parent) i opiekun (relief parent) dzieci ze złożonymi potrzebami, zdobyła ogromne doświadczenie w kwestiach związanych z potrzebami edukacyjnymi i emocjonalnymi dzieci.

Autorka kilku książek i licznych artykułów publikowanych w prasie specjalistycznej. Zajmuje się też publikacją pomocy dydaktycznych.

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!