Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Jak oceniać postępy uczniów. Wskazówki dla nauczycieli(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2014

  • Autor: Paul Dix

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 31,00 zł
20,15
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,85 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Jak oceniać postępy uczniów. Wskazówki dla nauczycieli

W jaki sposób oceniać uczniów, by zachęcić ich do efektywnej pracy? Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie. Jeśli zadajesz sobie pytania: – jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny? – jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej? – jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie? – jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i nie narzucać własnych? – jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas? – jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji? ta książka jest dla Ciebie.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze VI
Podziękowania VII
Wstęp IX

Rozdział 1. Tworzenie w klasie atmosfery sprzyjającej ocenianiu 1
Rozdział 2. Autonomiczna ocena, zmotywowani uczniowie 17
Rozdział 3. Uczenie się metapoznania: „wiem, że wiem!” 41
Rozdział 4. Praktyczne strategie służące ocenie rówieśniczej 63
Rozdział 5. Ustalanie i negocjowanie celów 79
Rozdział 6. Negocjowane tabele oceniania Pivotal (NAG) 95
Rozdział 7. Kierowanie aktywną oceną w sali lekcyjnej 109
Rozdział 8. Różnicowanie i personalizacja oceny 121

Zakończenie 137
Bibliografia i literatura zalecana 138
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Paul Dix

Wiodący specjalista w zakresie zachowania i oceny uczniów. Współzałożyciel powstałej w 2001 roku Pivotal Education.

Jako główny trener wyszkolił wielu nauczycieli, wykładowców, młodych pracowników, doradców, uczniów, mentorów oraz asystentów nauczycieli, zajmujących się edukacją we wszystkich grupach wiekowych. Z jego pracy nad zachowaniem i oceną skutecznie korzystają college’e, szkoły (zarówno zwykłe, jak i specjalne), PRU oraz twórcy wstępnych programów szkoleniowych dla nauczycieli.

W październiku 2009 roku Paul otrzymał krajową nagrodę w dziedzinie szkoleń w południowo wschodniej Anglii (UK National Training Award for the South East). Uznany ekspert w dziedzinie projektowania i prowadzenia szkoleń prowadzących do prawdziwej zmiany.

Paul zdobywał wykształcenie w Homerton College w Cambridge, a następnie uczył oraz zarządzał wieloma szkołami i college’ami. Jego praca została uznana przez HMI i Ofsted za główny czynnik uzdrawiający szkołę w projekcie „Special Measures”.

Jego kursy „Taking Care of Behaviour” i „Managing Extreme Behaviour” zostały zaprezentowane jako kursy tygodnia w magazynie „Times Educational Supplement”. Jego pierwsza książka, Pivotal Behaviour Managament Handbook, została opisana przez ten magazyn jako „świetna”.

Paul jest felietonistą magazynu „Teach Primary!”, regularnie pisuje do „Times Educational Supplement”, jego artykuły pojawiły się też w „The Guardian”.

Prace Pivotal Education można śledzić na bieżąco, czytając blog Pivotal Behaviour na stronie: http://www.pivotaleducation.com/behaviour/blog.php.Szkolenia i wykłady prowadzone przez Paula można zarezerwować pod adresem: ellie@pivotaleducation.com

Inni Klienci oglądali również

28,00 zł

Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej

Zasada integracji treści kształcenia ułatwia nie tylko zrozumienie ustrukturowanej wiedzy i podstawowych technik pracy umysłowej, ale ma też znaczący wpływ na kształtowanie się trwałych zainteresowań, stanowiących źródło aktywności poznawczej dzieck...
2,00 zł

Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów - 18 Rola projektów eTwinning w kształtowaniu kompetencji językowych uczniów

Zawartość tomu zainteresuje wszystkich, których troską napawają problemy, jakie rosnąca wciąż grupa uczniów ma z werbalizowaniem swych myśli, uczuć, spostrzeżeń, z posługiwaniem się językiem ogólnopolskim. Opracowania zamieszczone ...

Postępy reumatologii klinicznej. Rozdział 23-25

Rozdziały 23-25 z publikacji pt. "Postępy reumatologii klinicznej", redakcja naukowa: Irena Zimmermann-Górska. Rozdział 23. Fibromialgia Rozdział 24. Regionalne zespołu bólowe Rozdizał 25. Addendum. Niesteroidowe leki przeciwzap...
25,00 zł

Rozwój nauczyciela

Książka Rozwój nauczyciela – od wczesnej do późnej dorosłości podejmuje zagadnienia specyfiki pracy nauczyciela przez pryzmat jego profesjonalizmu i rozwoju zawodowego. Szkolna rzeczywistość ujęta w formalnoprawne ramy wyznacza każd...
3,00 zł

Edukacja Jutra. W poszukiwaniu formuły współczesnej edukacji - Sabina Wieruszewska-Duraj: Mobilność nauczycieli akademickich w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych

Transformacje systemowe oraz przemiany społeczno-ekonomiczne w każdym okresie funkcjonowania społeczeństwa, a tym bardziej w dobie społeczeństwa wiedzy, wiążą się z reformami edukacyjnymi. Każda reforma w edukacji wyłania nadzieje jej twórc&oacu...
3,00 zł

Edukacja Jutra. Od uniwersytetu do starości. Aspekty edukacji osób dorosłych - Jolanta Szempruch: Kierunki zmian w doskonaleniu zawodowym nauczycieli

Problematyka edukacji osób dorosłych znajduje swoje odzwierciedlenie w wielu opracowaniach naukowych i metodycznych. Niniejsza książka jest kolejną pozycją wydawniczą o dorosłym człowieku funkcjonującym w warunkach społeczeństwa wiedzy, przed kt...
19,68 zł

Kształcenie umiejętności ortograficznych uczniów z dysleksją

Książka przybliża przyczyny niepowodzeń dzieci i młodzieży w uczeniu się języka polskiego i języków obcych oraz pokazuje możliwości skutecznego przezwyciężania specyficznych trudności w zakresie poprawnej pisowni. Publikacja jest skierowana do p...
39,80 zł

ABC pedagoga specjalnego. Poradnik dla nauczyciela ze specjalnym przygotowaniem pedagogicznym pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi dla studentów kierunków pedagogicznych oraz osób zainteresowanych kształceniem integracyjnym

Książka ma na celu przybliżenie idei integracji oraz miejsca dziecka niepełnosprawnego w świecie. Autorki skupiają uwagę przede wszystkim na pracy pedagoga specjalnego, która wymaga olbrzymiego zaangażowania i poświęcenia. Obok przedstawien...
2,00 zł

Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów - 02 Strategie nabywania wiedzy o języku przez ucznia (na przykładzie zadań podręcznikowych)

Zawartość tomu zainteresuje wszystkich, których troską napawają problemy, jakie rosnąca wciąż grupa uczniów ma z werbalizowaniem swych myśli, uczuć, spostrzeżeń, z posługiwaniem się językiem ogólnopolskim. Opracowania zamieszczone ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!