MENU

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2016

  • Autor: Robert Stępowski

  • Wydawca: Wydawnictwo Słowa i Myśli

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 36,00 zł
32,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa.

Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym.

DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES”?
To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd”. Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć.
To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes.
Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0.
Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój „personal brand” – czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Od autora
Wstęp

ROZDZIAŁ 1 SZUKAJĄC WYZNAWCÓW
Czy przestaniemy kupować Volkswageny?
Każda historia ma swój początek
Marketing działa od ponad 2 tys. lat
Stwórz własną religię!
Wstyd niszczy Ciebie i biznes
Logo to jeszcze nie marka
Cele i efekty
Nie bądź fajny. Zarabiaj pieniądze!
Zmiana pewna jak podatki
Nie rozmieniaj się na drobne
Po drugiej stronie jest człowiek
Cena ma znaczenie
Klient w „piekarni”
Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu (2xK)

ROZDZIAŁ 2 MARKA TWOJEJ FIRMY
Kiedy pokonasz strach i wstyd
Stare i nowe media
Snapchat, LinkedIn, Twitter, Facebook
Sytuacja prasy, czyli najstarszych mediów
Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej
Twoje media, Twój content
Mów i sprawdzaj co mówią o Tobie
Nie krzycz w lesie ani na pustyni
Mów językiem korzyści
Mów „Ty” – nie „Wy”
Bądź taki jak Twoi odbiorcy
Odwołuj się do podstawowych wartości
Bądź pewien tego o czym mówisz
Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów
Autentyczna pasja
Najpierw marka, później promocja?
Spójny wizerunek
Networking to podstawa
Bądź dobrym, a nie złym szefem
Trzy trendy w komunikacji, o których warto pamiętać

ROZDZIAŁ 3 PERSONAL BRANDING
Budowanie marki osobistej
Człowiek to nie płyn do mycia
Ty jako doradca i ekspert
Twoje 20 sekund
Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią
Niezależność jest w cenie
Oliwa na wierzch wypływa
Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy
Nie daj się zaszufladkować
Sukces przychodzi po latach
Z pieniędzmi zawsze łatwiej

ROZDZIAŁ 4 PODSUMOWANIE
Podziękowania i przeprosiny.

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

19,78 zł
23,00 zł

Perspektywy i kierunki rozwoju budownictwa drogowego w Polsce na podstawie badań foresightowych

Polska obecnie realizuje ambitny program przebudowy sieci drogowej, który zgodnie z wymaganiami Unii Europejskiej powinien uwzględniać wysoki poziom technologiczny budowy dróg z zachowaniem norm ochrony środowiska. W opracowaniu przedstaw...
76,50 zł
85,00 zł

Retoryczne i logiczne podstawy argumentacji prawniczej

W publikacji szeroko omówiono takie zagadnienia, jak:argumentacja prawnicza na tle argumentacji ogólnej,modele stosowania prawa,dowód i dowodzenie,rola pytań w argumentacji,reguły interpretacji w...
62,30 zł
89,00 zł

Podstawy fizyki. Tom 5

Nowe polskie wydanie kultowego podręcznika fizyki Resnicka, Hallidaya!Nowoczesny, przejrzyście napisany, kompletny podręcznik podstaw fizyki, który powstał na podstawie legendarnej już książki Resnicka i Hallidaya. Przedstawia aktual...
15,52 zł
19,90 zł

Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków – praktyczne problemy

"Obowiązkiem pracodawcy lub zleceniodawcy jest dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia pracownika albo wierzytelności zleceniobiorcy na podstawie zawiadomienia organów administracji państwowej i komorników. Pracodawca/zleceniodawca mus...
19,80 zł
22,00 zł

Bajki z sukcesem w tle

Ebook ten jest adresowany dla rodziców, którzy chcą już od najmłodszych lat wpajać dzieciom teorie związane z sukcesem, motywacją, pozytywnym myśleniem i odwagą. Te inspirujące bajki dla dzieci można odtwarzać swoim pociechom do po...
22,47 zł
24,97 zł

Praktyczny pomocnik procesowy

Jak przejść przez postępowanie procesowe, zarówno karne, jak i cywilne, i wyjść z niego zwycięsko? W idealnym świecie nikt nie powinien trafić do sądu oskarżony o coś, czego nie zrobił, a już w żadnym wypadku nie powinien zostać za to ska...
35,10 zł
39,00 zł

Egzamin ósmoklasisty. Praktyczne zadania z kluczem do E8 z języka angielskiego

Egzamin ósmoklasisty. Praktyczne zadania z kluczem do E8 z języka angielskiegoZanurz się w fascynującym świecie języka angielskiego i odkryj potencjał swojego dziecka na egzaminie ósmoklasisty!Przed Tobą wielkie wy...
6,29 zł
6,99 zł

Sztuka Skutecznej Komunikacji i Kreowania Wizerunku

Książka to poradnik, który kładzie nacisk na budowanie skutecznego wizerunku poprzez umiejętną komunikację. Autor zgłębia tajniki jasnego przekazu, zarówno werbalnego, jak i niewerbalnego, żeby czytelnik mógł świadomie kształtować ...
29,48 zł
39,30 zł

Podręcznik astrologii praktycznej

Godności i słabości planet Planety symbolizują rozmaite energie, które wyrażasz w swoim życiu.Gdy je poznasz, lepiej zrozumiesz zarówno siebie, jak i osoby z Twojego otoczenia. Choć na pozór brzm...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!