Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
Podręczniki akademickie »

Jak wykreować sukces uczelni(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2015

  • Autor: Tomasz Maliszewski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 69,00 zł
62,10
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,90 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Jak wykreować sukces uczelni

Książka odpowiada na ważne pytania związane ze współczesnym rynkiem edukacyjnym w Polsce: W jaki sposób szkoły wyższe tworzą przewagę konkurencyjną? Jakie kluczowe czynniki sukcesu odgrywają w tym procesie główną rolę i w jakich strategicznych obszarach? Jakie siły decydują o rynkowych tendencjach i determinują kierunek zmian? Dzięki jakim czynnikom uczelnie planują budować przewagę konkurencyjną w najbliższych pięciu latach?

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze   7
Wstęp   9
1. Sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej w organizacjach - przegląd koncepcji   15
1.1. Przewaga konkurencyjna a strategia organizacji   15
1.2. Kluczowe kompetencje według G. Hamela i C.K. Prahalada   26
1.3. Kluczowe zdolności według G. Stalka, P. Evansa, L.E. Shulmana   31
1.4. Dynamiczne zdolności według D.J. Teece'a, G. Pisano i A. Shuena   35
1.5. Wyróżniające umiejętności według C. Hilla i G. Jonesa   37
1.6. Tworzenie najwyższej wartości dla klienta S.F. Slatera i współpracowników   39
1.7. Organizacyjne uczenie się i wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej   45
1.8. Wyróżniające zdolności według J. Kaya   50
 2. Szkoły wyższe wobec wyzwań współczesności - metody i sposoby działania   64
2.1. Otwieranie się rynku edukacyjnego w Europie i na świecie   64
2.2. Proces Boloński   70
2.3. W kierunku uniwersytetu przedsiębiorczego   72
2.4. Uniwersytet jako uczestnik rynku   87
2.5. Regionalizacja szkół wyższych jako element architektury relacji   96
2.6. Sposoby budowania wizerunku szkoły wyższej   105
 3. Przegląd badań z zakresu tworzenia przewagi konkurencyjnej szkół wyższych   122
3.1. Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego w badaniach empirycznych   122
3.2. Transformacja instytucjonalna, oferta edukacyjna i współpraca z otoczeniem konkurencyjnym   129
3.3. Kreowanie wartości dla klienta w funkcjonowaniu szkół wyższych w badaniach empirycznych   139
3.4. Kluczowe czynniki sukcesu jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej szkół wyższych   145
 4. Tworzenie przewagi konkurencyjnej szkół wyższych w Polsce - wyniki badań własnych   158
4.1. Problemy, cele i hipotezy badawcze   159
4.2. Prezentacja próby badawczej   165
4.3. Problem badawczy nr 1. Umiędzynarodowienie   168
4.4. Problem badawczy nr 2. Transformacja instytucjonalna, oferta edukacyjna i współpraca z otoczeniem konkurencyjnym   175
4.5. Problem badawczy nr 3. Marketing szkół wyższych   182
4.6. Istotność poszczególnych obszarów działalności uczelni   189
4.7. Weryfikacja hipotez   192
 Zakończenie i wnioski do dalszych badań   197
Załącznik. Kwestionariusz ankiety   203
Bibliografia   211
Spis ilustracji   223
Spis tabel   225
Indeks   227
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Finansowy geniusz. Polska filozofia sukcesu

Finansowy Geniusz to nie jest zwykła książka. To mapa. Mapa do skarbu. Wiecie, taki stary kawałek papieru z namalowanym dużym czarnym X, gdzieś na jakiejś wyspie. Co jest w kufrze? Złoto? Diamenty? Jedwab? Nie wiem, każdy z was sam ustala, co chciałby ...
19,10 zł

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu. Podręcznik lidera

Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Jesteś sprzedawcą, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jako przedstawiciel handlowy chciałbyś zwiększyć swoje kompetencja, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyż...
8,00 zł

Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce – uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości - Badania nad przystosowaniem polskich uczelni do funkcjonowania w warunkach gospodarki rynkowej

Niniejsza publikacja wykorzystuje dorobek badań teoretycznych na polu ukierunkowania rynkowego podmiotów gospodarczych oraz wyniki oryginalnych badań empirycznych nad przystosowaniem polskich szkół wyższych do funkcjonowania w warunkach g...

Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy – studenci - Podsumowanie

Niniejsza monografia podejmuje próbę wskazania zależności między kulturą organizacyjną a wykorzystywanymi narzędziami komunikacji w układzie odniesień wzajemnych zarówno wykładowców, jak i studentów. Główną osią zaint...
19,97 zł

Jak napisać, przepisać i z sukcesem obronić pracę dyplomową?

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić? Czy zauważyłeś, że nieubłaganie, wielkimi krokami zbliża się termin napisania najważniejszej pracy na studiach, której obrona poz...
3,00 zł

25 lat transformacji w krajach Europy Środkowej i Wschodniej - 03 Koalicja wyborcza jako platforma gwarantująca sukcesy wyborcze (na przykładzie wyborów parlamentarnych w Polsce w latach 1991–2011)

Każda rocznica związana z procesem zmian systemowych w krajach Europy Środkowej i Wschodniej jest doskonałą okazją do zbilansowania przekształceń demokratycznych i oszacowania naszych perspektyw. Badaczy niepokoją jednak braki terminologiczne, a właści...
24,90 zł

Osiągnij wewnętrzną równowagę. Wyznacz priorytety, uprość swoje życie i odnieś sukces

Zapanuj nad chaosem codziennych zajęć i osiągnij stan wewnętrznej równowagi. Codziennie korzystamy z urządzeń i wynalazków technicznych, których istnienia jeszcze dwadzieścia lat temu nawet się nie domyślaliśmy i które miały...
28,70 zł

Start-up a uwarunkowania sukcesu. Wymiar teoretyczno-praktyczny

Przygotowując niniejszą publikację autorzy przyjęli założenie, że w związku z rosnącym zainteresowaniem rozwiązaniami biznesowymi typu start-up i ich ostatnią popularnością w naszym kraju, w tym na szczeblu instytucjonalnym, ważnym krokiem w ramach cał...
8,00 zł

Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce – uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości - Wyznaczniki ukierunkowania rynkowego uczelni

Niniejsza publikacja wykorzystuje dorobek badań teoretycznych na polu ukierunkowania rynkowego podmiotów gospodarczych oraz wyniki oryginalnych badań empirycznych nad przystosowaniem polskich szkół wyższych do funkcjonowania w warunkach g...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!