MENU

Jak wykreować sukces uczelni

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2015

  • Autor: Tomasz Maliszewski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Jak wykreować sukces uczelni

Książka odpowiada na ważne pytania związane ze współczesnym rynkiem edukacyjnym w Polsce: W jaki sposób szkoły wyższe tworzą przewagę konkurencyjną? Jakie kluczowe czynniki sukcesu odgrywają w tym procesie główną rolę i w jakich strategicznych obszarach? Jakie siły decydują o rynkowych tendencjach i determinują kierunek zmian? Dzięki jakim czynnikom uczelnie planują budować przewagę konkurencyjną w najbliższych pięciu latach?

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze   7
Wstęp   9
1. Sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej w organizacjach - przegląd koncepcji   15
1.1. Przewaga konkurencyjna a strategia organizacji   15
1.2. Kluczowe kompetencje według G. Hamela i C.K. Prahalada   26
1.3. Kluczowe zdolności według G. Stalka, P. Evansa, L.E. Shulmana   31
1.4. Dynamiczne zdolności według D.J. Teece'a, G. Pisano i A. Shuena   35
1.5. Wyróżniające umiejętności według C. Hilla i G. Jonesa   37
1.6. Tworzenie najwyższej wartości dla klienta S.F. Slatera i współpracowników   39
1.7. Organizacyjne uczenie się i wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej   45
1.8. Wyróżniające zdolności według J. Kaya   50
 2. Szkoły wyższe wobec wyzwań współczesności - metody i sposoby działania   64
2.1. Otwieranie się rynku edukacyjnego w Europie i na świecie   64
2.2. Proces Boloński   70
2.3. W kierunku uniwersytetu przedsiębiorczego   72
2.4. Uniwersytet jako uczestnik rynku   87
2.5. Regionalizacja szkół wyższych jako element architektury relacji   96
2.6. Sposoby budowania wizerunku szkoły wyższej   105
 3. Przegląd badań z zakresu tworzenia przewagi konkurencyjnej szkół wyższych   122
3.1. Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego w badaniach empirycznych   122
3.2. Transformacja instytucjonalna, oferta edukacyjna i współpraca z otoczeniem konkurencyjnym   129
3.3. Kreowanie wartości dla klienta w funkcjonowaniu szkół wyższych w badaniach empirycznych   139
3.4. Kluczowe czynniki sukcesu jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej szkół wyższych   145
 4. Tworzenie przewagi konkurencyjnej szkół wyższych w Polsce - wyniki badań własnych   158
4.1. Problemy, cele i hipotezy badawcze   159
4.2. Prezentacja próby badawczej   165
4.3. Problem badawczy nr 1. Umiędzynarodowienie   168
4.4. Problem badawczy nr 2. Transformacja instytucjonalna, oferta edukacyjna i współpraca z otoczeniem konkurencyjnym   175
4.5. Problem badawczy nr 3. Marketing szkół wyższych   182
4.6. Istotność poszczególnych obszarów działalności uczelni   189
4.7. Weryfikacja hipotez   192
 Zakończenie i wnioski do dalszych badań   197
Załącznik. Kwestionariusz ankiety   203
Bibliografia   211
Spis ilustracji   223
Spis tabel   225
Indeks   227
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

20,94 zł
34,90 zł

Akademia Sukcesu

Książka, którą trzymasz teraz w ręku, to kompletny, roczny program zmiany osobistej. Zawiera 47 lekcji i 170 ćwiczeń zaplanowanych przez jednego z największych polskich ekspertów w tej dziedzinie. Zanim jednak dołączysz do „student&...
7,52 zł
9,90 zł

Skup się. Prosta droga do sukcesu

Jak uporządkować swoje życie i poradzić sobie z natłokiem informacji i zajęć? Dlaczego jesteśmy nieefektywni i ciągle zmęczeni?Dlatego, że żyjemy w naszej skrzynce pocztowej, nie potrafimy zrezygnować z ciągłego odbi...
14,93 zł
19,90 zł

7 zasad sukcesu według Mistrza Chuang Yao

Książka składa się z 7 nauk-przypowieści, które tworzą jedną kompletną całość opisującą zasady osiągania sukcesu. Przenosząc się w odległe Chiny poznasz te tajemnice bezpośrednio od Mistrza Chuang Yao. Wcielając się w rolę jego ucznia, wyruszysz...
31,50 zł
35,00 zł

Mózg - Fabryka Sukcesu. Najskuteczniejsze strategie ludzi biznesu.

Mózgnajczęściej zarysowuje się jako tajemnicza, fascynująca oraz niezgłębiona machina. Anna Urbańska zaprasza do świata uwodzicielskiej neuronauki i biznesu. Autorka odsłania misterium funkcjonowania mózgu, tym samym dając narzędzia do le...
24,94 zł
29,69 zł

Kształtowanie poczucia sukcesu nauczycieli

W związku z rosnącym zainteresowaniem w obrębie nauk pedagogicznych zarówno kategorią sukcesu nauczyciela, rolą nauczyciela i jej osobliwościami, i jednocześnie niewielką ilością dociekań badawczych w tym zakresie, podejmowana przez Izabelę Labu...
3,25 zł
6,50 zł

Sprawdziany. Przyroda. Klasa V. Sukces w nauce

Tematycznie ułożone sprawdziany z przyrody: 1. Poruszam się, oddycham i czuję, 2. Odżywiam się, wydalam i mam serce, 3. Widzę i słyszę, 4. Człowiek rozmnaża się i rozwija, 5. Jestem zdrowy, 6. Mieszkam w Polsce, 7. Sąsiedzi Polski, 8. Nasza Europa. Zaw...
27,26 zł
30,29 zł

Dekalog sukcesu

Ta broszura powstała z potrzeby chwili. Po to, by samemu sobie uświadomić, co jest w życiu najważniejsze; co było i jest najważniejsze w relacjach z innymi ludźmi; co przynosiło największe efekty w rozwoju biznesu. Warto wziąć sobie do serca to, co jes...
34,20 zł
38,00 zł

Od zera do sukcesu

Zyskaj niezwykłą świadomość i rozwiń strategie umysłowe, które pozwolą Ci osiągnąć ogromny sukces.Okazje umożliwiające sukces pojawiają się w Twoim życiu niemal każdego dnia, jednak sposób, w jaki bywają wyrażane, sprawia, ż...
35,91 zł
39,90 zł

SUKCES W INTERNECIE. Poradnik na start dla początkujących.

Naucz się jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić stronę lub sklep internetowy oraz skuteczny marketing internetowy i zbuduj krok po kroku Twój dochodowy biznes online. Sprawdź gotowe od A do Z do wdrożenia procesy marketingu internetowego, k...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!