Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów
Blogerze!
Czy dajesz przyjaciołom w prezencie kalendarz na rok, który właśnie przeminął?
Czy dreszczyk emocji dają ci ciepłe kapcie i kakao?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK” – nie czytaj dalej. Ten kurs nie jest dla Ciebie. Jest on dla tych, którzy potrafią być entuzjastyczni, odważni i kreatywni. Obiecuję, że z moim kursem nie spędzisz długich godzin w fotelu. Zamiast tego zaczniesz działać! Sprawisz, że Twój blog zmieni się i będziesz mógł na nim zarabiać. Dostarczam praktyczną wiedzę zamiast długiej teorii. Ze mną od razu przystąpisz do działania. Piszę treściwie, konkretnie, krótko i na temat. Nastawiam się na efekt. Sama zaczęłam jako blogerka i dzięki temu w tej chwili prowadzę własną firmę – biuro tłumaczeń i wydawnictwo. Takie były moje cele. Teraz chcę pomóc ci osiągnąć Twoje.
Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie!
„Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców – firm, które będą chciały płacić Ci za promowanie produktów i usług.
Spełnia on szereg funkcji:
KURS WYJAŚNIA:
Jakimi kryteriami kierują się przedsiębiorcy wybierając blogi i blogerów, z którymi zamierzają podjąć współpracę.
Czym jest grupa docelowa danego przedsiębiorcy i dlaczego jako bloger powinieneś się z nią liczyć.
Jakie treści bloga przyciągają uwagę reklamodawców i jak je wyeksponować.
W jaki sposób stworzyć ofertę dla firm.
DZIĘKI KURSOWI:
Ukształtujesz swój blog w taki sposób, że żaden reklamodawca nie przejdzie obok niego obojętnie.
Przeanalizujesz wizerunek siebie jako blogera i dowiesz się, jakie elementy prezentacji Twojej osoby są najistotniejsze z punktu widzenia reklamodawcy.
Zrozumiesz powody, dla których wizerunek powinien być szyty na miarę i dlaczego nie powinieneś ograniczać się do wzorowania na innych blogerach.
Zdobędziesz praktyczne narzędzia, dzięki którym treści na Twoim blogu będą spełniały oczekiwania reklamodawców.
Nauczysz się kreować swój wizerunek w sieci.
Pozyskasz nie tylko nowych czytelników, ale też nowe szanse zarobkowania.
Wybierzesz firmy do przyszłej współpracy.
Stworzysz własną ofertę dla firm lub skorzystasz z gotowego, zawartego w kursie, wzoru.
Podejmiesz współpracę z firmami i będziesz rozszerzać ją, dodając nowe marki.
Kurs pomoże Ci przeanalizować oczekiwania reklamodawców i samodzielnie zrobić audyt własnego bloga. Ty i Twój blog zyskacie zupełnie nowy wizerunek i wzbudzicie zaufanie osób, od których zależy Wasz dochód – przedsiębiorców.
Blog jest wizytówką twórcy, ale staje się także wizytówką przedsiębiorcy, który decyduje się promować na nim swoją markę. Nikt nie zaryzykuje współpracy z blogerem, którego działania mogą nadszarpnąć reputację firmy, wzbudzić niezadowolenie i brak zaufania klientów – blog będzie im się kojarzyć z daną marką. Właśnie dlatego przed kliknięciem w magiczny przycisk „wstaw” warto zastanowić się dwa razy, pamiętając, że naszymi odbiorcami mogą być potencjalni reklamodawcy, którzy nie ograniczą się do lektury zakładki „O mnie ”, ale skrupulatnie i krytycznie prześledzą nasze publikacje, z drobiazgową surowością wyszukując choćby najmniejsze potknięcia i gafy. Prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przychylności nie jest łatwe – jest jednak wykonalne.
I osiągniesz ten sukces.
O CZYM JEST KURS?
Z uwagi na to, o czym przeczytałeś powyżej, weźmiesz udział w kursie, który pomoże Ci zarabiać na prowadzeniu bloga. O czym jest kurs?
Mówiąc najogólniej, kurs jest o tym, jak poprawić lub od początku ukształtować swój wizerunek, by zrobić dobre wrażenie nie na czytelniku, ale na potencjalnym reklamodawcy. Dzięki temu otrzymasz szansę zarabiania na blogu. Ten aspekt jest przez blogerów bardzo często pomijany. Nasza autoprezentacja musi być przystępna i ciekawa dla czytelników, ale nie może odstraszać firm. Kurs pozwoli Ci wyłonić elementy najistotniejsze dla kreowania własnego wizerunku poprzez blog. By osiągnąć sukces, będziesz musiał zrobić kilka kroków. Przejście przez wszystkie etapy kursu sprawi, że poczujesz się pewnie w kontakcie z potencjalnymi reklamodawcami.
UWAGA PREZENT!
Kurs zawiera prezent. Znajduje się w nim link prowadzący na stronę wydawnictwa Wymownia. Ze strony tej pobrać można dodatkowe bezpłatne ebooki.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-958243-1-9
- Liczba stron: 40
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.