Język rosyjski w ustnej i pisemnej komunikacji biznesowej
Przekazywana do rąk czytelnika publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, tj. osób władających językiem rosyjskim na poziomie A2, B2 lub wyżej, które zamierzają nabyć umiejętność swobodnego komunikowania się w zakresie języka biznesu. Publikacja może stanowić również pomoc językową dla osób, które współpracują bądź zamierzają nawiązać współpracę biznesową z partnerami na wschodzie i od których wymaga się dobrej znajomości specjalistycznego słownictwa z zakresu biznesu. Wprowadzona w podręczniku tematyka koncentruje się wokół sfer komunikacyjnych dotyczących firmy i innych struktur handlu, poszukiwania pracy, służbowej rozmowy telefonicznej, podróży służbowych, korespondencji handlowej, reklamy i rynku nieruchomości. Zasadniczą część skryptu poprzedza spis piktogramów, wykorzystanych w książce, a także spis abrewiatur i skrótów ułatwiających pracę z podręcznikiem. Zamieszczony w publikacji materiał powtórzeniowy, klucz do wybranych ćwiczeń i słownik rosyjsko-polski pozwalają na korzystanie z niniejszej publikacji zarówno na zajęciach audytoryjnych, jak również w pracy indywidualnej.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-233-3404-0
- ISBN druku: 978-83-233-3404-0
- Liczba stron: 231
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Предисловие 7 Благодарности 9 Пиктограммы 11 Аббревиатуры и сокращения 13 Глава I. Фирма и другие коммерческие структуры 15 1. Не все то золото, что блестит – шаг вперед на деловом пути. Презентация фирмы 15 2. Не имей сто процентов, а имей сто клиентов. Досье компании 25 3. Проверяем себя 29 4. Мультимедийное сопровождение к теме: Фирма и другие коммерческие структуры. Презентация компании 32 Глава II. В поисках работы 37 1. За всякое дело берись умело! Свежеиспеченный специалист на рынке труда 37 2. Уважай своего шефа, у тебя мог бы быть шеф еще хуже! Собеседование при приеме на работу 43 3. Проверяем себя 52 4. Мультимедийное сопровождение к теме: В поисках работы 54 Глава III. Деловой телефонный разговор 59 1. Это не пустая болтовня! Схема делового телефонного разговора 59 2. Деловые телефонные переговоры. Тонкости общения 65 3. Проверяем себя 71 Глава IV. Поездки, командировки, путешествия 73 1. Кто предупрежден, тот вооружён. Собираемся в командировку 73 2. Делу время, потехе час. Секреты делового общения 80 3. Проверяем себя 85 Глава V. Внешняя деловая корреспонденция 91 1. Структура делового письма 91 2. Виды простой коммерческой корреспонденции 95 Письмо-приглашение 95 Письмо-сообщение 101 Письмо-просьба 106 Письмо-благодарность 112 Письмо-поздравление 116 Письмо-подтверждение 122 Сопроводительное письмо 126 Письмо-напоминание (предупреждение) 130 3. Проверяем себя 140 4. Мультимедийное сопровождение к теме: Внешняя деловая корреспонденция 144 Глава VI. Реклама – двигатель торговли 147 1. Семь раз в прессу, один – в наружку. Виды наружной рекламы 147 2. Мини бикини – для каждой богини. Рекламные лозунги 157 3. Проверяем себя 162 4. Мультимедийное сопровождение к теме: Реклама – двигатель торговли 164 Глава VII. Риэлторский рынок 169 1. Мой дом – моя крепость. Характеристика рынка недвижимости 169 2. Где эта улица, где этот дом? Аренда нежилого помещения «под ключ» 177 3. Проверяем себя 186 Ключи к упражнениям 191 Словарь 209 Библиография 225