MENU

Klucz do marketingu

(Miękka)

Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

4.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Klucz do marketingu

Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?

NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!

Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.
Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Publikacja zawiera ponadto:
* odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
* odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
* rysunki i schematy;
* wszechstronny indeks;
* słowniczek angielsko-polski.

Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

39,77 zł
57,00 zł

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących.

Witaj w świecie fascynujących danych!Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarze...
34,81 zł
49,90 zł

Pozytywne myślenie kluczem do sukcesu

Słynna na całym świecie książka, która może trwale zmienić Twoje życie!Umysł człowieka może osiągnąć wszystko, cokolwiek sobie zamyśli.Napoleon HillSukces zrodzony z myśliNie czekaj na cud, nie licz na szczęśliwe przypadk...
35,70 zł
39,90 zł

Grammaire des premiers temps klucz poziom B1-B2

Oddzielny klucz uzupełniający podręcznik Grammaire des premier temps o poprawione ćwiczenia. Pozwala to uczniowi na pracoę niezależnie. Klucz jest na poziomie gramatyki B1 i B2.
33,54 zł
39,90 zł

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwol...
29,90 zł

250 ćwiczeń z gramatyki Angielski z kluczem A1-B2

Językowy klub fitness – program ćwiczeń dla ciebie! 250 ćwiczeń: rozwiniesz i utrwalisz umiejętności językowe. 3 poziomy trudności: dobierzesz ćwiczenia do swojego stopnia zaawansowania. Dodatkowe informacje: poszerzysz...
48,44 zł
59,90 zł

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...
98,67 zł

Marketing Launchpad

The ultimate, no-fluff marketing book for women in business.Are you tired of throwing money at marketing that doesn't work? Or are you confused about where to start with your marketing?
272,54 zł

MARKETING GLOBALNY

Przez resztę czasu marketing nigdy nie miał uniwersalnej definicji ze względu na swoją złożoność i nieprecyzyjność na danym poziomie. Postaramy się jednak przedstawić kilka definicji pojęcia marketingu, aby pomóc nam zrozumieć, o co w tym wszystkim cho...
158,00 zł

Vite et Bien 2 B1 Podręcznik + klucz + CD

Vite et bien to intensywny kurs języka francuskiego przeznaczony dla osób dorosłych, które rozpoczynają naukę tego języka i chcą szybko zacząć się porozumiewać. Cel i zawartość kursu są zgodne z zasadami Europejskiego systemu opisu kształ...

Recenzje (1):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Przy produkcji i sprzedaży leków dużo łatwiej dostrzegamy patologiczne sytuacje "wypierania", z rynku, leków specjalistycznych przez "proszki przeciwbólowe". Kiedy wartościowe książki podręczne "wypierają" krzyżówki wtedy do masowych protestów czytelników - "pacjentów" takiej literatury nie dochodzi. Seria "Klucz do..." jest "adoptowaną" dla Polaków porcją uniwersalnej, wartościowej wiedzy w szczególności menedżerskiej. "Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci." powinien się u nas "zadomowić". Potrzebuje tylko niewielkiego rozgłosu - mówmy więc o tej książce dobrze. Autorzy Jonathan Sutherland i Diane Canwell mają talent do przystępnego wyrażania merytorycznych treści w formach encyklopedycznych - skondensowanych. Polecam.

Ocena: