Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Nagrody na zakończenie roku szkolnego

Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci

Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?

Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.

Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.
Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Klucz. zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
- rysunki i schematy,
- wszechstronny indeks,
-słowniczek angielsko-polski,

Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.

Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301154486
  • EAN: 978830115448601
  • Liczba stron: 350
  • Wymiary: 14.2x20.5cm
  • Waga: 0.33kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Seria KLUCZ DO...

Serię stanowią przystępne, rzetelne i wszechstronne przewodniki. W sposób syntetyczny wyjaśniają najważniejsze teorie, pojęcia i terminy, a także przedstawiają sylwetki twórców najbardziej znaczących dla poszczególnych dziedzin. Prezentują najnowszą terminologię oraz zróżnicowany żargon wykorzystywany na świecie i w Polsce. Przedstawiają aktualny stan wiedzy, szczególnie koncentrując się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książek ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Przy każdym haśle podana jest literatura przedmiotu i linki do stron internetowych poszerzających wiedzę. Publikacje te systematyzują i upraszczają to, co można znaleźć w dużych podręcznikach. Wprowadzają dziedzinę, pokazują jak praktycznie wykorzystać zdobyte wiadomości.

Przewodniki zawierają ponadto:

  • odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
  • rysunki, schematy, diagramy, wykresy,
  • wszechstronny indeks,
  • angielsko-polskim słowniczek terminów,
  • bibliografię.

Teoria a historia

"Teoria a historia" to książka, którą uważa się za ostatnie z czterech najważniejszych dzieł Misesa – obok "Ludzkiego działania", "Socjalizmu", "Theorie des Geldes und der Umlaufsmittel". [...]Znaczenie tej książki najłatwiej zrozumieć wtedy, ...

Teoria komunikowania masowego

Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiaj...

Socjologia Kluczowe pojęcia

Przewodnik można potraktować jako socjologiczną ściągawkę, składa się on bowiem z wyjaśnienia najważniejszych pojęć socjologicznych. 67 koncepcji, od medykalizacji i roli chorego, przez władzę i ruchy społeczne, a kończąc na tym, czym jest społeczeń...

Teoria prowokacji

Doskonała w literaturze przedmiotu synteza wiedzy na temat mechanizmów prowokacji odnosząca się nie tylko do praktyki politycznej, ale również do sfery życia codziennego, także intymnego i prywatnego, życia gospodarczego, artystycznego i naukowego. ...

Teoria socjologiczna a transformacja społeczeństwa polskiego

Tym, co łączy zebrane teksty jest również waga podejmowanych tematów oraz głębokość refleksji teoretycznej. Teoretyczna dociekliwość Ziółkowskiego, która wyniosła go na pozycję jednego z najbardziej znaczących polskich socjo...

Od teorii stopni formalnych do teorii komunikacji i dialogu w dydaktyce szkolnej i katechetycznej

W toku analizy rozwoju teoretycznych podstaw procesu nauczaniauczenia się Grzegorz Łuszczak zwrócił uwagę zarówno na zbieżne płaszczyzny rozwoju dydaktyki szkolnej i dydaktyki katechetycznej (dydaktyki nauczania religii), jak i elementy r...

Współczesne teorie polityczne

Klaus von Beyme – profesor politologii na Uniwersytecie w Heidelbergu – należy do światowej czołówki w swej dyscyplinie. Prezentowana czytelnikom książka zawiera systematyczny przegląd teorii politycznych dwudziestego wieku. Autor, p...

Teoria działania komunikacyjnego Tom 1

Książka bazuje na wykładach jakie miał autor na Uniwersytecie we Frankfurcie, w University of Pennsylwania w Filadelfii oraz University of California w Berkeley.

Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji

W książce omówiono podstawy teoretyczne zadań optymalizacji, rodzaje tych zadań oraz metody ich rozwiązywania. Szczególny nacisk położono na formułowanie problemu i jego zapis, które są tak samo ważne jak wybór odpowiedniego...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!