Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?
Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.
Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.
Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Klucz. zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
- rysunki i schematy,
- wszechstronny indeks,
-słowniczek angielsko-polski,
Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301154486
-
EAN:
978830115448601
-
Liczba stron:
350
-
Wymiary:
14.2x20.5cm
-
Waga:
0.33kg
Seria KLUCZ DO...
Serię stanowią przystępne, rzetelne i wszechstronne przewodniki. W sposób syntetyczny wyjaśniają najważniejsze teorie, pojęcia i terminy, a także przedstawiają sylwetki twórców najbardziej znaczących dla poszczególnych dziedzin. Prezentują najnowszą terminologię oraz zróżnicowany żargon wykorzystywany na świecie i w Polsce. Przedstawiają aktualny stan wiedzy, szczególnie koncentrując się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książek ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Przy każdym haśle podana jest literatura przedmiotu i linki do stron internetowych poszerzających wiedzę. Publikacje te systematyzują i upraszczają to, co można znaleźć w dużych podręcznikach. Wprowadzają dziedzinę, pokazują jak praktycznie wykorzystać zdobyte wiadomości.
Przewodniki zawierają ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- rysunki, schematy, diagramy, wykresy,
- wszechstronny indeks,
- angielsko-polskim słowniczek terminów,
- bibliografię.