MENU

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Autor: Jan W. Wiktor

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 74,00 zł
51,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także – w części – kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych.

Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modele–struktury–instrumenty, prezentuje właśnie ta książka.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie                                 7

ROZDZIAŁ 1.  Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej

1.1.  Istota i elementy procesu komunikacji                  13
1.2.  Modele komunikacji społecznej – elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu                            24
1.3.  Modele komunikacji marketingowej                     41
1.3.1.  Model komunikacji interpersonalnej                41
1.3.2.  Model komunikacji masowej                                        44
1.3.3.  Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym        45

ROZDZIAŁ 2.  Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej – funkcje i struktury   49

2.1.  Promocja a komunikacja marketingowa – pojęcie i zakres          49
2.2.  Funkcje systemu komunikacji marketingowej                                55
2.3.  Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu                            64
2.4.  Morfologia systemu komunikacji marketingowej                            69
2.4.1.  Struktura i instrumenty                                            69
2.4.2.  Płaszczyzny i wymiary integracji                  77
2.5.  Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności  82

ROZDZIAŁ 3.  Formy komunikacji interpersonalnej                92

3.1.  Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna                        92
3.2.  Specyfika i funkcje promocji osobistej                                  99
3.3.  Promocja osobista a proces obsługi nabywcy                                 110
3.4.  Elementy i kody komunikacji niewerbalnej                118
3.5.  Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej          122

ROZDZIAŁ 4.  Formy i instrumenty komunikacji masowej               127

4.1.  Reklama                                                         127
4.1.1.  Istota reklamy w świetle teorii komunikacji                             127
4.1.2.  Modele percepcji przekazu reklamowego                              136
4.1.3.  Funkcje i rodzaje reklamy                                          147
4.1.4.  Media w transmisji przekazu reklamowego                             152
4.1.5.  Kryteria wyboru form i środków reklamy                              173
4.1.6.  Styl i zasady kreacji reklamy – rozstrzygnięcia strategiczne         179
4.1.7.  Etyczne aspekty przekazu reklamowego              195
4.2.  Promocja dodatkowa                                                 205
4.2.1.  Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej  205
4.2.2.  Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej               213
4.3.  Public relations                                                         224
4.3.1.  Public relations jako platforma komunikacji marketingowej – ujęcie modelowe                                                  224
4.3.2.  Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu                                 232
4.3.3.  Grupy odniesienia i instrumenty public relations             238

ROZDZIAŁ 5.  Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym     248

5.1.  Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci                 248
5.2.  Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej               252
5.3.  Instrumenty komunikacji on-line                                          261
5.3.1.  Przekroje klasyfikacji                                              261
5.3.2.  Witryny www                          265
5.3.3.  Serwisy społecznościowe                       272
5.3.4.  Blogi i grupy dyskusyjne                       279
5.3.5.  Display – formaty reklamy internetowej                              282
5.3.6.  Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa                     288
5.3.7.  Poczta elektroniczna                                              294

ROZDZIAŁ 6.  Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej – organizacja i zarządzanie                                                      300

6.1.  Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu – wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej                                     300
6.2.  Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem                310
6.2.1.  Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej              311
6.2.2.  Identyfikacja targetu – adresatów kampanii                             316
6.2.3.  Ustalanie budżetu kampanii                                         324
6.2.4.  Określenie kompozycji instrumentów komunikacji                      331
6.2.5.  Ocena efektów kampanii komunikacji                                 337
6.3.  Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej – dualizm roli nadawcy     350
6.3.1.  Funkcje i rodzaje agencji                       352
6.3.2.  Organizacja wewnętrzna agencji reklamy                              358
6.3.3.  Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy                  363

Literatura                                                             365
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

141,96 zł
169,00 zł

Administracyjnoprawne formy działań regulacyjnych niezależnych organów administracji publicznej

Monografia „Administracyjnoprawne formy działań regulacyjnych niezależnych organów administracji publicznej" zawiera skondensowaną wiedzę dotyczącą instrumentów prawnych, za pomocą których organy regulacyjne ingerują w s...
42,14 zł
49,00 zł

Rozmieszczenie funkcji organicznych w strukturze wieloczłonowego podmiotu gospodarczego

Głównym celem pracy jest wykazanie jakie występują tendencje w zarządzaniu dużymi przedsiębiorstwami w kontekście przemieszczanych zadań (funkcji). Czy mamy do czynienia z centralizacją czy z decentralizacją zarządzania? Autor omówi...
17,64 zł
25,20 zł

Model systemu informacji terminologicznej

W książce zaprezentowano model ogólnopolskiego, wielodziedzinowego systemu informacji terminologicznej, którego najważniejszymi cechami są multidyscyplinarność, kompleksowość informacji opisującej terminy i pojęcia, wysoka funkcjonalność ...
31,50 zł
35,00 zł

Warstwowe modele systemów bezpieczeństwa do zastosowań w transporcie szynowym

Monografia dotyczy różnych aspektów zarządzania bezpieczeństwem związanych z wybranymi systemami oraz elementami systemu transportu. Poświęcona jest szczególnie warstwowemu modelowaniu systemów bezpieczeństwa i uzyskaniu na ...
51,80 zł
74,00 zł

Analiza danych z programem R. Modele liniowe z efektami stałymi, losowymi i mieszanymi

Książka powstała po to, by ułatwić osobom zainteresowanym, tak o wykształceniu ścisłym, przyrodniczym, jak i medycznym, poznanie modeli liniowych i nabycie umiejętności poprawnego ich stosowania przy wykorzystaniu narzędzia wspierającego - programu R -...
1,82 zł
2,02 zł

Parkinson — model opieki pielęgniarskiej

O pielęgniarskiej opiece nad chorym na Parkinsona napisano wiele. Pozycja ta stanowi kolejny element działań podejmowanych celem spopularyzowania wiedzy w zakresie realizowania opieki pielęgniarskiej w sferze chorych na Parkinsona.
53,10 zł
59,00 zł

Formy opodatkowania. Kompendium 2022/2023

Choć stwierdzenie, że wybór formy opodatkowania ma kluczowy wpływ na powodzenie firmy to za dużo powiedziane, tak z pewnością przyczynia się do jej opłacalności. Zbyt wysokie podatki potrafią zrujnować każdy, szczególnie początkujący bizn...
28,00 zł
40,00 zł

Struktura a kultura

Autor książki stara się znaleźć odpowiedzi na pytania: – w jakim stopniu kultura, a w jakim pozycja jednostki w strukturze decyduje o wolnościowej lub konserwatywnej orientacji różnych środowisk; – czy klasyczne kategorie struktury i...
35,26 zł
41,00 zł

Komunikacja w zespole wirtualnym

Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Z jednej strony, coraz większym problemem staje się dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Z drugiej strony, zes...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!