Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień. Zobacz więcej »

Komunikacja między ludźmi - Outlet(Miękka)

Motywacja, wiedza i umiejętności

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Komunikacja między ludźmi - Outlet

Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się:
pokazuje, jak wiedza, motywacja i umiejętności wpływają na nasze zdolności komunikacyjne;
przedstawia podstawowe zasady komunikacji oraz uczy, jak z nich korzystać w celu skuteczniejszego komunikowania się z innymi;
omawia główne wyzwania i zagrożenia w różnych sytuacjach komunikacyjnych i wskazuje, jak pokonać trudności w tym zakresie, aby osiągnąć osobisty i zawodowy sukces.

Książka podzielona jest na części obejmujące:
Część I: Podstawy wiedzy o komunikacji między ludźmi
mówi, czym jest komunikacja, jakim narzędziem komunikowania jest język, czym charakteryzują się odmienne kanały przekazywania treści, jaką rolę w procesie komunikacji odgrywa słuchanie itp.
Część II: Komunikacja interpersonalna
przedstawia zagadnienia komunikacji w różnych kontekstach komunikacyjnych.
Część III: Komunikacja w małych grupach
omawia procesy przekazywania informacji, procesy decyzyjne i kształtowanie sieci relacji w grupie.
Część IV: Przemawianie publiczne
ukazuje najważniejsze aspekty przemawiania publicznego.

Książka posiada również dodatek poświęcony sytuacji wywiadu, szczególnie istotny dla osób uczestniczących w rozmowach kwalifikacyjnych, przeprowadzających wywiady terapeutyczne czy też prowadzących śledztwo dziennikarskie.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Urszula Jakubowska

Prof. dr hab. Urszula Jakubowska, psycholog kliniczny i polityczny. Dyrektor Instytutu Psychologii PAN w latach 2008−2016. Obecnie Prezes Zarządu Fundacji na rzecz Rozwoju Polskiej Psychologii im. Tadeusza Tomaszewskiego. Współautorka m.in. pierwszych polskich podręczników Psychoterapia (cztery wydania) i Psychologia polityczna (dwa wydania). Autorka i współautorka prac poświęconych głównie preferencjom politycznym i postawom społeczno-politycznym w okresie transformacji systemowej. Są to monografie, w tym m.in. Ekstremizm polityczny, O naturze preferencji politycznych. Perspektywa psychologiczna, współredagowane tomy, np. Polacy w trzeciej dekadzie przemian systemowych: analiza z perspektywy psychologii politycznej (numer specjalny Przeglądu Psychologicznego, 2014), Konflikty międzygrupowe – przejawy, źródła, metody rozwiązywania, Demokracja w Polsce – doświadczanie zmian, oraz kilkadziesiąt artykułów opublikowanych w Polsce i za granicą. Ekspert w konkursach badawczych European Research Council. Prowadzi także medialną działalność ekspercką.

Seria Komunikowanie

Interdyscyplinarna seria prezentująca najnowsze prace z zakresu szeroko pojętej komunikacji społecznej. Jej zakres tematyczny to komunikowanie interpersonalne, komunikowanie w grupie, na poziomie publicznym i poprzez media. Podejmowane zaś wątki, takie jak rozwój nowych mediów, socjotechnika porozumiewania się czy nowy język komunikacji, osadzone są w bogatym kontekście teoretycznym.

Seria przedstawia:

  • prace psychologiczne skupione wokół zagadnień komunikacji niewerbalnej, komunikacji interpersonalnej i w grupie;
  • prace socjologiczne, koncentrujące się na tematyce mediów masowych oraz tzw. nowych mediów oraz ich wpływie na społeczno-kulturowy obraz współczesnego świata;
  • prace politologiczne związane z dyskursem politycznym, przemawianiem publicznym, technikami wpływu i marketingu politycznego;
  • prace językoznawcze pokazujące odmiany współczesnego języka w kontekście problemów komunikowania społecznego.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!