Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
38,22
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,78 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
Paczkomaty InPost
9,75 zł
Kurier
12,75 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
Kurier
15,75 zł

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Tomasz Płudowski

Tomasz Płudowski studiował i prowadził badania, m.in. jako stypendysta Komisji Fulbrighta, na wielu amerykańskich uczelniach. Wykładowca m.in. Collegium Civitas, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego oraz Maastricht Center for Transatlantic Studies. Autor oraz współautor kilkudziesięciu publikacji wydanych w Europie oraz USA, w tym: Ameryka. Społeczeństwo, kultura, polityka (t. I-III), How the World's News Media Reacted to 9/11 oraz haseł do SAGE Encyclopedia of Political Communication. Redaktor naczelny polskiej edycji Global Media Journal (online) oraz członek zespołu redakcyjnego Journal of Global Mass Communication.

Inni Klienci oglądali również

25,00 zł

Polskie elity polityczne wobec stosunków z Niemcami w ramach Unii Europejskiej

Zbadanie poglądów i opinii polskich elit politycznych na temat relacji Polski z Niemcami w ramach Unii Europejskiej, ważne zarówno ze względów naukowych, jak i praktycznych, było celem projektu realizowanego w Instytucie Zachodnim ...

System polityczny Unii Europejskiej

Czego nauki polityczne uczą nas o Unii Europejskiej?Czego Unia Europejska uczy nas w dziedzinie nauk politycznych?Całościowa i nowatorska analiza organizacji i funkcjonowania Unii Europejskiej. Autor założył, że Unia Europejska to w pełni ...

Przyjaciele z Krainy Uważności - komunikacja

Kraina Uważności to seria książeczek o potędze UWAŻNOŚCI dostępnej każdemu, niezależnie od wieku. To lektura dla najmłodszych, jednak mogą z niej czerpać również starsi czytelnicy. Każda z książeczek dotyka obszarów istotnych dla dzieci, ...

Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce

„Książka o konsekwencjach rewolucji w prawie wyborczym stanowiąca znakomity komentarz do wydarzeń z historii stosowania prawa wyborczego, a przede wszystkim do zmian wprowadzonych w ostatnich miesiącach, jest niezwykle potrzebna. Pokazuje bowiem ...

Negocjacje i komunikacja

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej...

Prawo wyborcze

Nowa publikacja Wydawnictwa Od.Nowa stanowi kompletny zbiór przepisów na temat zasad i procedur dotyczących wyborów do organów państwowych. Broszura zawiera kodeks wyborczy, ustawy o referendum ogólnokrajowym oraz lok...
59,00 zł

Społeczeństwo i polityka Podstawy nauk politycznych Tom 1 część 1

Niniejsza edycja Społeczeństwa i polityki ma charakter wyjątkowy. Ukazuje się w 50. rocznicę powstania Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego – najstarszej i największej jednostki politologicznej w naszym kraju. Inna jest też stru...

Komunikacje w rozmowie 1

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracownikó...

Dziecko w świecie wiedzy, informacji i komunikacji

Praca zbiorowa zawiera szereg interesujących pod względem poznawczym oraz praktycznym prac pedagogów z trzech krajów: Polski, Czech i Słowacji. Analizowana problematyka jest aktualna, a jej prezentacja jest konstruowana i zawiera szereg i...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!