MENU

Komunikacja w kryzysie

(Miękka)

Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym za

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 59,25 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

63,20
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Komunikacja w kryzysie

Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować.

Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych. Dzięki wywiadom i anegdotom pochodzącym od liderów wielu globalnych organizacji, Komunikacja w kryzysie świetnie wpisuje się w kulturę długoterminowego zarządzania reputacją.

Kate Hartley jest jedną z założycielek Polpeo, czyli agencji przeprowadzającej symulacje kryzysu, która współpracuje z największymi firmami na świecie. Hartley może poszczycić się dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w branży korporacyjnego PR-u oraz zarządzania kryzysem i reputacją, a do swoich doświadczeń może zaliczyć również wygłaszanie prezentacji i prowadzenie warsztatów z zakresu wpływu mediów społecznościowych na zarządzanie kryzysem podczas międzynarodowych wydarzeń takich jak SXSW, The Global PR Summit, PR Week’s Crisiss Comms czy Social Media Today’s Social Shake Up. Poza tym Hartley jest członkiem organizacji CIPR i PRCA oraz zasiada w cyfrowym komitecie wykonawczym PRCA, który ma na celu kształtować najlepsze standardy pracy w branży PR.

Z przyjemnością zapoznałam się z książką Kate Hartley na temat komunikowania w kryzysie. Książka łączy w sobie wiedzę i praktykę z obszaru zarządzania i psychologii. Postrzegam ją jako interesującą zarówno dla praktyków odpowiedzialnych za komunikację ogólnie, a komunikację w mediach społecznościowych w szczególności, jak również dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej na poziomie studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Będzie to z pewnością interesująca propozycja literatury uzupełniającej między innymi dla studentów kursów zachowań konsumenckich, komunikacji marketingowej i PR.
dr Jolanta Tkaczyk, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
Przedmowa 9
 Część I. Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów
 Wprowadzenie 13 
01  Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy nienawidzić naszych ulubionych marek 15
02  Problem spadającego zaufania w obliczu fałszywych wiadomości 28
03  Komu można ufać? Wzrost popularności influencerów a podupadające media tradycyjne 37
04  „To oburzające! To skandal!” Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych 50
05  „Chcę to mieć na już”. Zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresowym 60
06  Profil trolla: kim są trolle i jak je okiełznać 67
07  Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki 76
  Część II. Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowym 
08  Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem 89
09  Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem 98
10  Hydra mediów społecznościowych: zasady przejrzystości a zatajanie informacji w zarządzaniu kryzysem 107
11  Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte z działań antykryzysowych pięciu dużych firm 115
12  Kluczowa rola prawdomówności w zarządzaniu kryzysem i reputacją 132
13  Odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały 142
  Część III. Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej   
14  Reakcja mózgu na kryzys i przygotowywanie waszego zespołu na kryzysowe wyzwania 155
15  Co mają do powiedzenia influencerzy specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki 169
16  Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowywanie waszego zespołu 180
17  Pokazywanie ludzkiej strony oraz okazywanie empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę ma to znaczenie, a kiedy są to tylko puste słowa 191
18  Od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu 201
19  Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys z pomocą influencerów ii zwolenników: wywiad ze Scottem Guthriem 211
20  Rola technologii w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie analityki predykcyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek  219
21  Praktyczne porady, jak przygotować,  przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów) 227
Literatura uzupełniająca 241
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 67-70_REP.pdf(pdf)
58 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 67-70_REP.pdf(pdf)
58 KB

Inni Klienci oglądali również

59,05 zł
64,90 zł

Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych

Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wsp...
26,87 zł
35,70 zł

Kryzys tożsamości politycznej

Praca zbiorowa Kryzys tożsamości politycznej a proces integracji europejskiej dotyczy jednego z najistotniejszych problemów współczesnego świata, a nie tylko Europy. Jest to problem tożsamości (głównie zbiorowej - jak tożsamość nar...
38,22 zł
46,90 zł

Język rosyjski w ustnej i pisemnej komunikacji biznesowej z płytą CD

Przekazywana do rąk czytelnika publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, tj. osób władających językiem rosyjskim na poziomie A2, B2 lub wyżej, które zamierzają nabyć umiejętność swobodnego komunikowania się w zakres...
23,71 zł
31,50 zł

Turystyka na obszarach wyspiarskich wobec światowego kryzysu gospodarczego

Rozwój turystyki na małych obszarach wyspiarskich stał się motorem rozwoju gospodarczego. Sytuacja tych obszarów podczas światowego kryzysu gospodarczego była zróżnicowana. Niektóre z nich, mimo dekoniunktury na rynku turyst...
63,86 zł
75,00 zł

Niewerbalna komunikacja interpersonalna

Treści zawarte w książce mogą wydatnie zwiększyć skuteczność posługiwania się komunikacyjnymi zachowaniami niewerbalnymi. Mogą ułatwić zrozumienie i wykorzystanie znaczeń ukrytych w ekspresji mimicznej, gestykulacji, w przyjmowanych pozach ciała, w zac...
39,68 zł
46,20 zł

Kryzys konstytucyjny Zagadnienia teorii konstytucji

Monografia dotyczy niezwykle ważnego problemu konstytucyjnego natury teoretycznej, o dużej doniosłości praktycznej. Autor rozważa naturę kryzysu konstytucyjnego, koncentrując się na teoretycznym wymiarze opisywanego fenomenu, (…) tworzy teoretyc...
39,72 zł
59,90 zł

Kryzys narracji i inne eseje

Kolejna książka autora Społeczeństwa zmęczenia! Kapitalizm zawłaszcza narracje. Nie jest jednak w stanie przeobrazić społeczeństwa informacyjnego z powrotem we wspólnotę opowieści. Obwieszczany dziś powszechnie kryzys narracji ma już długą hist...
27,90 zł

Afazja Odbudowa komunikacji Ćwiczenia językowe Zeszyt 2

Seria "Afazja. Odbudowa komunikacji. Ćwiczenia językowe" to propozycja zarówno dla terapeutów, jak i dla rodzin osób z zaburzeniami percepcji i ekspresji mowy, pamięci i koncentracji uwagi. Publikacja powstała, by nieść p...
24,14 zł
30,00 zł

Racjonalność i komunikacja

Celem niniejszej książki jest ukazanie filozoficznych podstaw, na których wspiera się teoria komunikacji Habermasa. Istotę teoretycznego zamysłu twórcy Teorii działania komunikacyjnego należy, jak się zdaje, ująć w kategoriach zmiany para...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!