MENU

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne - Aлександр П. Короченский: Гибридизация медиатекстов в контексте „пост-журналистики”

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2018

  • Redakcja naukowa: Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne - Aлександр П. Короченский: Гибридизация медиатекстов в контексте „пост-журналистики”

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki informacyjnej samorządów oraz aktywności mediów lokalno-regionalnych. Autorzy kładą nacisk na empirię, ilustrując w wielowymiarowej analizie złożoność i wielość funkcji komunikowania, które w najwyższym stopniu wpływa na proces kształtowania się lokalnej i regionalnej wspólnoty. Książka łączy naukowe perspektywy badawcze medioznastwa i politologii, adresowana jest zwłaszcza do osób zainteresowanych lokalnymi i regionalnymi relacjami mediów i polityki.


Monika Kornacka-Grzonka, doktor, adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UŚ. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół komunikowania lokalnego i mediów lokalnych (ze szczególnym uwzględnieniem lokalnych mediów internetowych), tożsamości i podmiotowości społeczności lokalnych oraz nowych mediów. W 2014 wyróżniona przez JM Rektora UŚ za osiągnięcia naukowe i działalność popularnonaukową. Zwyciężczyni dziewiątej edycji konkursu Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej na Najlepszą Pracę Doktorską z zakresu Nauk o Mediach i Komunikacji Społecznej DOKTORAT ’16.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści


Wstęp (Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka) / 7


Agnieszka Walecka-Rynduch
MediaEgo w MediaPolis. Lokalizm i regionalizm w pierwszym jasnogórskim przemówieniu
Andrzeja Dudy jako przykład strategii wizerunkowej / 11

Wojciech Adamczyk
Patologie instytucji samorządowych jako przedmiot publikacji śledczych i interwencyjnych
w niezależnych mediach lokalnych / 30

Patrycja Szostok
Co samorząd musi w komunikacji? O komunikacyjnych aspektach realizacji postulatu
upodmiotowienia społeczności lokalnych / 47

Jarosław Flis, Mateusz Wanatowicz
Poetyka polityka – komitet jako komunikat w wyborach lokalnych / 64

Agnieszka Szymańska
Wybory samorządowe 2014 w Małopolsce – stanowisko kandydatów na urząd prezydenta
Krakowa oraz komitetów wyborczych w wybranych kwestiach politycznych i kanały
dystrybucji informacji wyborczej / 81

Rafał Leśniczak
Reklama wyborcza w regionalnej prasie łódzkiej w perspektywie kampanii parlamentarnej
2015 r. / 95

Marian Mitręga
Reklama społeczna a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw / 110

Paweł Grzywna
Komunikowanie w promocji zdrowia. Przykład wybranych miast województwa śląskiego / 122

Natalia Stępień-Lampa
Samorząd gminny wobec podwyższenia wieku obowiązku szkolnego. Działania gmin
zachęcające do wcześniejszego rozpoczęcia nauki w szkole / 138

Aлександр П. Короченский
Гибридизация медиатекстов в контексте „пост-журналистики” / 151

Zbigniew Kantyka
Media hiperlokalne – nowy element systemu społecznego komunikowania / 159

Henryk Grzonka
Rozwój radiofonii a zmiany technologiczne / 174

Dariusz Krawczyk
Wpływ konwergencji w mediach na sytuację zawodową pracowników środków masowego
przekazu w odbiorze studentów dziennikarstwa / 185

Kinga Jarmołowicz
Rola nowych technologii w komunikowaniu lokalnym na przykładzie e-partycypacji
Lublina / 197

Klaudia Mularczyk
E-tablica ogłoszeń jako nowy sposób komunikacji sołectw z mieszkańcami / 210
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

15,30 zł
17,00 zł

Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów

(…) Aby zrozumieć funkcjonowanie współczesnych mediów i logikę działania innych aktorów konstytuujących rynek środków masowego przekazu, trzeba sięgnąć do genezy zjawisk medialnych i prześledzić rozwój prasy w ...
25,76 zł
29,95 zł

Administracyjnoprawne aspekty jawności działań administracji publicznej

Prezentowana monografia jest poświęcona ważnej teoretycznie i doniosłej praktycznie problematyce jawności działań administracji. Zawiera wszechstronną i kompleksową analizę prawnych gwarancji jawności, aktualnych poglądów przedstawicieli doktryn...
12,74 zł
16,99 zł

Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym

Książka ukazuje współczesne przemiany cywilizacyjne określane mianem globalizacji w wymiarze ekonomicznym, politologicznym oraz społeczno-kultu­rowym. W postrzeganiu współczesnego świata dużą nośność poznawczą zdobywa kategoria &bdquo...
44,91 zł
49,90 zł

Marketing sportowy w dobie 5.0

Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-bookCo znajdziesz w środku?W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie o...
30,85 zł
34,28 zł

Wybrane problemy i wyzwania społeczne. Filozofia – Psychologia – Socjologia – Demografia – Ekonomia społeczna

Monografia przedstawia artykułyautorów, którzy podjęli wysiłek, abyposzukać uzasadnienia dlawybranych aspektów i wyzwań społecznych w kontekście trans-dyscyplinarnym.Przenikliwość tez, któ...
15,22 zł
20,29 zł

Prasa samorządowa w polskim systemie medialnym

Publikacja przedstawia funkcjonowanie czasopism samorządowych poprzez analizę wybranych przykładów gmin i powiatów z różnych regionów kraju, ze szczególnym zwróceniem uwagi na specyfikę tej formy komunikacji wł...
25,20 zł
28,00 zł

Wpływ interesów politycznych na stanowienie prawa

Niniejszy zbiór artykułów ma zwrócić uwagę na szczególne przypadki wpływu polityki na prawo. Nie chodzi w nim o rozważania z zakresu prawa konstytucyjnego czy teorii prawa, lecz o wskazanie powiązań o mniej formalnym charak...
32,25 zł
43,00 zł

Finanse przedsiębiorstw i finanse publiczne - wybrane aspekty. Tom 6

Finanse przedsiębiorstw i finanse publiczne to dziedziny, w których zachodzą nieustanne zmiany, wpływając na działalność różnych podmiotów. Problematyka finansów przedsiębiorstw w świetle nieustannie zmieniającej się rzeczyw...
99,96 zł
119,00 zł

Skimming – aspekty kryminalistyczne. Cyberprzestępczość w bankowości elektronicznej

Monografia stanowi pierwsze opracowanie naukowe dotyczące skimmingu. Chodzi o „kradzież” danych kart płatniczych i nielegalne ich wykorzystanie. Jednak współczesny obraz skimmingu wkracza także w obszary teleinformatyki, ekonomii i m...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!