MENU

Komunikowanie w oświacie

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2020

  • Seria / cykl: Inspiracje edukacyjne

  • Autor: Beata Wawrzyńczak-Jędryka, Krzysztof Gawroński, Małgorzata Dutka-Mucha

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Komunikowanie w oświacie

\n\nW publikacji syntetycznie omówiono problematykę komunikowania się podmiotów systemu oświaty począwszy od komunikacji wewnątrzszkolnej, a kończąc na komunikacji organów zewnętrznych szkoły. Oryginalne omówienie zagadnień języka komunikacji, jego funkcji w planowaniu, realizacji i ewaluacji przedsięwzięć podejmowanych w systemie oświaty umocowanych w prawie – przedstawione w opracowaniu – pomoże czytelnikowi w nawiązywaniu kontaktów między podmiotami systemu, wymianę informacji, a nawet wypracowanie własnych form i sposobów komunikacji aż po wspólne rozwiązywanie problemów.
\n\n W poradniku szczególną uwagę zwrócono m.in. na takie zagad­nienia, jak:

umiejętność skutecznego porozumiewania się dyrektora z nauczycielami i innymi pracownikami szkoły;
kanony przekazu informacji powszechnej i urzędowej; znaczenie wystąpień publicznych;
nowoczesny model komunikacji poziomej i pionowej w oświacie.

\n\nAutorzy przywiązują także dużą wagę do konieczności ciągłego budowania wzajemnych relacji między podmiotami oświaty w procesie zarządzania.
\n\n Adresaci:\nKsiążka przeznaczona jest dla nauczycieli i kadry kierowniczej szkół i placówek oświatowych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
KOMUNIKACJA PODSTAWĄ WSPÓŁPRACY | str. 7
I
PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO POROZUMIEWANIA SIĘ | str. 15
II
KANONY PRZEKAZU INFORMACJI | str. 69
III
WYSTĄPIENIA | str. 100
IV
PRAKTYCZNE SPOJRZENIE NA KOMUNIKACJĘ INTERPERSONALNĄ | str. 200
BIBLIOGRAFIA | str. 225
NETOGRAFIA | str. 231
O AUTORACH | str. 233
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

61,20 zł
68,00 zł

Kontrola zarządcza w oświacie - 2 części

Jest to kolejna publikacja z Serii ABC Praktyki prawa oświatowego. Książka składa się z dwóch części:Część 1 - Komentarz praktyczny i proceduraCzęść 2 - Wzory dokumentówDodatkowo publikacja zawiera dostęp do ...
46,44 zł
54,00 zł

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym,...
13,86 zł
15,40 zł

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzanck...
41,40 zł
46,00 zł

Komunikowanie o zdrowiu chorobie i leczeniu

Zbiór artykułów poświęcony jest szeroko rozumianej problematyce na styku psychologii i medycyny. Prace zebrane zostały w logicznie ustalone trzy działy przedstawiające zasadnicze problemy związane z przedstawieniem badań nad komunikacją s...
16,17 zł
23,10 zł

Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej

Celem publikacji jest dostarczenie studentom dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków pokrewnych (np. public relations, reklama) systematycznej wiedzy ze współczesnej teorii komunikowania masowego. Poszczególne zagadn...
42,14 zł
49,00 zł

Komunikowanie polityczne 2.0

Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uw...
24,08 zł
28,00 zł

Wokół komunikowania masowego

Tom Wokół komunikowania masowego zawiera wyniki indywidualnych projektów badawczych zrealizowanych przez studentów kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na UMK. Merytoryczną opiekę nad młodymi medioznawcami sprawowali pro...
42,00 zł
52,50 zł

Perswazyjne komunikowanie się. Teoria i praktyka

Książka skierowana jest zarówno do pracowników nauki, nauczycieli i studentów, jak również do trenerów i menedżerów oraz do wszystkich, którzy chcieliby poznać specyfikę i uwarunkowania perswazyjnej komu...
37,80 zł
42,00 zł

Ochrona danych osobowych w oświacie

W publikacji opisano działania i procedury zabezpieczenia danych osobowych w placówkach oświatowych różnych typów, wraz z przykładami zastosowania nowych rozwiązań. Przewodnik objaśnia także podstawowe terminy i pojęcia z zakresu o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!