MENU

Książki: Handel, usługi, e-commerce

E-commerce, czyli handel internetowy to bardzo rozwojowa dziedzina stanowiąca stosunkowo młodą gałąź gospodarki spopularyzowana w latach 90. Co roku rynek e-commerce notuje kilkudziesięcioprocentowy wzrost, co świadczy o sporych możliwościach rozwoju w tym sektorze oraz dużych perspektywach na przyszłość. Co roku coraz więcej absolwentów uczelni wyższych decyduje się na karierę w e-commerce.

Zakupy internetowe pozwalają na zaoszczędzenie czasu przy codziennym życiowym pośpiechu, są również częstokroć wygodniejsze.

Sam handel elektroniczny można zdefiniować jako działania przeprowadzane w celu dopełnienia transakcji przy wykorzystaniu środków elektronicznych. Dzięki sklepom internetowym konsumenci mogą przeglądać asortyment z każdego miejsca na świecie, nie wychodząc z mieszkania. Pierwsze sklepy internetowe zaczęły powstawać w 1994 roku i od tamtej pory korzysta się z oprogramowania zwanego platformą e-commerce.

W ofercie wydawniczej przygotowaliśmy dla Państwa bogaty zbiór książek o e-commerce. Znajdą tu Państwo publikacje porządkujące wiedzę o e-marketingu i sposobach prowadzenia digital biznesu, wśród nich podręczniki, opracowania naukowe, książki popularnonaukowe i zbiory artykułów.

Polecaną pozycją z tej dziedziny jest książka „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”, która stanowić może wprowadzenie do świata e-commerce. Publikacja omawia najważniejsze zagadnienia i informuje czytelniczki i czytelników o tajnikach współczesnych trendów marketingu internetowego, a także sposobach na skuteczne przeprowadzanie kampanii reklamowych.

Ta i inne publikacje wprowadzą Państwa w takie zagadnienia, jak stan social-mediów, mierzenie potencjału marki, budowa własnej platformy e-commerce, przeprowadzanie własnej kampanii e-mail i mobile marketingowej i wiele innych.

Znaleziono: 209
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20
Znaleziono: 209
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20