MENU

Książki: Komunikacja społeczna, media

Komunikacja społeczna, media i dziennikarstwo to dziedziny związane między innymi z tworzeniem wizerunku oraz zarządzaniem procesami komunikacyjnymi. Efektywne prowadzenie procesu komunikacyjnego, zarówno w mediach, jak i w polityce i codziennym życiu, ma na celu dynamiczne kształtowanie, modyfikację bądź zmianę wiedzy, postaw i zachowań w kierunku zgodnym z wartościami i interesami oddziałujących na nie podmiotów. Komunikacja społeczna wiąże się więc nie tylko z informowaniem, ale jej rolą jest także przekonywanie, budowanie relacji i rozwiązywanie problemów. W tym dziale nauk społecznych znajdą Państwo publikacje dotyczące procesu wytwarzania, edytowania i przekazywania informacji, środków masowego przekazu oraz funkcjonowania mediów. Znajdujące się tu publikacje skierowane są do dziennikarzy, specjalistów pracujących w reklamie, marketingu i public relations oraz osób, których zakres obowiązków wiąże się z komunikowaniem, na przykład polityków i blogerów.

Studenci dziennikarstwa prasowego, radiowego, telewizyjnego i internetowego z dostępnych w księgarni książek dowiedzą się z kolei, jak tworzyć komunikaty należące do gatunków publicystycznych i informacyjnych oraz poznają historię rozwoju mediów, medioznawców zaś z pewnością zainteresują publikacje dotyczące badań medioznawczych oraz wpływu nowych mediów na różne czynniki życia społecznego.

Ze zgromadzonych w tym dziale książek można zdobyć wiedzę na temat konstruowania przekazu medialnego, doskonalenia warsztatu dziennikarskiego, sztuki perswazji i manipulacji medialnej. Znajdą tu Państwo także wiele publikacji dotyczących komunikacji w Internecie i social mediach: na Facebooku, Youtubie, blogu oraz w innych mediach elektronicznych.

Szczególnie polecamy serie: Komunikowanie, w której znajdą Państwo publikacje dotyczące m.in. teorii komunikowania oraz komunikacji społecznej, politycznej i internetowej, oraz MEDIA CYFROWE, traktującą o wpływie mediów cyfrowych na społeczeństwo i sposobach komunikacji międzyludzkiej.

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 24
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Teoria prowokacji

Książka (miękka)
75,65 zł
89,00 zł

Hakerstwo

Książka (miękka)
43,61 zł
49,00 zł

Miłość, władza i manipulacja w bli...

Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Siła tożsamości

Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Pokolenie ja

Książka
Produkt niedostępny

Społeczeństwo sieci

Książka
Produkt niedostępny

Koniec tysiąclecia

Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Bariery w komunikowaniu i społecze...

Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Komunikacja polityczna w amerykańs...

Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Nasycone Ja, Dylematy tożsamości w...

Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Grzeczność w komunikacji językowej

Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 24
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20