Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Mądry prezent na święta »
MENU

Książki: Marketing, reklama, PR

Marketing, reklama i PR to jedne z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin wiedzy w XXI wieku. Stosunkowo młode nauki mają na celu wspieranie sprzedaży wyrobów i usług oraz budowanie wizerunku przedsiębiorstw, instytucji i osób.

Klasyczna definicja marketingu została sformułowana przez Philipa Kotlera, który określił marketing, jako „naukę i sztukę badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego”. W ramach rozwijania się marketingu, powstało wiele koncepcji marketingowych, które wykorzystywane są także w reklamie i public relations. Specjaliści do spraw marketingu, reklamy i public relations w tworzeniu strategii sprzedaży i komunikacji dla osób, przedsiębiorstw, marek, usług i produktów mogą czerpać z licznych podręczników i opracowań, tworzonych przez praktyków i teoretyków marketingu, z których wymienić warto Philipa Kotlera, Kevina Lane’a Kellera i Gary’ego Armstronga.

Marketing mix, marketing emocjonalny, marketing sensoryczny i neuromarketing to zaledwie kilka z wielu powstałych koncepcji i teorii marketingowych, z którymi zapoznać się można poprzez wnikliwą lekturę publikacji zebranych na naszych wirtualnych półkach. Specjaliści, początkujący oraz studenci z zainteresowaniem powinni sięgnąć także po publikacje z zakresu socjologii reklamy, psychologii konsumenta, komunikacji społecznej, storytellingu i brandingu.

W zasobach Księgarni Internetowej PWN znajdą Państwo podręczniki akademickie i publikacje specjalistyczne, skierowane do studentów, profesjonalistów oraz osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie szerokorozumianego marketingu. W naszym asortymencie znajdują się publikacje z zakresu tradycyjnego marketingu, reklamy i public relations, a także książki o e-marketingu i e-commerce. Wśród publikacji odnoszących się do działań reklamowych i marketingowych w Internecie, wymienić warto opracowania dotyczące narzędzi marketingowych, reklamowych i analitycznych, jak google adwords i google analitycs a także książki traktujące o marketing automation, SEM i SEO oraz o social mediach.

Znaleziono: 25
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24

Marketing, Wprowadzenie

Książka (twarda)
Produkt
niedostępny

Coaching sprzedawców, Przemiana zw...

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Jak zapewnić znakomitą obsługę kli...

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Branding na smartfonie, Komunikacj...

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Zarządzanie silną marką

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny
Znaleziono: 25
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24