Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

Książki: Marketing, reklama, PR

Marketing, reklama i PR to jedne z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin wiedzy w XXI wieku. Stosunkowo młode nauki mają na celu wspieranie sprzedaży wyrobów i usług oraz budowanie wizerunku przedsiębiorstw, instytucji i osób.

Klasyczna definicja marketingu została sformułowana przez Philipa Kotlera, który określił marketing, jako „naukę i sztukę badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego”. W ramach rozwijania się marketingu, powstało wiele koncepcji marketingowych, które wykorzystywane są także w reklamie i public relations. Specjaliści do spraw marketingu, reklamy i public relations w tworzeniu strategii sprzedaży i komunikacji dla osób, przedsiębiorstw, marek, usług i produktów mogą czerpać z licznych podręczników i opracowań, tworzonych przez praktyków i teoretyków marketingu, z których wymienić warto Philipa Kotlera, Kevina Lane’a Kellera i Gary’ego Armstronga.

Marketing mix, marketing emocjonalny, marketing sensoryczny i neuromarketing to zaledwie kilka z wielu powstałych koncepcji i teorii marketingowych, z którymi zapoznać się można poprzez wnikliwą lekturę publikacji zebranych na naszych wirtualnych półkach. Specjaliści, początkujący oraz studenci z zainteresowaniem powinni sięgnąć także po publikacje z zakresu socjologii reklamy, psychologii konsumenta, komunikacji społecznej, storytellingu i brandingu.

W zasobach Księgarni Internetowej PWN znajdą Państwo podręczniki akademickie i publikacje specjalistyczne, skierowane do studentów, profesjonalistów oraz osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie szerokorozumianego marketingu. W naszym asortymencie znajdują się publikacje z zakresu tradycyjnego marketingu, reklamy i public relations, a także książki o e-marketingu i e-commerce. Wśród publikacji odnoszących się do działań reklamowych i marketingowych w Internecie, wymienić warto opracowania dotyczące narzędzi marketingowych, reklamowych i analitycznych, jak google adwords i google analitycs a także książki traktujące o marketing automation, SEM i SEO oraz o social mediach.

Znaleziono: 37
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24

Promocja marki Poradnik dobrych pr...

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Po co jest PR? - Outlet

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Po co jest PR?

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Projektowanie strategii marki

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Projektowanie doświadczeń

Książka (twarda)
Produkt
niedostępny

Psychografia konsumentów

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Droga do gwiazd, Jak budować wizer...

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Gwoździem w mózg, Felietony market...

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Nowy PR, Jak internet zmienił publ...

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Konsument wierny jak pies

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny

Art branding

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Produkt
niedostępny
Znaleziono: 37
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24