MENU

Kultura biznesu

(Miękka)

Normy i formy

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kultura biznesu

Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

41,20 zł
57,00 zł

Studia z dziejów i kultury ludów tureckich

Publikowane w niniejszym tomie referaty były prezentowane podczas obrad I Krajowej Konferencji Turkologicznej w Poznaniu w 2007 roku i II Krajowej Konferencji Turkologicznej w Warszawie w 2008 roku.Różnorodność tematów przedst...
27,03 zł
39,90 zł

Kultura ciała kobiecego

Dora Menzel (1874-1951), niemiecka nauczycielka gimnastyki i tańca, była gorąca orędowniczką wychowania fizycznego, a w szczególności gimnastyki artystycznej. Jej zajęcia „nagiej gimnastyki” cieszyły się ogromną popularnością wśr&oac...
74,50 zł
110,00 zł

Kultura krytyki

Kevin MacDonald (ur. 1944), emerytowany profesor psychologii ewolucyjnej na Uniwersytecie Kalifornijskim, należy do najbardziej kontrowersyjnych intelektualistów w USA, a Kultura krytyki jest najobszerniejszym i reprezentatywnym wykładem jego po...
52,66 zł
65,00 zł

Modele biznesu przedsiębiorstw.

Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pra...
79,21 zł
89,00 zł

Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie

Atrakcyjny podręcznik z psychologii kłamstwa napisany przez najwybitniejszego na świecie badacza tej problematyki!Nowe, rozszerzone i zaktualizowane wydanie:dostarcza rzetelnej, zweryfikowanej w badaniach eksperymentalny...
21,30 zł
28,00 zł

Współczesne wyobrażenia na temat cywilizacji i kultury w Chinach

Profesor Weigui Fang jako jeden z pierwszych uczonych w Chinach skupił się na historii pojęć, publikując w 1999 roku swój esej badawczy na temat ewolucji pojęć cywilizacji i kultury w nowoczesnych Chinach. Podczas całego procesu modernizacji, kt...
371,76 zł

Sieci społecznościowe, zachowania konsumenckie i marketing Domowy biznes

Ta książka patrzy na to, jak ludzie używają mediów społecznościowych do reklamowania swoich firm domowych. Celem jest wykorzystanie sieci społecznościowych jako narzędzia marketingowego, aby pomóc domowym przedsiębiorcom. Badania prowadzone są w Dolini...
79,21 zł
89,00 zł

Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka

Słownik zawiera ponad 29 000 terminów i przykładów ich użycia, w tym przede wszystkim połączenia terminologiczne z zakresu ekonomii, handlu, transportu i reklamy, bankowości, finansów i giełdy, prawa i ubezpieczeń, zarządzania i ma...
14,44 zł
19,90 zł

Studia z kultury popularnej

Studia z Kultury Popularnej 2/2018-2019. Popkultura wobec współczesnych konfliktów zbrojnych – opis wydawcyW numerze między innymi:O poezji i piosenkach o wojnie i dla pokoju, odgłosach wojny we współczesnej...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!