Kultura firmy
CZY ZNASZ TAJEMNICZY I NIEWIDZIALNY SKŁADNIK SUKCESU FIRMY? Jak Walmart z małej firmy w Arkansas stał się jednym z największych detalistów na świecie? Jak Starbucks zwiększył przychody ze sprzedaży ze 122 milionów dolarów do ponad 12 miliardów dolarów? Jak Google odebrało potężnemu koncernowi pozycję lidera w przestrzeni internetowej? Za sukcesami tych firm stoi unikalna kultura organizacyjna. Ty też możesz dzięki niej wynieść na wyżyny swoją organizację – i to niezależnie od jej wielkości! Choć coraz częściej mówi się o strategicznym znaczeniu kultury organizacyjnej, zbyt często jej definicja jest nieuchwytna. Dzięki długoletnim badaniom Flamholtz i Randle opisali to, co dotychczas było intuicyjne – zidentyfikowali i wyjaśnili pięć kluczowych wymiarów kultury organizacyjnej. Są to: Orientacja na klienta Orientacja na ludzi Orientacja procesu Silne standardy wydajności i odpowiedzialności Innowacja i otwartość na zmiany Zrozumienie pojęcia to jednak za mało! Aby zbudować imperium, musisz również wiedzieć, jak powyższymi wymiarami zarządzać. Jest to ważne nie tylko w dużych firmach, ale również w tych mniejszych oraz średnich, które mają aspiracje i chcą się nieustannie rozwijać. Autorzy przedstawili zbiór sprawdzonych praktyk, dzięki którym: Poznasz sprawdzone rozwiązania z całego świata, które uzmysłowią Ci, w jaki sposób możesz wykorzystać kulturę jako ostateczne źródło trwałej przewagi konkurencyjnej. Dowiesz się, jak możesz skutecznie budować pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów i pracowników – zarówno obecnych, jak i tych przyszłych. Przekonasz się, że dobre zarządzanie kulturą organizacyjną przynosi wymierne korzyści w postaci pieniędzy – tak jak dzieje się to już w znanych i mniej znanych przedsiębiorstwach (od korporacji po małe rodzinne firmy!). Poznasz narzędzia do mierzenia kultury, dzięki czemu zweryfikujesz jaki jest Twój punkt wyjścia i sprecyzujesz konkretne cele do zrealizowania.Zastosujesz sześcioetapowy model zarządzania kulturą organizacyjną jako nieustającym procesem, by z sukcesem budować wyróżniającą się markę firmy. SIĘGNIJ PO WSKAZÓWKI AUTORÓW I STWÓRZ SWOJĄ NOWĄ, KONKURENCYJNĄ BROŃ!
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-63662-85-1
- Liczba stron: 253
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.