MENU

Logistyka usług

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2017

  • Autor: prof. Elżbieta Gołembska, Marcin Gołembski, Zbigniew Bentyn

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 64,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 32,00 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

51,20
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Logistyka usług

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych.
Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej.
Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. Podstawową grupę odbiorców powinni stanowić studenci kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki, a także zarządzania i ekonomii. Publikacja może również zainteresować praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za doskonalenie i sprawną realizację procesów logistycznych w sferze transportu, magazynowania, funkcjonowania sieci gospodarczych, obsługi klienta, produkcji, handlu zagranicznego.
Z recenzji prof. zw. dra hab. Piotra Blaika
prof. dr hab. Elżbieta Gołembska - kierownik Katedry Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr Zbigniew Bentyn - adiunkt w Katedrze Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr Marcin Gołembski - adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp    7
ROZDZIAŁ 1. Internacjonalizacja jako nowy paradygmat logistyki w usługach  9
	1.1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług	 9
		1.1.1. Wzrastająca rola internacjonalizacji działalności usługowej 	 11
		1.1.2. Zwiększający się proces dywersyfikacji w produkcji usług  15
		1.1.3. Gwałtowny wzrost popytu na e-usługi  18
	1.2. Ważniejsze kryteria klasyfikacji usług  	 19
		1.2.1. Świadczenia usług a ich cechy – kryterium pierwsze 	 19
		1.2.2. Wielkość i zakres świadczenia usług – kryterium drugie 	20
		1.2.3. Międzynarodowa wymiana usług a międzynarodowa migracja czynników wytwórczych – kryterium trzecie  22
	1.3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług	 27
ROZDZIAŁ 2. Stopień hybrydyzacji usług  37
	2.1. Atrybuty logistyczne usługi   37
		2.1.1. Badania cech usług  	 41
	2.2. Niematerialność usług i jej konsekwencje 46
		2.2.1. Pomiar jakości usług   47
		2.2.2. Transport w usługach  48
		2.2.3. Magazynowanie w usługach  50
	2.3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczenia usług 	56
ROZDZIAŁ 3. Ewolucja logistycznej obsługi usług masowych 66
	3.1. Rola logistyki w obsłudze usług masowych 66
	3.2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań  76
	3.3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach 	 85
ROZDZIAŁ 4. Operacjonalizacja logistyczna usług specjalistycznych 93
	4.1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw 	 93
	4.2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw	101
	4.3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług 	113
		4.3.1. Wyposażenie techniczne ułatwiające świadczenie usługi 	114
		4.3.2. Środowisko świadczenia usługi  	118
ROZDZIAŁ 5. Centra Usług Wspólnych jako przykład internacjonalizacji działalności usługowej   123
	5.1. Istota, rola i zadania CUW   123
		5.1.1. Typy i rodzaje CUW   131
	5.2. Przykłady funkcjonowania CUW – stan obecny, perspektywy, uwarunkowania 132
		5.2.1. Rodzaje procesów realizowanych w CUW  137
	5.3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce  138
ROZDZIAŁ 6. Logistyczne podstawy modelowania usług w XXI wieku 140
	6.1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług?	 140
		6.1.1. Zasoby i materiały wykorzystywane w procesie usługowym 	 144
		6.1.2. Gospodarowanie zapasami  145
		6.1.3. Dostępna infrastruktura logistyczna 	 148
		6.1.4. Logistyczny system informacji  	 150
	6.2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług 156
	6.3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach 161
Bibliografia  	166
Spis rysunków i wykresów 	 170
Spis tabel   173
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

7,72 zł
9,90 zł

Rozliczanie VAT od usług świadczonych przez Internet

"Możliwości, jakie daje Internet, doceniają i wykorzystują także przedsiębiorcy. Coraz większa ich liczba świadczy swoje usługi przez Internet. Dotyczy to także lekarzy, prawników czy doradców podatkowych. Dostosowuje się do tego r&...
2,55 zł
3,40 zł

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności

Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowa...
99,90 zł
111,00 zł

Cywilnoprawna ochrona inwestorów korzystających z usług maklerskich na rynku kapitałowym

Książka stanowi wyjątkową na rynku publikację traktującą o ochronie inwestorów, zwłaszcza tych nieprofesjonalnych, korzystających z usług maklerskich na rynku kapitałowym. Uwzględnia zarówno prawo polskie, jak i prawo Unii Europejskiej. ...
0,86 zł
1,00 zł

Logistyka międzynarodowa

Podręcznik stanowi zmienioną i rozszerzoną wersję pierwszego wydania z 2000 roku, uwzględniającą postęp teoretyczny i praktyczny jaki dokonał się w tym czasie. Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów. W pierwszym przedstawiono teoretyczno-met...
115,20 zł
128,00 zł

Podatek od towarów i usług w budownictwie i obrocie nieruchomościami

Opracowanie zawiera analizę najważniejszych aspektów związanych z opodatkowaniem podatkiem od towarów i usług robót budowlanych i obrotu nieruchomościami, z uwzględnieniem rozstrzygnięć sądów administracyjnych oraz interpret...
66,75 zł
89,00 zł

Technik usług kosmetycznych

Technik usług kosmetycznych. Przygotowanie do egzaminu A.61, A.62. Nowa postawa programowa. Ramowe podsumowanie. Zwięzły i zrozumiały opis problemu. Z nim zdasz egzamin!Autorki książki opracowały zagadnienia tak, by pomóc słuchaczom w przy...
39,18 zł
48,97 zł

Turystyka Opodatkowanie usług turystycznych 2014

Poradnik „Turystyka” adresowany jest do właścicieli biur podróży oraz innych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie usług turystycznych i powstała w celu rozwiązania wątpliwości rodzących się na tle opodatkowani...
22,50 zł
25,00 zł

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwers...
15,12 zł
19,90 zł

Rozliczanie VAT przy sprzedaży usług za granicę

Podatnicy często sprzedają usługi za granicę, tj. dla nabywców spoza Polski. Publikacja prezentuje na przykładach skutki w VAT takich transakcji, ich dokumentowanie oraz obowiązki ewidencyjne.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!