MENU

Marketing

(eBook)

teoria i przykłady

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2011

  • Autor: Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski

  • Wydawca: Placet

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 57,75 zł
51,98
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. PRZEDSIĘBIORSTWO – NABYWCA  – RYNEK – MARKETING(PAWEŁ WANIOWSKI)
1.1. Mechanizm rynkowy
1.2. Optimum konsumenta
1.3. Użyteczność i proces jej tworzenia
1.4. Otoczenie przedsiębiorstwa
1.5. Podstawowe zasady  koncepcji marketingowych
1.6. Definicje i geneza marketingu
ROZDZIAŁ 2  ZACHOWANIA NABYWCÓW (PAWEŁ WANIOWSKI)
2.1. Racjonalność zachowań nabywców
2.2. Uwarunkowania wewnętrzne  wpływające na decyzje nabywców
2.3. Czynniki zewnętrzne
2.3.1. Czynniki osobiste
2.3.2. Czynniki ekonomiczne
2.3.3. Czynniki społeczne
2.3.4. Czynniki kulturowe
2.4. Proces zakupu i jego skutki
ROZDZIAŁ 3. INFORMACYJNE PODSTAWY  DECYZJI MARKETINGOWYCH(PAWEŁ WANIOWSKI)
3.1. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
3.2. Badania marketingowe
3.2.1. Rodzaje badań marketingowych i procedura badawcza
3.2.2. Definiowanie problemu badawczego
3.2.3. Projekt badania
3.2.4. Gromadzenie danych
3.2.5. Redukcja, analiza i interpretacja wyników badania
ROZDZIAŁ 4.  WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO I POZYCJONOWANIE OFERTY MARKETINGOWEJ (MAGDALENA DASZKIEWICZ)
4.1. Segmentacja rynku
4.2. Poziomy segmentacji a działania rynkowe
4.3. Określenie rynku docelowego
4.4. Pozycjonowanie oferty marketingowej
ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA(MAGDALENA DASZKIEWICZ, PAWEŁ WANIOWSKI)
5.1. Strategia w przedsiębiorstwie
5.2. Decyzje strategiczne i taktyczne
5.3. Strategia marketingowa  i budowanie przewagi konkurencyjnej
5.4. Strategiczne planowanie marketingowe
5.5. Proces kształtowania  strategii marketingowych
5.5.1. Analiza sytuacji marketingowej
5.5.2. Ustalenie celów marketingowych
5.5.3. Rodzaje strategii marketingowych
5.5.4. Programowanie elementów marketing-mix  i wdrożenie strategii marketingowej
5.6. Narzędzia wspomagające proces kształtowania marketingowej strategii przedsiębiorstwa
ROZDZIAŁ 6. PRODUKT (PAWEŁ WANIOWSKI)
6.1. Pojęcie i wymiary produktu
6.2. Podział produktów
6.3. Cykl życia produktu
6.4. Asortyment
6.5. Marka, strategie markowania
ROZDZIAŁ 7. CENA (PAWEŁ WANIOWSKI)
7.1. Cena a inne instrumenty marketingowe
7.2. Metody ustalania cen
7.2.1. Współzależność metod
7.2.2. Metody kosztowe
7.2.3. Metody popytowe
7.2.4. Stanowienie cen na podstawie cen konkurentów
7.3. Strategie cenowe
7.3.1. Strategie cen wysokich
7.3.2. Strategie cen średnich	
7.3.3. Strategie niskich cen
ROZDZIAŁ 8. DYSTRYBUCJA (DARIUSZ SOBOTKIEWICZ)
8.1. Istota dystrybucji
8.2. Rodzaje kanałów dystrybucji
8.3. Wybór, organizacja i zarządzanie  kanałami dystrybucji
8.4. Konflikty w kanałach dystrybucji
8.5. Fizyczna dystrybucja i logistyka marketingowa
8.6. Marketing bezpośredni
ROZDZIAŁ 9. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
9.1. Procesy komunikacyjne  w działaniach przedsiębiorstw (Dariusz Sobotkiewicz)
9.2. Koncepcja zintegrowanej komunikacji (Magdalena Daszkiewicz)
9.3. Proces budowania strategii komunikacji marketingowej(Dariusz Sobotkiewicz)
ROZDZIAŁ 10. INSTRUMENTY PROMOCJI
10.1. Reklama (Dariusz Sobotkiewicz)
10.2. Sprzedaż osobista (Dariusz Sobotkiewicz)
10.3. Promocja sprzedaży (Dariusz Sobotkiewicz)
10.4. Public Relations (Magdalena Daszkiewicz)
ROZDZIAŁ 11. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA  W INTERNECIE(MAGDALENA DASZKIEWICZ)
11.1. Internet jako medium komunikacyjne
11.2. Charakterystyka, segmentacja i profilowanie internautów
11.3. Podstawowe narzędzia komunikacji  marketingowej w Internecie
11.4. Internetowe oblicze  instrumentów promocji
ROZDZIAŁ 12. ORGANIZACJA MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE(DARIUSZ SOBOTKIEWICZ)
12.1. Personel marketingowy przedsiębiorstwa
12.2. Ewolucja działu marketingu  w przedsiębiorstwie
12.3. Usytuowanie komórek marketingowych w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
12.4. Wewnętrzna organizacja  komórek marketingowych
ROZDZIAŁ 13. MARKETING  – APLIKACJE POZABIZNESOWE
13.1. Marketing społeczny (Magdalena Daszkiewicz)
13.2. Marketing terytorialny (Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski)
13.3. Marketing polityczny (Paweł Waniowski)
BIBLIOGRAFIA
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Z tego fragmentu dowiecie się Państwo jaką problematykę podejmują autorzy tej publikacji.
Brak informacji
Słowa kluczowe: marketing

Inni Klienci oglądali również

56,40 zł
94,00 zł

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media...
22,50 zł
25,00 zł

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...
35,40 zł
59,00 zł

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W pra...
19,78 zł
23,00 zł

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Un...
32,25 zł
43,00 zł

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet

Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problem&o...
49,56 zł
59,00 zł

Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingo...
10,80 zł
12,00 zł

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami str...
30,10 zł
35,00 zł

Marketing polityczny a public relations

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations...
44,91 zł
49,90 zł

Marketing Sportowy dobie 5.0

Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-bookCo znajdziesz w środku?W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie ora...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!