MENU

Marketing

(eBook)

Podręcznik akademicki

5.00  [ 1 ocena ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2004

  • Autor: Eugeniusz Michalski

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp                                                                  15

Część I Model funkcjonowania marketingu                                        19

1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie                  21
	1.1. Koncepcja modelu funkcjonowania marketingu                     23
	1.2. Rola produktu w wymianie                                       28
	1.3. Znaczenie marketingu w wymianie produktów                      29
	1.4. Marketing jako wytwór gospodarki kapitalistycznej                   31
	1.5. Koncepcja tworzenia przedsiębiorstwa                             33
	1.6. Marketing mix                                                 37
	1.7. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa                         41
	1.8. Misja i cele przedsiębiorstwa                                     44
	1.9. Przegląd głównych teorii zarządzania przedsiębiorstwem              46
	1.10. Planowanie działalności gospodarczej                              47
	1.11. Organizowanie, przewodzenie i kontrola działalności gospodarczej     48
	1.12. Podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie                          51
	1.13. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           53

2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu                         57
	2.1. System gospodarki narodowej                                    59
	2.2. Rozwój i konkurencyjność gospodarki narodowej                    61
	2.3. Finanse gospodarki narodowej                                    63
	2.4. Normy i przepisy prawne                                         65
	2.5. Modele konkurencji                                             66
	2.6. Postęp technologiczny                                           69
	2.7. Kultura                                                       71
	2.8. Dostawcy i nabywcy                                             75
	2.9. Związki zawodowe                                              77
	2.10. Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa                      78
	2.11. Środowisko przyrodnicze                                        80
	2.12. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           82

3. Rynek docelowy                                                      85
	3.1. Koncepcja rynku docelowego                                     87
	3.2. Wybór rynku docelowego na podstawie segmentacji rynku             90
	3.3. Rodzaje segmentów rynku                                       93
	3.4. Kryteria ogólne segmentacji rynku                                 96
	3.5. Kryteria segmentacji rynku produktów konsumpcyjnych              97
	3.6. Kryteria segmentacji rynku produktów przemysłowych                101
	3.7. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           104

Część II Badania marketingowe                                                   107

4. System informacji marketingowej                                       109
	4.1. Projektowanie systemu informacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem     111
	4.2. Projektowanie systemu informacji marketingowej                    113
	4.3. Źródła danych                                                 116
	4.4. Wspomaganie decyzji marketingowych                             118
	4.5. Wpływ SIM na podejmowanie decyzji                              120
	4.6. Rozwój systemów informacji marketingowej                        123
	4.7. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           125

5. Organizowanie i metody badań marketingowych                           127
	5.1. Koncepcja badań marketingowych                                 129
	5.2. Organizowanie badań marketingowych                             131
	5.3. Definiowanie problemu, stawianie hipotez i analiza sytuacji           133
	5.4. Metody realizacji badań marketingowych                           134
	5.5. Cele i formy wywiadów marketingowych                            137
	5.6. Sondaże opinii nabywców                                        139
	5.7. Cele i metody obserwacji nabywców                               143
	5.8. Eksperymenty sprzedaży produktów w warunkach sztucznych i naturalnych                                                  145
	5.9. Badania reprezentacyjne nabywców                               146
	5.10. Analiza danych i interpretacja wyników badań marketingowych        148
	5.11. Sporządzanie raportu i rozwiązanie problemu marketingowego        149
	5.12. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           151

6. Studia nad postępowaniem konsumentów                                155
	6.1. Podstawy oceny postępowania konsumentów                        157
	6.2. Motywy postępowania konsumentów                              160
	6.3. Hierarchia potrzeb konsumentów                                 161
	6.4. Badania motywów postępowania konsumentów                      163
	6.5. Postrzeganie informacji przez konsumentów                        165
	6.6. Proces postępowania konsumentów                                166
	6.7. Czynniki determinujące postawy konsumentów                      168
	6.8. Cechy osobowe konsumentów                                    172
	6.9. Podejmowanie decyzji przez konsumentów o zakupie produktu        173
	6.10. Rodzaj decyzji konsumentów                                     177
	6.11. Proces adaptacji wiedzy o produkcie                               178
	6.12. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków            181

Część III Zarządzanie produktem                                                  185

7. Planowanie marketingowe produktu                                     187
	7.1. Charakterystyka produktu                                       189
	7.2. Podział produktów                                              191
	7.3. Produkty powszechnego użytku                                   193
	7.4. Produkty wybieralne i specjalne                                   194
	7.5. Produkty nieposzukiwane                                        196
	7.6. Produkt wielu kategorii i różnej trwałości                           196
	7.7. Produkty przemysłowe                                          198
	7.8 Funkcje i rodzaje opakowań                                      201
	7.9. Rękojmia i gwarancja                                           204
	7.10. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           205

8. Kierowanie rozwojem produktu                                          207
	8.1. Cykl życia produktu na rynku                                     209
	8.2. Wprowadzanie nowego produktu na rynek                          210
	8.3. Wzrost sprzedaży produktu                                      212
	8.4. Dojrzałość produktu                                            214
	8.5. Schyłek życia produktu                                          216
	8.6. Wycofywanie produktu przestarzałego                             217
	8.7. Czas trwania cyklu życia produktu                                 218
	8.8. Cykle mody na produkty                                         219
	8.9. Proces rozwoju nowego produktu                                 221
	8.10. Generowanie pomysłów na nowy produkt                          222
	8.11. Selekcja pomysłów i testowanie projektu                           224
	8.12. Test marketingowy i komercjalizacja produktu                       227
	8.13. Proces akceptacji nowego produktu                                229
	8.14. Formy organizacyjne rozwoju produktu                            231
	8.15. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków            232

9. Kreowanie marki produktu                                              235
	9.1. Proces tworzenia marki produktu                                 237
	9.2. Rodzaje marek produktów                                       242
	9.3. Wartość marki                                                 245
	9.4. Konkurencja o cechy, jakość i wizerunek produktu                   247
	9.5. Strategia pozycjonowania produktu na rynku                        249
	9.6. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków            251

Część IV Organizowanie dystrybucji produktów                                     255

10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa                                 257
	10.1. Koncepcja kanału dystrybucji                                     259
	10.2. Kanały dystrybucji produktów konsumpcyjnych                      260
	10.3. Kanały dystrybucji produktów przemysłowych                       263
	10.4. Projektowanie i integracja kanałów dystrybucji                      264
	10.5. Formy dystrybucji produktów                                     268
	10.6. Kierowanie kanałem dystrybucji                                  271
	10.7. Rozwiązywanie konfliktów                                       273
	10.8. Organizowanie działalności hurtownika                            275
	10.9. Kupiec hurtowy i specjalne usługi hurtowników                      278
	10.10. Formy wspomagania działalności hurtowników                      281
	10.11. Agenci handlowi i brokerzy                                      282
	10.12. Tendencje rozwoju dystrybucji hurtowej                            286
	10.13. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków            287

11. Logistyka dystrybucji                                                  289
	11.1. Koncepcja logistyki dystrybucji                                    291
	11.2. Zadania logistyki dystrybucji                                     293
	11.3. Składowanie produktów                                         296
	11.4. Gospodarowanie zapasami                                       297
	11.5. Magazynowanie                                                299
	11.6. Transport                                                      301
	11.7. Charakterystyka środków transportu                               302
	11.8. Przydatność środków transportu                                  305
	11.9. Tendencje rozwoju logistyki dystrybucji                             307
	11.10. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           308

12. Dystrybucja detaliczna                                                 311
	12.1. Zadania detalisty                                               313
	12.2. Zaopatrzenie sklepu w produkty                                  314
	12.3. Kreowanie wizerunku sklepu                                     315
	12.4. Podział sklepów według własności, rodzaju produktów i zakresu usług                                                         316
	12.5. Podział sklepów według asortymentu produktów                     319
	12.6. Dystrybucja masowa                                            321
	12.7. Dystrybucja franchisingowa                                      323
	12.8. Sklepy nietypowe                                               324
	12.9. Dystrybucja pozasklepowa                                       325
	12.10. Ośrodki handlowe                                              328
	12.11. Sieć sklepów                                                   330
	12.12. Kierunki rozwoju dystrybucji detalicznej                            331
	12.13. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           333

Część V Promocja produktów                                                     337

13. Podstawy promocji                                                    339
	13.1. Koncepcja promocji                                             341
	13.2. Model komunikowania się z nabywcami                            344
	13.3. Postrzeganie wiadomości                                        346
	13.4. Treść przekazu                                                 346
	13.5. Struktura przekazu                                             348
	13.6. Adaptacja wiadomości o produkcie                                351
	13.7. Proces akceptacji nowego produktu                                352
	13.8. Strategia ogólna promocji                                        355
	13.9. Dostosowywanie promocji do adresatów                            359
	13.10. Budżet i skuteczność promocji                                    360
	13.11. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           362

14. Reklama produktów                                                   365
	14.1. Koncepcja reklamy                                             367
	14.2. Zadania reklamy                                               369
	14.3. Rodzaje reklamy                                               371
	14.4. Organizowanie reklamy                                          373
	14.5. Kampania reklamowa                                           374
	14.6. Środki przekazu reklamy                                         376
	14.7. Tworzenie ogłoszenia reklamowego                                377
	14.8. Typy ogłoszeń reklamowych                                      380
	14.9. Marketing bezpośredni                                          382
	14.10. Skuteczność reklamy                                            385
	14.11. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków            386

15. Akwizycja marketingowa                                               389
	15.1. Koncepcja akwizycji marketingowej                               391
	15.2. Charakterystyka pracy akwizytora                                 393
	15.3. Akwizytorzy nakłaniający do zamówień                            394
	15.4. Akwizytorzy przyjmujący zamówienia                              396
	15.5. Personel wspierający akwizytorów                                 397
	15.6. Rekrutacja i szkolenie akwizytorów                                398
	15.7. Proces akwizycji marketingowej                                   400
	15.8. Prezentacja produktu                                           403
	15.9. Przezwyciężanie trudności podczas prezentacji                      405
	15.10. Negocjowanie i zamknięcie prezentacji                             406
	15.11. Organizowanie pracy akwizytorów                                 410
	15.12. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           413

16. Public relations i środki popierania sprzedaży                             417
	16.1. Koncepcja public relations                                        419
	16.2. Rozpowszechnianie wiadomości                                  422
	16.3. Organizowanie imprez                                          424
	16.4. Przełamywanie niekorzystnego wizerunku                          425
	16.5. Skuteczność public relations                                      425
	16.6. Charakterystyka środków popierania sprzedaży                      426
	16.7. Adresaci środków popierania sprzedaży                            428
	16.8. Środki popierania sprzedaży stosowane przez detalistę                430
	16.9. Środki popierania sprzedaży adresowane do pośredników handlowych  433
	16.10. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków            436

Część VI Programowanie cen produktów                                           439

17. Polityka cen                                                          441
	17.1. Koncepcja ceny                                                443
	17.2. Przesłanki polityki cen                                           445
	17.3. Czynniki wpływające na decyzje cenowe                            448
	17.4. Konkurencja cenowa i pozacenowa                                451
	17.5. Wpływ warunków konkurencji na ceny                             452
	17.6. Nieprawidłowości w polityce cen                                  453
	17.7. Rabaty                                                        454
	17.8. Zachęty cenowe                                                457
	17.9. Polityka ceny nowego produktu                                   459
	17.10. Reakcje nabywców i konkurentów na zmiany cen                    462
	17.11. Zasady ustalania cen w umowie                                   464
	17.12. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           465

18. Zasady kalkulacji cen                                                  469
	18.1. Procedura kalkulacji cen                                         471
	18.2. Elastyczność cenowa popytu                                      472
	18.3. Zależności pomiędzy ceną a kosztami                              474
	18.4. Kalkulacja cen na podstawie kosztu jednostkowego                  476
	18.5. Kalkulacja cen w formie narzutów na koszty                        478
	18.6. Punkt zwrotu kosztów                                           482
	18.7. Kalkulacja cen w warunkach konkurencji monopolistycznej            485
	18.8. Kalkulacja cen na produkt nowy                                  489
	18.9. Podstępy cenowe                                               490
	18.10. Ceny zestawów produktów                                       492
	18.11. Ceny produktów przemysłowych                                  493
	18.12. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków            494

Część VII Zarządzanie marketingowe                                               497

19. Strategie marketingowe                                                499
	19.1. Koncepcja strategii marketingowej                                501
	19.2. Okazje marketingowe                                           503
	19.3. Proces tworzenia strategii marketingowych                         506
	19.4. Strategia rynku ogólnego i docelowego                             508
	19.5. Analiza sytuacji przedsiębiorstwa                                  509
	19.6. Modelowanie rozwoju produkcji                                  511
	19.7. Strategie wzrostu zysku i sprzedaży                                516
	19.8. Strategia konkurencji                                           518
	19.9. Rola przedsiębiorstwa na rynku                                   519
	19.10. Ocena strategii marketingowej                                    520
	19.11. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           522

20. Planowanie marketingowe                                              525
	20.1. Zasady planowania marketingowego                               527
	20.2. Prognozowanie rynku docelowego                                 530
	20.3. Model tendencji rozwojowej                                      531
	20.4. Modele przyczynowo-skutkowe                                   534
	20.5. Przewidywanie jako metoda prognozowania                         536
	20.6. Trafność prognozy                                              538
	20.7. Funkcje reakcji nabywców                                        540
	20.8. Programy marketingowe                                         544
	20.9. Planowanie marketingowe w organizacjach działających nie dla zysku                                                   546
	20.10. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           547

21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej                       551
	21.1. Organizowanie działalności marketingowej                         553
	21.2. Wdrażanie planów marketingowych                               556
	21.3. Kontrola działalności marketingowej                              557
	21.4. Zakres kontroli                                                 559
	21.5. Analiza sprzedaży                                              560
	21.6. Kontrola kosztów                                               562
	21.7. Kontrola ogólna działalności marketingowej                        566
	21.8. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           568

Część VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami                         571

22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych                          573
	22.1. Charakterystyka rynku produktów przemysłowych                   575
	22.2. Klasyfikacja działalności przemysłowej                             577
	22.3. Podejmowanie decyzji o kupnie produktów przemysłowych            579
	22.4. Organizowanie zakupów                                         580
	22.5. Realizacja zakupów                                             581
	22.6. Kupno produktu nowego                                        583
	22.7. Wybór produktu i kanału dystrybucji marketingowej                 584
	22.8. Promocja i ceny produktów przemysłowych                         586
	22.9. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           588

23. Kierowanie rozwojem usług                                             591
	23.1. Charakterystyka usług                                           593
	23.2. Podział usług                                                  596
	23.3. Zasady funkcjonowania rynku usług                               598
	23.4. Jakość usług                                                   600
	23.5. Marketing mix w zakresie usług                                   601
	23.6. Pracownicy zakładu usługowego                                  606
	23.7. Marketing mix w zakresie usług nie dla zysku                        607
	23.8. Rola usług w gospodarce narodowej                               609
	23.9. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           612

Część IX Marketing międzynarodowy                                               615

24. Podstawy marketingu międzynarodowego                                617
	24.1. Model funkcjonowania marketingu międzynarodowego               619
	24.2. Ewolucja teorii wymiany międzynarodowej                         622
	24.3. Miejsce Polski w wymianie międzynarodowej                        625
	24.4. Zasady podejmowania decyzji eksportowych i importowych            628
	24.5. Czynniki wpływające na rozwój wymiany międzynarodowej            632
	24.6. Zakres zaangażowania producenta w wymianę międzynarodową       633
	24.7. Eksport na rynek światowy                                       635
	24.8. Przedsiębiorstwo międzynarodowe                                636
	24.9. Strategie wymiany międzynarodowej                               638
	24.10. Strategie międzynarodowego marketingu mix                       639
	24.11. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku              642

25. Analiza środowiska międzynarodowego                                  645
	25.1. Charakterystyka środowiska międzynarodowego                     647
	25.2. Polityka wymiany międzynarodowej                               649
	25.3. Polityka importowa                                             651
	25.4. Polityka eksportowa                                             656
	25.5. Analiza opłacalności eksportu                                    657
	25.6. Środowisko społeczno-gospodarcze obcego kraju                    659
	25.7. Wpływ kultury na wymianę międzynarodową                        661
	25.8. Środowisko demograficzne i przyrodnicze                          667
	25.9. Międzynarodowe badania marketingowe                           668
	25.10. Zbieranie i analiza materiałów wtórnych i pierwotnych               671
	25.11. Międzynarodowa integracja gospodarcza                           673
	25.12. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           677

26. Organizowanie marketingu międzynarodowego                            681
	26.1. Wejście na rynek zagraniczny                                     683
	26.2. Eksport pośredni                                               684
	26.3. Eksport bezpośredni                                            686
	26.4. Partnerskie powiązania gospodarcze                               687
	26.5. Filie przedsiębiorstwa międzynarodowego                          690
	26.6. Międzynarodowa logistyka dystrybucji                             692
	26.7. Cykl wymiany międzynarodowej                                  694
	26.8. Prawa i obowiązki stron                                          696
	26.9. Ceny w wymianie międzynarodowej                               699
	26.10. Dokumentacja transakcji                                        702
	26.11. Rozliczanie finansowe transakcji                                  705
	26.12. Ryzyko w transakcjach międzynarodowych                          707
	26.13. Pytania, polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku           709

Bibliografia                                                              711
Indeks rzeczowy                                                         715
O Autorze                                                               724
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

48,30 zł
69,00 zł

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w i...
30,10 zł
35,00 zł

Marketing polityczny a public relations

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations...
48,30 zł
69,00 zł

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...
37,50 zł
50,00 zł

Marketing bezpośredni

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od...
36,68 zł
48,90 zł

Podstawy marketingu

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klient&oac...
58,80 zł
84,00 zł

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną ...
41,78 zł
55,70 zł

Marketing usług hotelarskich

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za gran...
74,76 zł
89,00 zł

Marketing doświadczeń w Internecie

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedz...
32,25 zł
43,00 zł

Marketing międzynarodowy

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi”? Oczywiście z Włoch… Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany j...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!